Lukekaa ja miettikää:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005010252.html
Lukekaa tämä
1
118
Vastaukset
- Yksi.pieni.elämä
Niin sitä kun ei tiedä koskaan mitä tämä päivä tuo tullessaan.
Muistan kun jokaisen lapsen raskauden alussa tehtyäni positiivisen testin olen ollut yhtäaikaa onnellinen ja huolissani. Onnellinen uudesta elämästä ja huolissani siitä, että se uusi elämä loppuisi ennen kuin ehtisi kunnolla edes alkaa.
Eikä se huolehtiminen lopu todellakaan synnytykseen vaan siitähän se vasta alkaa.
Olen saanut onnea osakseni kolmen terveen lapseni myötä ja olen siitä todella kiitollinen.
Meidän perheessä kukaan ei lähde riidoissa töihin tai kouluun, eikä mene riidoissa nukkumaan. Koskaan ei voi tietää milloin sanomme viimeisen kerran heipat tai annamme viimeiset hyvänyön suukot.
Jokainen elämä on arvokas. Olkaa läsnä aidosti ja rakastakaa omia lapsianne ja läheisiänne. Muistakaa, että se vain mikä meissä on hyvää meidän jälkeemme tänne jää. Hyvää Joulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650