Hajosi koneesta kovalevyn SATA liitin kelvottomaksi oman huolimattomuuden takia ja meni siinä kovalevy käyttökelvottomaksi.
Piti sitten uudestaan asentaa W 7 uudelle kovalevylle. Aktivoimaan. Mutta kun painoi automaattisen aktivoinnin linkkiä niin konepas ilmoittaa että tuotetunnus ei kelpaa! Vaikka se on se mitä ennenkin on käytetty, koneen kyljestä lisenssitarrasta, ja varmasti olin naputellut sen täsmälleen oikein asennuksessa. Tarkistin vielä keyfinderillä.
Kokeilin sitten sitä toista linkkiä, eli vaihda tuotetunnus. Siihen naputtelin sen saman tunnuksen. Ja kas kun aktivointi toimi nyt. Hallelujaa.
Että mikähän tässäkin oikein on. Sama tunnus mutta toisella tavalla annettuna ei kelpaakaan.
Windows 7 aktivointi
on.kumma.juttu
3
124
Vastaukset
- tiedätkö
Kukaan ei voi tietää.
- mitä.väliä
pääasia että joku kelpaa.
- aktivointia
Pitää kaiketi soittaa microsoftin robottipuhelimeen. On kerran tullut tehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221