Puolueohjelma:
1. Persut pois hallituksesta
2. Halla-ahon valtaan pääsy Suomen politiikassa estettävä
3. Vastarintaliike kiellettävä
4. FDL ja Fortress Europe lopetettava
5. Kemppainen, Kaukinen, Zeiger ja koko rajat kiinni!-ryhmä hiljennettävä
Näillä eväillä Suomi Ensin pyrkii politiikkaan, allekirjoita kannattajakortti, jos ohjelma miellyttää.
Suomi Ensin puolueohjelma
41
496
Vastaukset
- eityhmyyteen
Ei miellytä. En kirjoita.
- Vuoristoneuvositse
Aloitus on täyttä sontaa. Suomi Ensin esittää etusivullaan viisi vaatimusta asioiden korjaamiseksi.
Mitään puolueohjelmaa ei edes ole vielä, kun perustava puoluekokouskin näillä näkymin vasta kesällä 2017.
Aloittaja keksii omasta päästään sontaa, ja esittää sen totuutena. Älkää uskoko tuollaista reppanaa.. ilmeisesti ketjun muissa viesteissä esiintyy nimimerkillä Jerkkiss.. eli jerky kiss, suomeksi mällin imuttaja tms.. eli vajakista kysymys. - iujhytr
Aloittaja on tyypillinen kokoomusloinen!
- LiDersson
En allekirjoita minäkään.
- 3-2
Enkä minä.
- Vuoristoneuvositse
Te kaksi olette myös vajakkeja kuten aloittaja. Kukaan ei kaipaa teiltä yhtään mitään.
- Megagugge
En myöskään minä.
- Vuoristoneuvositse
Siinä jälleen vajakki.. sinulta ei kukaan odota mitään. Voit jatkaa nenän kaivamista!
- bbvvcbnb
Paska sirkus.
- kamppainen
Ohjelmassa itsensä lakkauttaminen ja eutanasia kaikille!
Kun olen jotain heidän juttujaan katsellut, niin itseasiassa he ovat joissain asioissa täysin oikeassa.
https://www.youtube.com/watch?v=wB7qco-nGQ4
Jos oikeita sekopäitä etsitään... harkitsen
- vdvcvc
En edes harkitse.
- Sompanssi
Hönöjä koko sakki, ei jatkoon...
- Jekkiss
Ei kannata sekaantua tähän porukkaan.
- KokenutOlavi
En äänestä.
- Tähh
Suomi Ensin?
Yksi maahanmuuttokriittinen yhdistys. Tällä hetkellä hakee allekirjoituksia että pääsisi puoluereksiteriin, siihenhän tarvitsee 5000 nimeä.
Minä edelleen harkitsen. Pitää katsoa videoita netistä. Työkaveri vaan kehui sitä, joten annetaan mahdollisuus. Tällä hetkellä mielestäni Suomessa ei ole puoluetta, joka haluaa riittävän tiukkaa maahanmuutto poilitiikkaa.- Jekkiss
Seatmies kirjoitti:
Yksi maahanmuuttokriittinen yhdistys. Tällä hetkellä hakee allekirjoituksia että pääsisi puoluereksiteriin, siihenhän tarvitsee 5000 nimeä.
Minä edelleen harkitsen. Pitää katsoa videoita netistä. Työkaveri vaan kehui sitä, joten annetaan mahdollisuus. Tällä hetkellä mielestäni Suomessa ei ole puoluetta, joka haluaa riittävän tiukkaa maahanmuutto poilitiikkaa.Tästä taas ei puoluetta koskaan tulekaan, ainoa tavoite tällä porukalla on kampittaa koko isänmaallinen sakki ja hajottaa heidän rintamansa De Witin kuvottavien valheiden avulla, jotka uppoavat tähän kansaan kuin veitsi voihin. Tästä kansasta on sadassa vuodessa muodostunut sellainen hölmölä, että on aivan sama, onko äänessä De Wit tai hallituksen huijarit, niin omat aivot heitetään narikkaan ja uskotaan kaikki puheet, oli ne sitten täyttä paskaa tai ei. Kunpa porukka ottaisi ne aivot käyttöön ja joka puolelta syötetyn propagandan sijasta alkaisivat ajatella ihan itse, niin tämä maa voi jopa pelastua.
- morjesspölö
Jekkiss kirjoitti:
Tästä taas ei puoluetta koskaan tulekaan, ainoa tavoite tällä porukalla on kampittaa koko isänmaallinen sakki ja hajottaa heidän rintamansa De Witin kuvottavien valheiden avulla, jotka uppoavat tähän kansaan kuin veitsi voihin. Tästä kansasta on sadassa vuodessa muodostunut sellainen hölmölä, että on aivan sama, onko äänessä De Wit tai hallituksen huijarit, niin omat aivot heitetään narikkaan ja uskotaan kaikki puheet, oli ne sitten täyttä paskaa tai ei. Kunpa porukka ottaisi ne aivot käyttöön ja joka puolelta syötetyn propagandan sijasta alkaisivat ajatella ihan itse, niin tämä maa voi jopa pelastua.
Jekkis = emäsuvakki. Normaalipurkaus kukkahattutädiltä.Mies se ei ainakaan ole.
- Jekkiss
Koska monikaan ei ymmärrä tilannetta, niin otetaan esimerkikisi jalkapallomatsi Suomi-Irak. Pelaajina Suomen puolella Persut, Sisu, PVL, FDL, Fortress Europe, sekä lukuisa joukko muita pienempiä järjestöjä. Kesken kaiken peliin hyppää Marco De Wit, joka alkaa pelaamisen lomassa kampittelemaan muita Suomen pelaajia. Päätyykö pallo silloin Irakin maaliin ja voiko Suomi silloin voittaa matsia? Aivan, ei voi ja tähän De Wit nimenomaan pyrkii. Olette vähän hölmöjä kun ette sitä huomaa.
- CryMore
Taidat kyllä itse olla enemmänkin hölmö. Ja sen kyllä huomaa.
- Jekkiss
CryMore kirjoitti:
Taidat kyllä itse olla enemmänkin hölmö. Ja sen kyllä huomaa.
Itse olen tässä perustellut omat väitteeni, joten perustelisitko omasi?
- idioottiviisas
Kyllä hollantilainen on aina parempi futaaja.
Sääli, että näitä Suomi Ensin ihmisiä pilkataan, mutta se on tavallaan ihan ymmärrettävää. Suomalaiset eivät ole tottuneet siihen, että joku puolustaa suomalaisuutta, koska sitä on aina pidetty jotenkin itsestäänselvänä, että Suomessa on asiat niin hyvin, että suomalaisuus ei voi olla mitenkään uhattuna. Ei ollut intiaanit ja heidän elämäntapansa aluksi mitenkään uhattuna. Ihmiset on nykyään itsekkäitä raukkoja ja lampaita, jotka on tottuneet etuoikeutettuun elämäänsä. Niin kauan kun ongelmat on jossain tuolla kaukana, suomalainen vain rypee omassa olossaan, eikä tajua mitä ympärillä oikeasti tapahtuu. Maailma on nykyään pimeä paikka, koska paholainen on vähitellen kehittynyt täydelliseksi sudeksi lampaan vaatteessa. Se tietää kaiken siitä, miten ihmisen sielu otetaan, sillä on ollut aikaa harjoitella sitä kokonainen ikuisuus.
Tervemenoa helvettiin maa! - Jekkiss
Kenelläkään ei varmasti olisi koskaan ollut mitään koko Suomi Ensin ryhmää vastaan, päin vastoin, se olisi ilolla otettu mukaan maahanmuuttovastaiseen kenttään. Mutta koska Suomi Ensin aloitti jo puoli vuotta sitten järjestelmällisen sabotaasin kaikkia muita isänmaallisia kohtaan, niin ymmärtänet varmaan että sirkusta ei enää oteta ilolla vastaan? Kunpa tulisikin joku Suomi Ensin-liikkeen tapainen uusi toimija, joka ajaisi Suomen etua, eikä oman etunsa nimissä hyökkäisi muiden isänmaallisten toimijoiden kimppuun.
- CryMore
Jekkiss kirjoitti:
Itse olen tässä perustellut omat väitteeni, joten perustelisitko omasi?
Itsestäänselvyyksiä ei tarvitse perustella.
- VahaMersu
Persut näyttävät potkivan kokkareiden ja SDPn kanssa palloa Suomen maaliin. Paras onkin kampata. Tässä alkaa olla koossa jo ainekset kansannousuun. Elikä yleisö tulee mukaan kentälle, kun pelaajat ovat melkein kaikki suomalasvihamielisiä vastaan pelaavia.
- Suomiensinok
Missä tämä ohjelma on esitetty? Onko linkkiä?
Ei pidä esittää kaikenlaisia väitteitä ilman viitettä alkuperäiseen tietoon!! - Jekkiss
Tuossa ylhäällä näyttää olevan, kun selaat vähän ylöspäin.
- krjtiyk
Suomi Ensin sai parituksesta tuomitun kuntavaaliehdokkaan Vaasassa.
Vaasalainen kaupunginvaltuutetun paikalta erotettu Risto Helin on päättänyt lähteä kuntavaaleihin Suomi Ensin -ehdokkaana.
”Olen ensimmäisen kauden kaupunginvaltuutettu Vaasassa , nyt yritän uusia paikkani .
Toimin lähes koko ajan sitoutumattomana , erottuani Perussuomalaisista .
Toimintani on ollut valtuustoaloitteiden myötä erittäin kansallismielistä , ja täten en ole saanut kavereita valtuustosta vaikkakaan en niitä sinne mennyt hakemaankaan.”
Sitä Helin ei kerro tuleville äänestäjille, että sitoutumattomana toimiminen jäi perin lyhyeksi kun mies hyllytettiin paritusoikeudenkäynnin ajaksi.
Pohjanmaan käräjäoikeus katsoi Risto Helinin toiminnan länsirannikon ilotyttörenkaassa paritukseksi. Oikeus tuomitsi Helinin siitä puoleksi vuodeksi ehdolliseen vankeuteen.
Oikeus laski Helinin keränneen ilotytöiltä rahaa runsaan puolen vuoden aikana 18 500 euroa. Oikeus määräsi Helinin menettämään rahat valtiolle.
Kavereita hän ei voinut saadakaan, koska erittäin kansallismielistä toimintaa oli istua valtuustossakin tuppisuuna ja olla tervehtimättä kollegoitaan. Varsinainen takarivin Taavi. - jotainonepäselvää
Itse olen ollut katsomassa Suomi ensin mielenosoitusta Lähi-Itiksen Tallinnanaukiolla, todella asiallisia puheenvuoroja mutta erityisesti ranskalaisen herrasmiehen puheenvuorot ovat jääneet mieleen. Mutta tämä perusvastaisuus minua ihmetyttää, ovat kuitenkin saaneet paljon hyvää aikaiseksi, esim, maahantunkeutuminen sääntöjä on tiukennettu, myyntivarastoja ei veroteta kuin vasta myynnin jälkeen jne,. Mutta näitähän ei tietenkään uutisoida koska ne halutaan peittää koska PS on "pahan ruumiillistuma" suvaisevaisten mielestä. Silti ihmettelen tätä perusvastaisuutta Suomi ensin porukan puolesta.
- toinenmarco
Persuvastaisuus lähtee siitä, että persut ovat pettäneet lupauksensa. Kenttäväki myöntää, että vaikka ovat samaa mieltä esim. rajojen sulkemisesta, niin puoluekuri käytännössä vaientaa heidät. Politiikka on pelleilyä ja kun ajat ovat sekavat, kuten nykyään, niin silloin tämä pelleily tulee aika hyvin esille. Mitään konkreettista ei oikein saada aikaan ja kompromissitkaan eivät toimi ääritilanteessa.
Odotetaan nyt sitä oikein isoa paukkua jonnekin Euroopan pääkaupunkiin, että koko Eurooppa herää raadolliseen todellisuuteen. Nyt tarvitaan kaikkien yhteistyötä, että saadaan pidettyä Suomi hyvänä maana elää ja asua.
Suomi Ensin ainakin sanoo suoraan mihin se pyrkii. Eikä nämä ihmiset ole vielä ehtineet ryvettyä, kuten persuillekin on alkanut käydä. Ryhmähän tavallaan ajaa itseään tarpeettomaksi, joka on hienoa ja nykyaikaista kannattamalla suoraa demokratiaa yms. En tiedä sitten onko sillä mitään väliä saavatko se riittävän kannatuksen, kunhan vaan hämmentävät soppaa ja sanovat asiat suoraan. Tuskinpa todellinen messiaskaan välittää omasta suosiostaan, vaan pelkästään tehtävästään.
Lataavat kaiken nettiin ja oikeastaan niiden touhuja on suorastaan hauskaa katsoa. Kaikkien poliittisten vaikuttajien pitäs tehdä samoin, että kansa tietäis millaisia ihmisiä he oikeasti ovat. Suomi Ensin on tässäkin edellä aikaansa.
Vaikka ne niin idiootteja ja pellejä onkin! ;) - Rajatkiinniheti4
Eilenkin Hesan aseman Suomi Ensin partiolta puuttui piuhoja. Ja banderollitkin hukassa.
Aloin jo myötähäpeämään.
Mutta.
Sitten taas tajusin että tuo on ainoa porukka jolla on sisua mennä lähietäisyydelle matuja. Ja tehdä heille selväksi että: Suomi Ensin.
Kunnioitan ja kiitän. - Vuoristoneuvositse
Rajatkiinniheti4 kirjoitti:
Eilenkin Hesan aseman Suomi Ensin partiolta puuttui piuhoja. Ja banderollitkin hukassa.
Aloin jo myötähäpeämään.
Mutta.
Sitten taas tajusin että tuo on ainoa porukka jolla on sisua mennä lähietäisyydelle matuja. Ja tehdä heille selväksi että: Suomi Ensin.
Kunnioitan ja kiitän.Kuka mitenkin.. minä en tuntenut myötähäpeää, vaan mukavasti kotona flunssassa seurasin suoraa lyhyttä tapahtumaa Suomen ykkösassalta.. Viipurissa oli samanlainen asema ennen sotia, ja positiivinen terve monikulttuurisuus kukoisti silloin siellä. Toisin on nyt Helsingissä, ja minulta myös..
kiitos ja kumarrus hyvälle asialle. - pellejosmäoisin
Rajatkiinniheti4 kirjoitti:
Aloin jo myötähäpeämään.
Mutta.
Kunnioitan ja kiitän.Viihdeohjelmat ovatkin nykyään ihme suvakkikuraa, joten tätä koomista pelleryhmää on paljon hauskempi seurata ruudusta. Pellet on siinä mielessä kyllä tärkeitä, että ne usein tietää oikeasti missä mennään, siksihän niitä pelleiksi aina kutsutaankin. Muita ihmisiä todellisuus vähintäänkin pelottaa, mutta ei näitä pellejä, jotka laittavat kaikesta huolimatta itsensä likoon aina vaan uudelleen.
Pellet Ensin!
- Mihinkadonnut
Eikös FDL ole jo pystyyn kaatunut. Kertoo paljon jo se, ettei Ketonen ole ollut tukemassa Suomi Ensin porukan rimpuilua ja vastamielenosoitusta paperittomia kännytettyjä
Muslimeja vastaan.
Patriootti Ketonen puuttuu tuolta tukijoukkoineen, vai onko pupu tai peräti vetelät pöksyissä - Tftfrxrxxr
Suomi ensin on samanlainen vitsi kuin IPU. Molemmat Putinin talutusnuorassa.
- Okkmmkkkk
Hajoita ja hallitse taitaa toimia, haluaisin aanestaa mamutusta vastaan mutta en tieda mita aanestaa.
- hallisalas
Kyllä Halla-Ahoa kannattaa vastustaa. Hän junnaillut parlamentista käsin turvapaikanhakijat tänne ja haluaa vain nyt kiihdyttää mamutusta jos pääsee puheenjohtajaksi. Hänen vastustamisessaan ollaan oikealla asialla.
- masuri21
Kyllä isopersu katolinen Soini potkii palloa omaan maaliin.
Pilaa Suomen mahdollisuudet voittoon. Hänen valmentajana on Vatikaanin paavi.Paavi toivottaa kaikki kehitysmaamuslimit Eurooppaan ja Suomeen.
Milloin Isä Soini pesee pakolaisen jalat. Niinhän teki hänen valmentajansa.
Soini pois tuhoamasta Suomea pakolaisilla ja Halla-aho tilalle. Eihän mitään kansallismielisiä uusia puolueita edes tarvittaisi, jos Kansallinen Kokoomus olisi nimensä väärti. Vaan kenen mielestä se on enää puolueena?
Mitä uusiin ja vanhoihin pienyrittäjiin puoluekentässä tulee, niin useimpien ohjelma varmaan toimisi esitetyllä tavalla, jos äänestäjien enemmistö kannattaisi puoluetta. Vaan kun ei päästä edes eduskuntaan...
Yhteityökyvyttömyys ei toimi. Jos verrataan Olavi Mäenpäätä Turusta ja Jussi Halla-ahoa Brysselistä, niin edellinen on varmaan periaatteen mies. Jälkimmäinen taas on yhteistyökykyinen. Mäenpäälle voinee ennustaa jatkoonkin kääpiöpuolueen johtotehtäviä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231