Ajojahti ja porukalla vainoaminen on palstan uusi tapa räyhätä.
Tämä palsta on kiusaajien palsta
119
669
Vastaukset
- voimia.o.a
Siltä näyttää. Valitettavasti!
- Räyhikselle.voimia
LOL mitä paskaa Räyhis!
Luuletko sinä, että kaiken täällä toteuttamasi törkeän ja kusipäisen häiriköinnin jälkeen, muutama kuitti sinulle on jotain, mistä muka satunnaiset kommentoijat tulevat toivottamaan voimia?
Älä viitsi naurattaa, palstahäirikkö!
- nosto-
Tärkeä aihe nostoon
- rukousta
Täällä koko maailman kauheus on pienoiskoossa. Ihmine on susi ihmiselle.
- Voi.Räyhistä
rukousta kirjoitti:
Täällä koko maailman kauheus on pienoiskoossa. Ihmine on susi ihmiselle.
Voi nyyh Räyhis nyyh, olet sinä se sorrettu täällä!
Sinä vain hyvää hyvyyttäsi solvasit, nimittelit, huorittelit, vittuilit, häiriköit, trollasit, ärsytit, sabotoit, olit piittaamatta muiden mielipiteen- ja sananvapaudesta, uskonnonvapaudesta, poliittisesta vapaudesta ja yleisesti ihmisyydestä viisveisasit. Haistattelit vuodenpäivät pitkin palstaa ja kuvittelit, että kaikki vain katselevat avuttomia touhuasi?
Voi Räyhis parkaa, kun kukaan ei tykkää vaika kuinka hienosti räyhäisi. Paitsi Korkkiruuvi joskus – ehkäpä viran puolesta kun Patmoksesta olette.
Tähän sopisi nyt hyvin vittuilu vaikkapa piispa Askolan ulkonäöstä, joten annapa palaa tuttuun tyyliisi.- kyselijä.vain
Mitä vikaa siis näet Askolan ulkonäössä?
- mieti.ihan.rauhassa
Sinusta ei taida kukaan tykätäkään. Mietipä miksei.......
Oletko sinä Repe mielestäsi rauhanrakentaja tällä palstalla ja kunnioitat kaikkia joille kirjoitat tai joista kirjoitat?
odotan.analyysiasi kirjoitti:
Oletko sinä Repe mielestäsi rauhanrakentaja tällä palstalla ja kunnioitat kaikkia joille kirjoitat tai joista kirjoitat?
En kunnioita sinua enkä Korkkiruuvia pätkän vertaa. Tai siis ihmisarvon verran kyllä, joka on minimi. Patologinen valehtelu ei valitettavasti ole meidän piireissä kunnioittamisen väärti.
RepeRuutikallo kirjoitti:
En kunnioita sinua enkä Korkkiruuvia pätkän vertaa. Tai siis ihmisarvon verran kyllä, joka on minimi. Patologinen valehtelu ei valitettavasti ole meidän piireissä kunnioittamisen väärti.
Mutta muitako kunnioitat?
Et ole onnistunut tuomaan sitä kirjoituksissasi esille.odotan.analyysiasi kirjoitti:
Mutta muitako kunnioitat?
Et ole onnistunut tuomaan sitä kirjoituksissasi esille.Se kai on noiden muiden asia päätellä kohdaltaan, eikös vain?
Se kai on noiden muiden asia päätellä kohdaltaan, eikös vain?
Sinä kirjoitat julkisella palstalla joten sinuakin arvioidaan kirjoitustesi perusteella.
Sinäkin olet siis täällä julkisen arvioinnin kohteena enkä ole kirjoituksistasi löytänyt kunnioitusta enemmänkin halveksuntaa esim. uskovia, Patmosta ja Aa:ta kohtaan.
Korjaa toki jos olen väärässä.odotan.analyysiasi kirjoitti:
Sinä kirjoitat julkisella palstalla joten sinuakin arvioidaan kirjoitustesi perusteella.
Sinäkin olet siis täällä julkisen arvioinnin kohteena enkä ole kirjoituksistasi löytänyt kunnioitusta enemmänkin halveksuntaa esim. uskovia, Patmosta ja Aa:ta kohtaan.
Korjaa toki jos olen väärässä.Totta, en kunnioita ahdasmielistä ja tieteenvastaista uskonnollisuutta, Patmosta enkä Aa-kerhoa, koska mitään aihetta kunnioittaa ei ole ilmaantunut. Mikään noista ei kuitenkaan kirjoittele täällä muuten kuin kannattajiensa välityksellä.
Kunnioituksen puutettani ei kuitenkaan voi edes verrata siihen mitä sinä tunnet vaikkapa arkki- ja Helsingin piispaa kohtaan. He eivät nähtävästi ole sinulle varsinaisia ihmisiä lainkaan.RepeRuutikallo kirjoitti:
Totta, en kunnioita ahdasmielistä ja tieteenvastaista uskonnollisuutta, Patmosta enkä Aa-kerhoa, koska mitään aihetta kunnioittaa ei ole ilmaantunut. Mikään noista ei kuitenkaan kirjoittele täällä muuten kuin kannattajiensa välityksellä.
Kunnioituksen puutettani ei kuitenkaan voi edes verrata siihen mitä sinä tunnet vaikkapa arkki- ja Helsingin piispaa kohtaan. He eivät nähtävästi ole sinulle varsinaisia ihmisiä lainkaan.Sinä kunnoitat vain kaltaisiasi ja samalla tavalla ajattelevia. Sillä ei paljoa voi kerskua vai mitä?
Olen surulline siitä että Helsingin piiska on poispoikenut luterilaisesta opista.odotan.analyysiasi kirjoitti:
Sinä kunnoitat vain kaltaisiasi ja samalla tavalla ajattelevia. Sillä ei paljoa voi kerskua vai mitä?
Olen surulline siitä että Helsingin piiska on poispoikenut luterilaisesta opista.Tuo oli tahatonta :=)
Olen surulline siitä että Helsingin piispa on poispoikenut luterilaisesta opista.odotan.analyysiasi kirjoitti:
Sinä kunnoitat vain kaltaisiasi ja samalla tavalla ajattelevia. Sillä ei paljoa voi kerskua vai mitä?
Olen surulline siitä että Helsingin piiska on poispoikenut luterilaisesta opista.Arvioi miten huvittaa. Eiköhän jokaisella ole silmät päässä lukea.
Arvioi miten huvittaa. Eiköhän jokaisella ole silmät päässä lukea.
Nimenomaan!
Arvioi miten huvittaa. Eiköhän jokaisella ole silmät päässä lukea.
Ja arkistosta voi tarkistaa :=)
- Näillä.mennään
Eipä ole harrastuksesi, kiusaaminenkaan korkeassa moraalisessa eikä juridisessa kursissa. Mutta eihän sinulla reppanalla mihinkään vaativampaan eväitä olekaan.
Näillä.mennään kirjoitti:
Eipä ole harrastuksesi, kiusaaminenkaan korkeassa moraalisessa eikä juridisessa kursissa. Mutta eihän sinulla reppanalla mihinkään vaativampaan eväitä olekaan.
Näytäpä ystäväiseni missä olen kiusannut ja ketä. Reilusti ja kiertelemättä. Osaatko?
Näytäpä ystäväiseni missä olen kiusannut ja ketä. Reilusti ja kiertelemättä. Osaatko?
Miten täällä on ketään kiusattu?
Onko teillä joillakin herkempi nahka kuin uskovilla joita sinäkin täällä koko ajan tölvit?odotan.analyysiasi kirjoitti:
Miten täällä on ketään kiusattu?
Onko teillä joillakin herkempi nahka kuin uskovilla joita sinäkin täällä koko ajan tölvit?Mitä ihmettä sekoilet? :D
Kaverisi Korkkiruuvihan täällä alkoi kiusaamisesta itkeä.RepeRuutikallo kirjoitti:
Mitä ihmettä sekoilet? :D
Kaverisi Korkkiruuvihan täällä alkoi kiusaamisesta itkeä.En minä mitään sekoile.
Oli hyvä kuulla, että sinunkaan mielestä täällä ei ketään kiusata vaikka siitä vaahtositkin jokin aika sitten.odotan.analyysiasi kirjoitti:
En minä mitään sekoile.
Oli hyvä kuulla, että sinunkaan mielestä täällä ei ketään kiusata vaikka siitä vaahtositkin jokin aika sitten.Tuollaisen vaahtoamisen löydät muistini virkistykseksi varmaan helposti viestihistoriastani, joka on osoittautunut sinulle varsin rakkaaksi muutenkin. Omasihan on tyhjä kuin Jeesuksen hauta.
Kerro nyt myös Korkkarille, että täällä ei kiusata, jotta lopettaa mm. alla näkyvän kaltaisen lapsellisen hurskastelun edes siitä aiheesta.RepeRuutikallo kirjoitti:
Tuollaisen vaahtoamisen löydät muistini virkistykseksi varmaan helposti viestihistoriastani, joka on osoittautunut sinulle varsin rakkaaksi muutenkin. Omasihan on tyhjä kuin Jeesuksen hauta.
Kerro nyt myös Korkkarille, että täällä ei kiusata, jotta lopettaa mm. alla näkyvän kaltaisen lapsellisen hurskastelun edes siitä aiheesta."Voi Räyhis parkaa, kun kukaan ei tykkää vaika kuinka hienosti räyhäisi. Paitsi Korkkiruuvi joskus – ehkäpä viran puolesta kun Patmoksesta olette.
Tähän sopisi nyt hyvin vittuilu vaikkapa piispa Askolan ulkonäöstä, joten annapa palaa tuttuun tyyliisi."
:=)odotan.analyysiasi kirjoitti:
"Voi Räyhis parkaa, kun kukaan ei tykkää vaika kuinka hienosti räyhäisi. Paitsi Korkkiruuvi joskus – ehkäpä viran puolesta kun Patmoksesta olette.
Tähän sopisi nyt hyvin vittuilu vaikkapa piispa Askolan ulkonäöstä, joten annapa palaa tuttuun tyyliisi."
:=)Niin? Kenen kiusaamisesta tuossa muka vaahtoan? Ei täällä kuule piispat notku, siitä olen harvinaisen varma. :D
Niin? Kenen kiusaamisesta tuossa muka vaahtoan? Ei täällä kuule piispat notku, siitä olen harvinaisen varma. :D
No, et sitten kenekään. Olemme edellenkin yksimielisä, että täällä ei kiusata.
Eiks ole kiva olla samaa mieltä?odotan.analyysiasi kirjoitti:
No, et sitten kenekään. Olemme edellenkin yksimielisä, että täällä ei kiusata.
Eiks ole kiva olla samaa mieltä?Toivottavasti kuitenkin tajuat kiusaamisen ja vittuilun eron. Palstalla notkumattomia ihmisiä ei täällä voi kiusata, mutta heille ja heistä voi vittuilla vaikka miten rankasti jos psyyken tila on sellainen että tarvetta moiseen ilmenee. Turhaa se tietysti on, mutta kuitenkin.
Myöskään nimimerkkejä ei loogisesti oikein voi kiusata, vaikka tavallista herkempi yksilö saattaakin kokea tulleensa kiusatuksi nimimerk(e)illeen ilkeilyn kautta.RepeRuutikallo kirjoitti:
Toivottavasti kuitenkin tajuat kiusaamisen ja vittuilun eron. Palstalla notkumattomia ihmisiä ei täällä voi kiusata, mutta heille ja heistä voi vittuilla vaikka miten rankasti jos psyyken tila on sellainen että tarvetta moiseen ilmenee. Turhaa se tietysti on, mutta kuitenkin.
Myöskään nimimerkkejä ei loogisesti oikein voi kiusata, vaikka tavallista herkempi yksilö saattaakin kokea tulleensa kiusatuksi nimimerk(e)illeen ilkeilyn kautta.Nyt keksit ihan omiasi :=)
- Selontekoa
No tämä foorumi on tyypillinen kiusaajien paikka, jossa varsinkin uskovia yritetään kiusata samalla taktiikalla kuin työpaikka- ja koulukiusaajatkin toimivat. Mutta uskoville tämä on sitä Kristuksen ristin kantamista ja kiitämme, että saamme osaksemme samaa mitä Herramme Jeesus, vaikka emme kyllä olisi sen arvoisia. Mutta on jotenkin lohduttavaa, että nämä kiusaajat korottaa meidät samaan kastiin Herramme Jeesuksen kanssa.
- totisesti-
Amen!
Marttyyrin viitta on sopimaton törkyturpaisten ja toisia törkyturpaisia koskaan moittimattomien harteille.
- kommentoisin-tähän
Niin, vaikka jotain pitäisi tehdä tuolle yhdelle joka ei ole jaksanut kestää kiusaamista. Hän nimittäin vie kaikilta kristityiltä maineen.
Ehkä häntä pitäisi neuvoa, että pysyy kokonaan pois näistä, jos joutuu suunniltaan kiusaamisesta.
Täällähän näkee muitakin sellaisia tappelukavereita, että jotkut kaksi nimimerkkiä tappelevat keskenään vuosikausia ja se menee aina vain verisemmäksi. Muut eivät voi tilanteelle mitään. (Usein ei tiedetä edes, mistä on alunperin saanut alkunsa.) - trollolllooooool
kommentoisin-tähän kirjoitti:
Niin, vaikka jotain pitäisi tehdä tuolle yhdelle joka ei ole jaksanut kestää kiusaamista. Hän nimittäin vie kaikilta kristityiltä maineen.
Ehkä häntä pitäisi neuvoa, että pysyy kokonaan pois näistä, jos joutuu suunniltaan kiusaamisesta.
Täällähän näkee muitakin sellaisia tappelukavereita, että jotkut kaksi nimimerkkiä tappelevat keskenään vuosikausia ja se menee aina vain verisemmäksi. Muut eivät voi tilanteelle mitään. (Usein ei tiedetä edes, mistä on alunperin saanut alkunsa.)Trollollloooooo
Näin siis Korkkiruuvi jälleen. Hienoa että olet alkanut tukea Räyhistä, te olette kaunis pari.
Näin siis Korkkiruuvi jälleen. Hienoa että olet alkanut tukea Räyhistä, te olette kaunis pari.
Yritähän Repe hillitä itseäsi ja mielikuvitustasi.
Käytöksesi on kovin agressiivistä ja murrosikäistä.- kommentoisin-tähän
trollolllooooool kirjoitti:
Trollollloooooo
Siihen ansaan ei pidä mennä, koska he tahallaan ärsyttävät. On ihan turha väitellä täällä vannoutuneiden ateisten ja agnostikkojen kanssa. Silloin kun alkaa itse käyttäytyä huonosti, he ovat päässeet tavoitteeseensa. Eli silloin tekee juuri niin, kuin he haluavat.
Yritähän Repe hillitä itseäsi ja mielikuvitustasi.
Käytöksesi on kovin agressiivistä ja murrosikäistä.Et siis mukamas tunnista kaverisi kirjoitustyyliä? Viisi ja puoli riviä on aivan riittävästi matskua, kyllä siinä jo maneeri ehtii tulla ellei kaksikin.
Korkkari ei muuten koskaan kirjoittaisi "agressiivistä"– on se sen verran koulussa hereillä ollut...RepeRuutikallo kirjoitti:
Et siis mukamas tunnista kaverisi kirjoitustyyliä? Viisi ja puoli riviä on aivan riittävästi matskua, kyllä siinä jo maneeri ehtii tulla ellei kaksikin.
Korkkari ei muuten koskaan kirjoittaisi "agressiivistä"– on se sen verran koulussa hereillä ollut...Sinut minä tunnistin ja kommentoin sinulle.
Et siis mukamas tunnista kaverisi kirjoitustyyliä? Viisi ja puoli riviä on aivan riittävästi matskua, kyllä siinä jo maneeri ehtii tulla ellei kaksikin.
Korkkari ei muuten koskaan kirjoittaisi "agressiivistä"– on se sen verran koulussa hereillä ollut...Korkkari osaa myös laittaa pilkun usean alistuskonjunktion eteen, kun taas o.a, DT, OO ja älyn.väläys Räyhiksen 1000 rekkaamatonta nikkiä vain yhden eteen.
- Marttyyrius
sage8 kirjoitti:
Marttyyrin viitta on sopimaton törkyturpaisten ja toisia törkyturpaisia koskaan moittimattomien harteille.
"Marttyyrin viitta on sopimaton törkyturpaisten ja toisia törkyturpaisia koskaan moittimattomien harteille."
Tässä on eräs esimerkki kuinka meidät uskovat korotetaan samaan kastiin Herramme Jeesuksen kanssa, jota myös kiusattiin ja rääkättiin tämän maailman pahojen ihmisten kautta. - Eskaloituos
Täällähän näkee muitakin sellaisia tappelukavereita, että jotkut kaksi nimimerkkiä tappelevat keskenään vuosikausia ja se menee aina vain verisemmäksi. Muut eivät voi tilanteelle mitään. (Usein ei tiedetä edes, mistä on alunperin saanut alkunsa.)"Täällähän näkee muitakin sellaisia tappelukavereita, että jotkut kaksi nimimerkkiä tappelevat keskenään vuosikausia ja se menee aina vain verisemmäksi."
Jeesuksen kohtalo osoittaa, että piinaamisen tielle lähteneet ovat jossain vaiheessa pakotettuja menemään veriselle tielle. Pahuuden laki vie heidät tähän jos joskus on päästänyt pahuuden valtaan itsessään. Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Korkkari osaa myös laittaa pilkun usean alistuskonjunktion eteen, kun taas o.a, DT, OO ja älyn.väläys Räyhiksen 1000 rekkaamatonta nikkiä vain yhden eteen.
Etkö parempaan pysty :=)
- Näin.onni
Siihen ansaan ei pidä mennä, koska he tahallaan ärsyttävät. On ihan turha väitellä täällä vannoutuneiden ateisten ja agnostikkojen kanssa. Silloin kun alkaa itse käyttäytyä huonosti, he ovat päässeet tavoitteeseensa. Eli silloin tekee juuri niin, kuin he haluavat.
"On ihan turha väitellä täällä vannoutuneiden ateisten ja agnostikkojen kanssa. Silloin kun alkaa itse käyttäytyä huonosti, he ovat päässeet tavoitteeseensa. "
Kyllä heidän kanssaan voi hyvinkin keskustella, koska he eivät tunne kristinuskoa ja lopulta ajautuvat umpikujaan. Mutta, kuten sanoit, niin on tärkeää, ettei itse lähde räyhäämisen tielle. Antaa näiden aina räyhätä sitten ihan yksin keskustelun päätteeksi ja näin voivat purkaa turhautumistaan. odotan.analyysiasi kirjoitti:
Etkö parempaan pysty :=)
Mikä sinulle olisi se parempi "parempi"?
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Mikä sinulle olisi se parempi "parempi"?
Mitä haluat tarjota?
Eskaloituos kirjoitti:
"Täällähän näkee muitakin sellaisia tappelukavereita, että jotkut kaksi nimimerkkiä tappelevat keskenään vuosikausia ja se menee aina vain verisemmäksi."
Jeesuksen kohtalo osoittaa, että piinaamisen tielle lähteneet ovat jossain vaiheessa pakotettuja menemään veriselle tielle. Pahuuden laki vie heidät tähän jos joskus on päästänyt pahuuden valtaan itsessään.>Jeesuksen kohtalo osoittaa, että piinaamisen tielle lähteneet ovat jossain vaiheessa pakotettuja menemään veriselle tielle. Pahuuden laki vie heidät tähän jos joskus on päästänyt pahuuden valtaan itsessään.
Ei olisi sinustakaan Korkkari alioikeudessa mistään todistamaan, kun niin suloisesti menevät todellisuus ja mielikuvitus sekaisin.- Totte.Aamus
>Jeesuksen kohtalo osoittaa, että piinaamisen tielle lähteneet ovat jossain vaiheessa pakotettuja menemään veriselle tielle. Pahuuden laki vie heidät tähän jos joskus on päästänyt pahuuden valtaan itsessään.
Ei olisi sinustakaan Korkkari alioikeudessa mistään todistamaan, kun niin suloisesti menevät todellisuus ja mielikuvitus sekaisin.Älä aina lähde lopuksi kiukuttelun tielle. Jos et itse asiaan löydä mitään vastinetta, niin parempi on pysyä hiljaa. Keräät vaan vihaa ja väkivaltaa itseesi ihan turhaan. Jos se ei löydä purkautumustietä, niin läheisesi siitä sitten saa kärsiä.
Mitä haluat tarjota?
Älä siirrä vastuuta minulle, sillä sinun mielestä en pystynyt parempaan, joten mikä se parempi "parempi" mielestäsi on.
Älä siirrä vastuuta minulle, sillä sinun mielestä en pystynyt parempaan, joten mikä se parempi "parempi" mielestäsi on.
Niin, jospa keksisit jotakin ihan uutta sanottavaa, oisko se?
- syttyykö.lamppu
Eiköhän se nyt ole sinun asiasi yrittää keksiä se "parempi" :)
- näin.onni
Nyt lähden lenkille, yllätä minut kun palaan :=)
Onneksi nuo kiusaajat ovat täällä meitä rääkkäämässä. Ja näin jotkut muut säästyy tältä kurimukselta :) Toimimme jonkinlaisena kilpenä uskonveljiemme edessä.
Niin, jospa keksisit jotakin ihan uutta sanottavaa, oisko se?
Siirrät vastuun omista sanomisistasi aina jollekin toiselle. Raamattukeskustelussa siirsit sen Paavolan kirjoituksiin ja nyt haluat minun kertovan sinulle mikä se sinun mielestä parempi "parempi" on.
Totte.Aamus kirjoitti:
Älä aina lähde lopuksi kiukuttelun tielle. Jos et itse asiaan löydä mitään vastinetta, niin parempi on pysyä hiljaa. Keräät vaan vihaa ja väkivaltaa itseesi ihan turhaan. Jos se ei löydä purkautumustietä, niin läheisesi siitä sitten saa kärsiä.
Voi hellanlettas sentään, Korkkari. Nyt en usko, että sait tuon nauramatta suollettua.
näin.onni kirjoitti:
Onneksi nuo kiusaajat ovat täällä meitä rääkkäämässä. Ja näin jotkut muut säästyy tältä kurimukselta :) Toimimme jonkinlaisena kilpenä uskonveljiemme edessä.
Tuntuuko sinusta Korkkari todella, että sinua ja Räyhistä rääkätään täällä? Jos näin on, en saata edes kuvitella kuinka helppoa ja suojattua elämää olettekaan mahtaneet viettää.
- näin.onni
Siirrät vastuun omista sanomisistasi aina jollekin toiselle. Raamattukeskustelussa siirsit sen Paavolan kirjoituksiin ja nyt haluat minun kertovan sinulle mikä se sinun mielestä parempi "parempi" on.
"Raamattukeskustelussa siirsit sen Paavolan kirjoituksiin ja nyt haluat minun kertovan sinulle mikä se sinun mielestä parempi "parempi" on."
Hän lähti nyt lenkille ja pyysi sinua yllättämään hänet! Voisitko nyt kiukuttelun sijaan yllättää hänet ja kuinka paljon parempaan kykenetkään? syttyykö.lamppu kirjoitti:
Eiköhän se nyt ole sinun asiasi yrittää keksiä se "parempi" :)
Ei todellakaan ole. Koska o.a ei itse keksinyt mitään muuta sanottavaa siihen, mitä olen hänen ( 1000 muuta hänen nikkiääm) ja korkkarin kirjoitustyylien eroissa havainnut, niin heitti tuollaista tyylilleen uskollista maalinsiirto-diipa-daapaa.
- näin.onni
Tuntuuko sinusta Korkkari todella, että sinua ja Räyhistä rääkätään täällä? Jos näin on, en saata edes kuvitella kuinka helppoa ja suojattua elämää olettekaan mahtaneet viettää.
Tästä älä ole huolissasi. Jatka vaan entiseen tyyliisi, se on sinun tehtäväsi tässä ajassa. Me kerromme evankeliumia kuten Jeesus Kristus ja otamme sitten vastaan kaiken sen kiusaamisen ja rääkkäämisen mikä meidän osamme nyt vaan aina on ollut.
- näin.onni
Ei todellakaan ole. Koska o.a ei itse keksinyt mitään muuta sanottavaa siihen, mitä olen hänen ( 1000 muuta hänen nikkiääm) ja korkkarin kirjoitustyylien eroissa havainnut, niin heitti tuollaista tyylilleen uskollista maalinsiirto-diipa-daapaa.
No voi voi - kiukutteluksi se taas meni. Etkö nyt totta tosiaan parempaan kykene? Annoin jo Repelle ohjeen ettei tule lisätä itsessään kiukkua, sillä sen päässä on aina tuho ja kuolema, sodat ja kärsimykset tyyliin Aleppo ja Mosul.
- näin.onni
Voi hellanlettas sentään, Korkkari. Nyt en usko, että sait tuon nauramatta suollettua.
Vähän olet kyllä oikeassa! Tuo sinun ja kaltaistesi pyristely on kyllä joskus niin huvittavaa, että hymy on usein herkässä. Mutta tämä mitä kirjoitin ...
"Älä aina lähde lopuksi kiukuttelun tielle. Jos et itse asiaan löydä mitään vastinetta, niin parempi on pysyä hiljaa. Keräät vaan vihaa ja väkivaltaa itseesi ihan turhaan. Jos se ei löydä purkautumustietä, niin läheisesi siitä sitten saa kärsiä."
... sisältää kyllä vakavaa varoitusta, sillä tuollaisista turhautumisista ja kiukutteluista ne sodat ja hirmuteotkin saavat aina alkunsa. Viha kun ihmisessä etsii purkautumistietään vääjäämättä. näin.onni kirjoitti:
Vähän olet kyllä oikeassa! Tuo sinun ja kaltaistesi pyristely on kyllä joskus niin huvittavaa, että hymy on usein herkässä. Mutta tämä mitä kirjoitin ...
"Älä aina lähde lopuksi kiukuttelun tielle. Jos et itse asiaan löydä mitään vastinetta, niin parempi on pysyä hiljaa. Keräät vaan vihaa ja väkivaltaa itseesi ihan turhaan. Jos se ei löydä purkautumustietä, niin läheisesi siitä sitten saa kärsiä."
... sisältää kyllä vakavaa varoitusta, sillä tuollaisista turhautumisista ja kiukutteluista ne sodat ja hirmuteotkin saavat aina alkunsa. Viha kun ihmisessä etsii purkautumistietään vääjäämättä.Heh. Edustamasi ääriuskonnollinen tai -ideologinen sekoilu on kylläkin ollut se tyypillisin sotien ja hirmutekojen aiheuttaja. Ehdoton "oikeassa oleminen" kun ihmisessä etsii purkautumistietään vääjäämättä.
- TaaskoAloitat
Heh. Edustamasi ääriuskonnollinen tai -ideologinen sekoilu on kylläkin ollut se tyypillisin sotien ja hirmutekojen aiheuttaja. Ehdoton "oikeassa oleminen" kun ihmisessä etsii purkautumistietään vääjäämättä.
Myönnätkö olevasi väärässä jotta olisit oikeassa???
Muista verenpaineesi. näin.onni kirjoitti:
Tästä älä ole huolissasi. Jatka vaan entiseen tyyliisi, se on sinun tehtäväsi tässä ajassa. Me kerromme evankeliumia kuten Jeesus Kristus ja otamme sitten vastaan kaiken sen kiusaamisen ja rääkkäämisen mikä meidän osamme nyt vaan aina on ollut.
Kauhistuttaa ajatella verisiä nimimerkkikehojanne kaiken kiusaamisen ja rääkkäämisen jälkeen. :D
Kuinka sekaisin pitää ihmisen olla, että hän hakeutuu vapaaehtoisesti vapaisiin keskusteluihin, joissa hän käyttää satoja tai tuhansia eri nimimerkkejä ja kokee tulleensa henkilönä kiusatuksi ja rääkätyksi? Kertokaa mulle. Aika paljon?- TähtiDaavidin
näin.onni kirjoitti:
"Raamattukeskustelussa siirsit sen Paavolan kirjoituksiin ja nyt haluat minun kertovan sinulle mikä se sinun mielestä parempi "parempi" on."
Hän lähti nyt lenkille ja pyysi sinua yllättämään hänet! Voisitko nyt kiukuttelun sijaan yllättää hänet ja kuinka paljon parempaan kykenetkään?Miksi vastaan odotan.analyysiasi puolesta? Oletko hän vai hänen sihteerinsä?
No, ainakin yritit uudistua :=)
- TähtiDaavidin
No, ainakin yritit uudistua :=)
Kokeile sinäkin uudistua, muutenkin kuin vain uusien nimimerkkien muodossa, jookos?
TähtiDaavidin kirjoitti:
Kokeile sinäkin uudistua, muutenkin kuin vain uusien nimimerkkien muodossa, jookos?
Jatka sinä vain ihan oman nikkisi löytämistä :=)
- TähtiDaavidin
Jatka sinä vain ihan oman nikkisi löytämistä :=)
Tämä on minun oma nikkini, vai aiotko rekisteröidä sen itsellesi?
TähtiDaavidin kirjoitti:
Tämä on minun oma nikkini, vai aiotko rekisteröidä sen itsellesi?
Rekkaa vaan, olet reipas!
- TähtiDaavidin
Rekkaa vaan, olet reipas!
Onko sinulla kirjoittamisen lisäksi luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia?
En kysynyt sinulta haluatko sinä, että rekisteröin nikin itselleni, vaan kysyin haluatko rekisteröidä nikin itsellesi. TähtiDaavidin kirjoitti:
Onko sinulla kirjoittamisen lisäksi luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia?
En kysynyt sinulta haluatko sinä, että rekisteröin nikin itselleni, vaan kysyin haluatko rekisteröidä nikin itsellesi.Rekkaa hyvä ihminen, rekkaa :=)
- TähtiDaavidin
Rekkaa hyvä ihminen, rekkaa :=)
Et edes ymmärrä lukemaasi. :(
- JoukkoKyllästyneitä
Miksi täällä eniten toisiin kohdistuvia pilkka-avauksia tekee uskovainen ihminen?
- missä.faktat
Pystyt varmaan todistamaan väittesi?
missä.faktat kirjoitti:
Pystyt varmaan todistamaan väittesi?
Ei nimimerkkien uskovaisuutta pysty ulkopuolinen todistamaan, mutta kovasti olet sadoissa viesteissäsi sitä mainostanut. Voi tietysti olla että valehtelet senkin, mutta enpä usko.
Tuo todisteiden vaatiminen on taholtasi todella metkaa, kun olet jo vuosia yrittänyt esiintyä satoina eri persoonina, joskin surkein tuloksin. Tässäkin ketjussa sen näkee jopa sokea Reetta.- Totte.Aamus
Uskon, että on mahdotonta löytää pilkkaamis viestiä uskovan tekemänä. Sellaista ei nyt vaan löydy. Sarkasmia kyllä käytämme samaan tyyliin kuin Jeesus joskus loihe lausumaan sarkasmia vihamiehilleen.
- Sejase
Totte.Aamus kirjoitti:
Uskon, että on mahdotonta löytää pilkkaamis viestiä uskovan tekemänä. Sellaista ei nyt vaan löydy. Sarkasmia kyllä käytämme samaan tyyliin kuin Jeesus joskus loihe lausumaan sarkasmia vihamiehilleen.
Sarkasmia ei ole olemassa jos kertoja, ei kykene saamaan viestiä perille kuulijalle. Silloin on vain epävireinen soitin. Joka jauhaa turhaa.
Totte.Aamus kirjoitti:
Onko pertsa2012 mielestäsi uskova?
- Totte.Aamus
Onko pertsa2012 mielestäsi uskova?
Kenenkään uskoa en lähde arvioimaan. Räyhääjät sen kyllä osaa tehdä jo liiankin hyvin, kun aina osaavat kohdistaa pilkkansa juuri uskoviin päin.
- marttamarttyyri
Totte.Aamus kirjoitti:
Kenenkään uskoa en lähde arvioimaan. Räyhääjät sen kyllä osaa tehdä jo liiankin hyvin, kun aina osaavat kohdistaa pilkkansa juuri uskoviin päin.
Kuitenkin esim mummomuorin, Mäkisen , Askolan uskoa täällä on törkeästi arvioitu ja kritisoitu ns. "uskovien" taholta.
- näin.onni
marttamarttyyri kirjoitti:
Kuitenkin esim mummomuorin, Mäkisen , Askolan uskoa täällä on törkeästi arvioitu ja kritisoitu ns. "uskovien" taholta.
Näin on! He edustavat omien sanojensa mukaan ns. liberaalia tulkintaa kristinuskosta, mikä on harhaoppia. Meidän tulee tässäkin noudattaa Jeesuksen esimerkkiä, joka myös ankarasti kritisoi harhaopettajia, koska nämä eksyttävät miljoonia ihmisiä kadotukseen. Mikä on hirvittävintä mitä ihminen voi lähimmäiselleen tehdä.
Kritisoitko sinä muuten millään muodoin ISIS-jihadistien uskoa ja tapaa toteuttaa sitä? - marttamarttyyri
näin.onni kirjoitti:
Näin on! He edustavat omien sanojensa mukaan ns. liberaalia tulkintaa kristinuskosta, mikä on harhaoppia. Meidän tulee tässäkin noudattaa Jeesuksen esimerkkiä, joka myös ankarasti kritisoi harhaopettajia, koska nämä eksyttävät miljoonia ihmisiä kadotukseen. Mikä on hirvittävintä mitä ihminen voi lähimmäiselleen tehdä.
Kritisoitko sinä muuten millään muodoin ISIS-jihadistien uskoa ja tapaa toteuttaa sitä?Törkykritisointi on mielestäsi vain ankaraa, Jeesuksen oppien mukaista, kritisointia? Asia selvä!
- miksei.saisi
Eikö saisi?
Totte.Aamus kirjoitti:
Eli Patmos-kaverisi Räyhis ei ole uskovainen, vai mitä nyt yrität kieroilla?
Eli Patmos-kaverisi Räyhis ei ole uskovainen, vai mitä nyt yrität kieroilla?
Voi sinua Repe :=)
Voi sinua Repe :=)
Miten noin niin kuin itse tulkitset tuon kaverisi kommentin?
Miten noin niin kuin itse tulkitset tuon kaverisi kommentin?
Minä kommentoin tuota sinun ikuista Patmosvohaasi :=)
Patmosvihaasi :=)
Patmoksen mainostaminen on lapsellista, typerää ja ennen kaikkea palstan sääntöjen vastaista. Mikään perusteluko ei Sinuun uppoa?
InhottavaRealisti kirjoitti:
Patmoksen mainostaminen on lapsellista, typerää ja ennen kaikkea palstan sääntöjen vastaista. Mikään perusteluko ei Sinuun uppoa?
Siksikö Repe saa tölviä Patmosta?
Siksikö Repe saa tölviä Patmosta?
Kuuluuko Sinusta Patmoksen mainostaminen tälle palstalle? Esim. Patmoksen ohjelmatietojen laittaminen tänne?
En itsekään pidä Patmoksen politisoitumista mitenkään hyvänä asiana. Omituista on se, että Islamilaisia syytetään politiikan ja uskonnon yhdistämisestä, mutta Patmoksen kohdallako se onkin hyvä asia?InhottavaRealisti kirjoitti:
Kuuluuko Sinusta Patmoksen mainostaminen tälle palstalle? Esim. Patmoksen ohjelmatietojen laittaminen tänne?
En itsekään pidä Patmoksen politisoitumista mitenkään hyvänä asiana. Omituista on se, että Islamilaisia syytetään politiikan ja uskonnon yhdistämisestä, mutta Patmoksen kohdallako se onkin hyvä asia?Et vastannut kysymykseeni.
Et vastannut kysymykseeni.
IR kysyi kylläkin ensin, etkä vastannut.
IR kysyi kylläkin ensin, etkä vastannut.
Onko se yksi nikeistäsi?
Onko se yksi nikeistäsi?
(Teenpä pienen kokeen.)
Vaikuttaako ääriuskonnollisen järjestön piirissä touhuilu ihmisen psyykeen siten, että hän ei enää usko rehellisiä ihmisiä maailmassa olevankaan vaan kuvittelee kaikilla ulkopuolisillakin olevan ketunhännät kainaloissaan?RepeRuutikallo kirjoitti:
(Teenpä pienen kokeen.)
Vaikuttaako ääriuskonnollisen järjestön piirissä touhuilu ihmisen psyykeen siten, että hän ei enää usko rehellisiä ihmisiä maailmassa olevankaan vaan kuvittelee kaikilla ulkopuolisillakin olevan ketunhännät kainaloissaan?En tiedä kun ei ole kokemusta.
- voivoi.huuto
Haluatko keskustella asiasta?
Repe ei taaskaan halua keskustella itse asiasta.
- näin.onni
Törkykritisointi on mielestäsi vain ankaraa, Jeesuksen oppien mukaista, kritisointia? Asia selvä!
"Törkykritisointi on mielestäsi vain ankaraa, Jeesuksen oppien mukaista, kritisointia? Asia selvä!"
Uskon, että Jeesus kritisoi eksyttäjiä ankarasti, että moni tosiaan luonnehtii sitä törkypuheeksi, siksi, että se menee silloin luihin ja ytimiin. Tämä on aina viimeinen keino saada ihminen pysähtymään ja ajattelemaan, mitä on tekemässä itselleen ja lähimmäisilleen. Kyllä pahuuden pysäyttämiseksi käytetään paljon voimakkaampiakin voimakeinoja kuten esim. ISIS:ksen tapaisen uskontulkinnan pysäyttämiseksi.
Kritisoisitko sinä muuten millään muodoin ISIS-jihadistien uskoa ja tapaa toteuttaa sitä? voivoi.huuto kirjoitti:
Repe ei taaskaan halua keskustella itse asiasta.
Eipä kai sitten.
- TähtiDaavidin
Onko se yksi nikeistäsi?
Taas yksi maalinsiirtoyritys, kun et halua tai osaa vastata kysymykseen.
Et vastannut kysymykseeni.
Minun puolestani Repe saa sanoa Patmoksesta mitä haluaa. En ole siinä asemassa, että minun pitäisi hänen tekemisiinsä puuttua. Minun näkökulmatani katsottuna Repe on enemmäkseen asiallinen keskustelija moniin muihin verrattuna.
Jos tänne joku VASTOIN SÄÄNTÖJÄ nostelee Patmoksen mainoksia, siitä voi huomauttaa. Keskustelen kyllä hyvin mielelläni kanssasi Patmoksesta ja politiikasta. Haluatko sitä?InhottavaRealisti kirjoitti:
Minun puolestani Repe saa sanoa Patmoksesta mitä haluaa. En ole siinä asemassa, että minun pitäisi hänen tekemisiinsä puuttua. Minun näkökulmatani katsottuna Repe on enemmäkseen asiallinen keskustelija moniin muihin verrattuna.
Jos tänne joku VASTOIN SÄÄNTÖJÄ nostelee Patmoksen mainoksia, siitä voi huomauttaa. Keskustelen kyllä hyvin mielelläni kanssasi Patmoksesta ja politiikasta. Haluatko sitä?Minulla ei ole tarvetta keskustella kummastakaan.
Onko sinusta oikein, että järjestöä haukutaan vaikka se tuskin on asialla?odotan.analyysiasi kirjoitti:
Minulla ei ole tarvetta keskustella kummastakaan.
Onko sinusta oikein, että järjestöä haukutaan vaikka se tuskin on asialla?Mistä Sinulla yleensä ottaen on tarvetta keskustella täällä?
Patmos on vain ihmisten järjestö. Minusta sitä voi kriittisesti arvioida siinä missä muitakin. Meller ja Ahviokin ovat vain ihmisiä. Heidän toimiaan on munusta paljonkin syytä kritisoida. Onko se Sinusta väärin?InhottavaRealisti kirjoitti:
Mistä Sinulla yleensä ottaen on tarvetta keskustella täällä?
Patmos on vain ihmisten järjestö. Minusta sitä voi kriittisesti arvioida siinä missä muitakin. Meller ja Ahviokin ovat vain ihmisiä. Heidän toimiaan on munusta paljonkin syytä kritisoida. Onko se Sinusta väärin?Milloin mistäkin.
Tottakai tulee kriittisesti arvoida. Mutta nyt olikin kysymy täällä mainostamisesta ja sen takia Patmoksen haukkukisesta.odotan.analyysiasi kirjoitti:
Milloin mistäkin.
Tottakai tulee kriittisesti arvoida. Mutta nyt olikin kysymy täällä mainostamisesta ja sen takia Patmoksen haukkukisesta.Täällä on hyvin vähän mitään asiallista keskustelua.mtämä palsta kuvaa Suomen kansan alennustilaa. Minulle riitti nyt. Luen mieluummin kirjaa.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Täällä on hyvin vähän mitään asiallista keskustelua.mtämä palsta kuvaa Suomen kansan alennustilaa. Minulle riitti nyt. Luen mieluummin kirjaa.
Hyvä päätös, minä alan kuunnella radiota.
Hyvää yötä!- Nauratat.kaikkia.Räyhis
Hyvä päätös, minä alan kuunnella radiota.
Hyvää yötä!Et sinä eilenkään lopettanut räyhäystäsi siihen kun tuolla nimimerkillä ilmoitit meneväsi nukkumaan siinä puolen yön tienoilla. Mitä luulet, että uskooko kukaan sinun täältä mihinkään nyt vetäytyneen?
Voi Räyhis parka. Kuuntele vaikka tätä lohdutukseksi:
https://www.youtube.com/watch?v=r5QIOzKxRKw&spfreload=10
Kuulin varmalta taholta että se on lempikappaleesi...- lapsivesipääministeri
Kyllä oli Räyhiksellä pokkaa kun tämän avauksen teki.
- Räyhiksen.pokkaa
Kai se on vaan niin tyhmä että luulee tuommoisen menevän läpi tuosta vaan. Hän on toisaan aiemminkin jäänyt kiinnis siitä, että taputtelee itseään selkään, kun ei sitä kerran kukaan muukaan tee. Miettisipä, että miksi ei tee.
- Räyhiksen.muistolle
Voi Räyhis, mussun mussun ja sössön sössön!
Onko sinua KIUSATTU täällä? No miten nyt voi niin olla? Sinähän olet vain kaikiessa ystävällisyydessäsi täällä yrittänyt estää normaalia keskustelua tekemällä kaikenlaista häiriötä! Olet vain "vähäsen" tehnyt törkyketjuja toisista palstan kommentoijista sekä muutamista julkisuuden henkilöistä. Olet myös pikkuisen milloin missäkin ketjussa käynyt vähän "asiallisesti kommentoimassa" sellaisella tavalla että toivoisi, että tätä foorumia eivät ainakaan lapset lue.
Ja nyt sinua on osunut sydämeen jokin? Voi ei kyllä me kaikki olemme täällä nyt niin kyynelissä puolestasi ja kanssasi ja kaikkea! Kyllä sydän vuotaa verta tämän epäreiluuden tilanteessa voi että!!!
No eikä, vaan HAISTA RÄYHIS VITTU! - äityli.äippä
Vai niin, että muut kiusaavat laittamalla sinun yksityisen kiusaamisesi kuriin. Eläköön demokratia. ;)
Sovitaanko, että tästä lähtien sanomme ainoastaan kivoja asioita toisistamme siitä huolimatta miten epäoikeudenmukaista, väärää, vahingollista, väkivaltaista tai itsetuhoista itse kunkin käytös on? Tai siitä huolimatta vaikka itse sisimmässämme ajattelisimme jotain aivan muuta. Sillä niinhän se maailma muuttuu paremman näköiseksi kunhan vain siivotaan kaikki mätä pois näkyvistä - eikö niin kultaseni? Mä niin rakastan sua, Räyhis! <3- DubiumSapientiaeInitium
Vanhemmat, jotka valehtevat lapselleen vihaavat häntä. Se valehtelu nimittäin kostautuu myöhemmin moninkertaisesti kuten havaita saattaa.
- RTTOS
Rayhis Tormas Taas Omiin Sotkuihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777