Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minua pyydettiin isikseen

Teq

En tiedä onko se terrorismiä. Minusta se oli cool että hän kysyi. Idiootti on ketä vastaa että kyllä menen palkkatöihin isikseen. Voisin tietenkin kertoa poliisille tästä mutta asia ei etenisi mihinkää eikä olisi näyttöä että hän ketä kysyi minua isikseen joutuisi rangaistukseen siitä. Enkä saisi itsekkään mitään poliisilta siitä hyvästä. Poliisit ovat muutenkin tehneet minulle niin järjettömiä sakkoja että en helposti lähde soittamaan poliisille. Järjettömyys = tahallisuus. Kohdistuva tahallisuus. Jos suomessa poliisin täytyy kohdistaa tahallisuutta niin silloin suomen valtio perustuu terrorismiin koska se näkyy poliisitoiminnassa ja muissakin viroissa... tämä tarkoittaa että suomen päättäjä ovat terroristejä ja oman navan katsojia. Ulkomailla politiikko sanoi olen terroristi. Aina kuin keskustellaan eri valtioista ja kultuureista niin päädytään siihen lopputulokseen puhtaassa globalisaatiossa(ei imperialistisessä globalisaatiossa) että se aina oli olemassa ja tulee olemaan. Olen liian väsynyt unohdin lopun hyvää yötä.

2

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isismulkkut

      ISIS ukot ovat aivopestyjä islamin palvojia, jotka uskaltavat tappaa avuttomia lapsia

      • Heti.ilmoitus

        Tuollaisesta pyynnöstä terroristijärjestöön olisi heti tehtävä ilmoitus poliisille. Voisi estää paljon ihmishenkiä, kun jo pestausvaiheessa päästäisiin jäljille, ketkä suunnittelevat pelkurimaisia iskuja tavallisia rauhaa rakastavia ihmisiä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe