Mä oon täs miettiny et mitä ne kotkat oikein on siis kuninkaan paluussa ne tulee siinä lopussa auttaan ja sormuksen ritareissa yks hakee gandalfin sielt rautapihasta..ja sit siinä aina ennen ku ne tulee niin gandalfille ilmestyy sellanen pieni olio!! en oo lukenu kirjoja joten aattelin et jos niissä on enemmän selvitystä niistä kotkista kun filmeistä ei tuu mitään sen enempää selville!!!
"The Eagles Are Coming"???
4
1003
Vastaukset
- Atha
Noh, se "olio" on ainakin ihan vaan yöperhonen...Ja tuo repliikki viittaa myös kirjassa Hobitti-teokseen... Joku joka jaksaa ja jolla on aikaa voi antaa paljon kattavamman selityksen. Tästä nyt ei varmaan saanut oikein selkoa...
- Hawkmoon
kirja!
- audrey_chic
Siis jo Hobitissa, kotkat auttaa ne kääpiöt ja Bilbon pois metsästä, jota hiidet alkaa polttaa. (Aikaisemmin seurue jäänyt vangiksi hiisien vuoreen..)
Ehkä kotkien ja Galdalfin välillä joku side...? - Jeppe
Se perhonen on Gwaihir nimisen kotkan lähetti joka myös pelasti Gandalfin Orthanc (Sarumanin tornista), Gwaihir on kotkien kunkku ja se pelasti joukkoineen Aragornin ja kumppanit taistelussa Mustan porttin edestä.
(perhosta ei ole kirjassa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404