hirsisaunojen valmistajat kaavissa huom

nyssetuloo

kannukselle juankoskelle ja varpaisjärvelle tulee niiralan rajan yli ensi kesänä iso määrä amerikkalaisia Trumpin tukijoita enduro pyorin ja off road autoin , viettämään suomen sata vuotis juhlaa, ja länsi saharan itsenäisyyden nolla vuotisjuhlaa. se tapahtuu 1 - 7. heinäkuuta keuruun entisen varavankilan 50 hehtaarin maatilalla joka nykyään on www.keuruunekokyla.fi Trump ja Putin saatetaan tuoda sinne helikoptereilla, kuin myös boris johnson ja marokon kuningas, presidentit kaljuleidi ja niinistö ... euroopaan halki kulkeva tiereitti on kerrottu netissä ja pyydämme levittämään kutsua kaikille matka moottoripyorailya harrastaville. Keuruun ekokylassa Multialla Iisalmen runninkylässä ja Kaavissa mauri montosen ja naapureittensa maatilalla pitaisi tehda valmiiksi telttoja hyvälla patjalla , niistä saa 5 e / päivä . hirsisaunojen näyttelykylä amerikkalaisille ostajille jne. 69 päivää kestävän ajelun aikana länsi saharan dakhlasta keuruulle on tarkoitus keskustella ja tavata trumpin putinin ja johnssonin ystäviä


suomessakin on paljon kipeitä vaiettuja salaisuuksia

Etelä pohjanmaan alueella ja ikaalisissa on kymmenen vuotta mellastanut suomalaisen mieheni kouluaikainen kaveri SEPPO MYLLIS . Hän on kuvataiteilija , filosofi ja hannuakin rankempi läpänheittäjä. Hän on ojasen junnun vanha kaveri ja molemmat hurjapäät on kutsuttu opettajiksi agadirin art academiaan A3
ymmärsikö seppo korpi filppula alias seppo myllis tämän tekstin nyt paremmin ? Kannattaa miettiä tätä kutsua joka tietysti koskee myös Ygää..... Tiedät varmasti miten monet kauhajokiset haluavat tappaa sinut ja ykän kun jatkoitte tällä palstalla mulukkujen flatajuttamis leikkiänne , sen jälkeen kun mieheni suu oli tappouhkauksin tukittu ja kalkunmäen talo ryöstetty sosiaali johtaja kari nuuttilan ja timo niemisen takaamien vuokralaisten taholta, ( anne ja leif sjögren )
silloin vanha mieheni ystävä ( todennäköisesti kännipäissään ) teki pahan mokan . myllis alkoi hihittää miten hauskaa tuollainen kodin tuhoaminen on ha hah ....eikä mennyt kuin muutama viikko kun sepen ja ykän talo paloi. Kun konstaapeli markus korhonen oli moittinut hannua että tämä on saattanut itse itsensä kuraojaan, parin kuukauden päästä markus itse oli pää edellä hyypäntien kuraojassa , kun tuli polkupyörällä ojalan pakarista kaljapäissään, sai neliraaja halvauksen ja kuoli. Myös kaksi muuta asiaan sekaantunutta poliisia ilmo jantunen ja komisario jalo jokinen porvoossa menivät äkillisesti hautuumaalle ..tämä kirje myllikselle ja hänen faneilleen jatkuu täällä www.unianova.eu/keltainenvallankumous.htm


valittu ´´kuninkaan tie ´´ eli trump train länsi saharan dakhlasta keuruulle on selvitetty täällä www.unianova.eu/journey.htm

0

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        110
        8326
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        39
        2539
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        121
        2263
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        1929
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        15
        1664
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1489
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        16
        1452
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        14
        1389
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1272
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        12
        1183
      Aihe