Historiassa se voittaa joka tekee !

Stalin voitti koska hän Leninin sanoin oli ainoa joka teki kun muut vain keskustelivat. Hitler samoin, pani tuulemaan eikä jäänyt jaarittelemaan ja voitti.

Tämän hetken maailmanpolitiikassa Putin on ainoa joka toimii eikä vain puhu ja hän voittaa pyyhkien lännellä ja sen liittolaisilla takapuolensa. Ilmankos Putin valittiin juuri hiljan maailman vaikutusvaltaisimmaksi henkilöksi, Obama vasta toisena. Tuhoaa Syyriaa, tappaa kymmeniä tuhansia eikä EUssa enää uskalleta edes keskustella mistään vastatoimista kuten pakotteiden lisäämisestä.

Putinin Venäjä on ottanut lännestä hyvin vankan henkisen yliotteen ja se on paha asia, hyvin paha. Siitä irtaantuminen voi vaatia verisen sodan sillä Putin ei pelkillä puheilla peräänny siitä mitä kerran on saavuttanut. Kun ei ole tarvettakaan, onhan öljyn hinta taas nousussa ja uusia kaasuputkia puuhataan.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
        Puolanka
        15
        2186
      2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
        171
        2164
      3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
        Ikävä
        105
        1067
      4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
        Ikävä
        46
        857
      5. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
        Kotimaiset julkkisjuorut
        114
        854
      6. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
        Maailman menoa
        161
        826
      7. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
        Ikävä
        35
        796
      8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
        Ikävä
        30
        756
      9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
        Ikävä
        43
        714
      10. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
        Ikävä
        115