Mutta kuka nyt lähtee tarjoilemaan likavesikaivojen tyhjenystä jos pitää olla valmis lähtemään 24H / vrk ja 7 päivää viikossa? Eihän siihen pysty kun isot firmat ainakin paperilla. Nähtävästi jää tuleeko lokaauto 4 tunnin sisällä niin kuin ehdoissa oli?
Milloinkohan mahtaa tulla tietoa miten paljon halvempi Eerola tyhjentää 10m3 kaivo verrattuna Hagelbergiin mitä me ollaan käytetty vuodesta 1999? Siitähän oli kyse että olisi halvempi sen takiahan lokakuljetukset siirtyivät HSY:lle.
Kohta varmaan tulee tietoa että Eerolan lokaauto tulee kerran kuussa tyhjentämään oli sitten lokavettä tai ei kaivossa. Näihän myös roskatyhjennys toimii. Tullaan joka toinen viikko vaikka olet ulkomailla lomilla.
HSY odotti monta tarjousta.
VihainenAsukasKirkk
2
219
Vastaukset 2
- ToinenVihainen
Tässä vielä linkki http://viisykkonen.fi/uutiset/vain-isot-yhtiö-osallistuivat-lokasäiliökilpailutukseen-–-eerola-yhtiöt-hoitaa-koko
- Kaivoroosna
Hyvin HSY:n palvelu toimii... Jos on työpäivän aikaa jonotella sinne palvelunumeroon niin mikä ettei? Lopputulos on nyt kuitenkin se, että HSY:llä kaffepaussi tai lakossa, koska kukaan ei vastaa puhelimeen. Pumppaan siten illalla lokasäiliön pellolle. On tää vaan hienoa tämä keskittäminen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568