Jeesus tuli maan päälle

Jeesukseenluottava

yhtä tarkoitusta varten. Nimittäin sovittamaan ihmisten synnit Golgatan ristillä omalla verellään. Häneen uskovat pelastuvat iankaikkiseen elämään.

162

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!! Kiitos Jeesus!!!

    • 1Tim2.5

      Profeetta Jeesus meni itse tahallaan tapattamaan itseään Jerusalemiin!

      Luukas 13
      33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

      Elä Jeesus tahallasi tapata itseäsi! Sehän on samaa kuin itsemurha!

      Matteus 26
      54 Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"

      Miksi kristityt syyttävät juutalaisia Jeesuksen murhasta,
      eivätkä juutalaista Jeesusta itsemurhasta?
      Vain yksi juutalainen on syyllinen Jeesuksen kuolemaan,
      juutalainen Jeesus itse!

      • saviseutulainen

        Pitkällekö luulet pötkiväsi - Jumalaa pakoon - tämän rikinkatkuisen ihmisviisautesi turvin?

        Ole siitä varma, että ellei Jumala saa sinua kiinni tämän elämän aikana, Hän tulee vielä sinua vastaan.
        Jokaisen ihmisen on kohdattava totuus Jumalassa.
        Tapahtuuko se Jeesuksen Kristuksen sovintoveren turvin vai ei, on jokaisen ihmisen ratkaistava itse tämän elämän aikana.

        Jumala kutsuu ihmistä hänen elämänsä varrella kerran, kahdesti, kolmastikin. Miten Hän kutakin kutsuu se on Jumalan kädessä, Hänen suvereenissa päätäntävallassaan.
        Vastaako ihminen Jumalan kutsuun/kutsuihin on hänen oman valintansa varassa. Kauhistuttavan moni antaa mennä sen viimeisenkin kutsun ohitseen ja tällöin Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa on
        rauennut hänen kohdallaan peruuttamattomasti tyhjiin.

        "Ei kukaan voi tulla minun tyköni ellei Jumala häntä ensin kutsu/vedä luokseni.


      • 1Tim2.5
        saviseutulainen kirjoitti:

        Pitkällekö luulet pötkiväsi - Jumalaa pakoon - tämän rikinkatkuisen ihmisviisautesi turvin?

        Ole siitä varma, että ellei Jumala saa sinua kiinni tämän elämän aikana, Hän tulee vielä sinua vastaan.
        Jokaisen ihmisen on kohdattava totuus Jumalassa.
        Tapahtuuko se Jeesuksen Kristuksen sovintoveren turvin vai ei, on jokaisen ihmisen ratkaistava itse tämän elämän aikana.

        Jumala kutsuu ihmistä hänen elämänsä varrella kerran, kahdesti, kolmastikin. Miten Hän kutakin kutsuu se on Jumalan kädessä, Hänen suvereenissa päätäntävallassaan.
        Vastaako ihminen Jumalan kutsuun/kutsuihin on hänen oman valintansa varassa. Kauhistuttavan moni antaa mennä sen viimeisenkin kutsun ohitseen ja tällöin Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa on
        rauennut hänen kohdallaan peruuttamattomasti tyhjiin.

        "Ei kukaan voi tulla minun tyköni ellei Jumala häntä ensin kutsu/vedä luokseni.

        Et vastannut kysymykseen, että olivatko juutalaiset syyllisiä Jeesuksen kohtaloon?
        Onko syytä syyttää ja tuomita juutalaisia Jeesuksen kohtalosta?
        Vastaa tuohon!


    • Jeesukseenluottava

      Jeesus tiesi, mitä varten hän tulisi maailmaan. Silti hän jätti taivaan kirkkauden sen takia.

    • AivoPesuaRuottalasta

      Ihan sama mitä varten tuli maanpäälle, säälittävä ihmispolo, joutui uskonnon hampaisiin.....

      • Hänarmahtaa

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!


    • Säääälittäväääää

      Jeesus oli uskontojen uhri.

      • Aamenaamenaamen

        Jeesus oli uhri Jumalalle syntiemme takia.


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Jeesus oli uhri Jumalalle syntiemme takia.

        Aamen!


    • puhukaal

      Evankeljumin julistajat jotka julisttaa Jeesuksen Jumalaksi .

      menkää näihin pakolaiskeskuksiin julistamaan PELASTUSTA ROHKEASTI

      HE ovat kaukaa tulleet maaperälle jossa vapaasti nöyristelemättä JULISTAA ILOSANOMAA PELASTUKSESTA.

      TÄMÄ ON KRISTITYN TEHTÄVÄ

      • Verenturvissa

        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.


      • Hänarmahtaa

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Hänarmahtaa
        Verenturvissa kirjoitti:

        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

        Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.


      • Hänarmahtaa
        Verenturvissa kirjoitti:

        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.

        Aamen! Niin se vaan on, sillä niin on Jumala sen säätänyt.


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        Jos Jeesus ei olisi armahtavainen, ei kenelläkään meistä olisi mitään mahdollisuutta pelastua.


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.

        Niin on.
        Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,


    • Jeesus.tuli

      Valtavaa, että Jeesus tuli!

    • Niinonpi

      Niin on!

    • Ydin.sanoma

      Siinä on joulun sanoman ydin!

    • Golgatan.ihme

      Golgatan ihme! Jeesus sovitti syntimme!

    • Kysyväinen

      Miettiikö kukaan koskaan, jos Jeesus ei olisi tullutkaan?

      • Joulundaikaa

        Juice Leskinen mietti. Biisissään Kuusessa ollaan hän sanoitti:
        'Härkä heinät ja lapsen syö kaukalollaan / kuusessa ollaan'

        Minusta Jeesus sovitti kaikkien synnit riippumatta siitä, uskooko häneen vai ei. Tämä idea ei tietenkään kristityille kelpaa, sillä he haluavat uskoa olevansa muita parempia ihmisiä. Jos kaikki olisivat taivastiellä, niin kukaan ei voisi ivata helvettiin menijöitä.


      • Eiparempi
        Joulundaikaa kirjoitti:

        Juice Leskinen mietti. Biisissään Kuusessa ollaan hän sanoitti:
        'Härkä heinät ja lapsen syö kaukalollaan / kuusessa ollaan'

        Minusta Jeesus sovitti kaikkien synnit riippumatta siitä, uskooko häneen vai ei. Tämä idea ei tietenkään kristityille kelpaa, sillä he haluavat uskoa olevansa muita parempia ihmisiä. Jos kaikki olisivat taivastiellä, niin kukaan ei voisi ivata helvettiin menijöitä.

        Uskovat pelastuvat VAIN Jeesuksen ansiosta!


      • Niin.se.vaan.on
        Eiparempi kirjoitti:

        Uskovat pelastuvat VAIN Jeesuksen ansiosta!

        On eri asia TIETÄÄ, kuin uskoa!


      • Eiparempi
        Niin.se.vaan.on kirjoitti:

        On eri asia TIETÄÄ, kuin uskoa!

        Etköhän just itse kertonut omasta uskostasi?


      • Niin.se.vaan.on
        Eiparempi kirjoitti:

        Etköhän just itse kertonut omasta uskostasi?

        Se on taas niitä uskomuksiasi, jotka voi jättää omaan arvoonsa:)


      • Ei.tod
        Niin.se.vaan.on kirjoitti:

        Se on taas niitä uskomuksiasi, jotka voi jättää omaan arvoonsa:)

        Toki. Sinun uskosi ei minulle kuulu.


      • Hänarmahtaa
        Niin.se.vaan.on kirjoitti:

        Se on taas niitä uskomuksiasi, jotka voi jättää omaan arvoonsa:)

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Anonyymi
        Ei.tod kirjoitti:

        Toki. Sinun uskosi ei minulle kuulu.

        Usko on henkilökohtainen.


      • Anonyymi
        Ei.tod kirjoitti:

        Toki. Sinun uskosi ei minulle kuulu.

        Jep


    • Olen.nähnyt

      Jeesus on padasjokelainen.

      • Onkotosi

        Ihanko totta?


    • to_y

      Jeesuksen lähettäminen maailmaan sovittamaan meidän ihmisten synnit oli Jumalalta sanoin kuvaamaton rakkauden osoitus. Meillä jotka otamme Jeesuksen Herraksemme ja alamme seuraamaan häntä on mahdollisuus pelastua kuolemalta ikuiseen elämään. Nyt me uskovat tietysti odotamme Jeesuksen paluuta ja tämän Saatanan hallinnassa olevan maailman puhdistusta pahuudesta/Saatanasta. Niille jotka eivät vielä usko on vähän aikaa tehdä parannus ettei joudu kadotukseen.
      - rukoile
      - lue Raamattua
      - etsi uskovien seuraa

      Siunausta.

      • Eräsmiesvaanminä

        Miten meidän olisikaan käynyt ilman Jeesuksen sovitusta?


      • Uskomukset.sikseen
        Eräsmiesvaanminä kirjoitti:

        Miten meidän olisikaan käynyt ilman Jeesuksen sovitusta?

        No mitenkähän tuossa nyt olisi käynyt, ei mitenkään.


      • Pelastusonvielätarjolla
        Uskomukset.sikseen kirjoitti:

        No mitenkähän tuossa nyt olisi käynyt, ei mitenkään.

        Kaikki joutuisivat helvettiin, ilman toivoa pelastumisesta. Nyt Jeesus valmisti pelastuksen.


      • Ole.höpsimättä
        Pelastusonvielätarjolla kirjoitti:

        Kaikki joutuisivat helvettiin, ilman toivoa pelastumisesta. Nyt Jeesus valmisti pelastuksen.

        Miten sellaiseen paikkaan voi joutua, jota ei ole olemassakaan?


      • Armonvarassa
        Pelastusonvielätarjolla kirjoitti:

        Kaikki joutuisivat helvettiin, ilman toivoa pelastumisesta. Nyt Jeesus valmisti pelastuksen.

        Jaakob vastasi: "Ei niin; jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ota minulta vastaan lahjani; sillä olenhan saanut nähdä sinun kasvosi, niinkuin nähdään Jumalan kasvot, ja sinä olet ottanut minut suosiollisesti vastaan.


      • Anonyymi
        Eräsmiesvaanminä kirjoitti:

        Miten meidän olisikaan käynyt ilman Jeesuksen sovitusta?

        Ihana pelastus!


    • Armonpäivä

      "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Paljon anteeksiantamusta kuulostaa paljolta.


    • Jokainenm

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.


    • Golgatanristi

      Siunattu sovitus!

      • AamenkiitosJeesus

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.


    • Verenkautta

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • Eiyksikäänjoudu

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Eiyksikäänjoudu

      Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.

    • Eiyksikäänjoudu

      Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

      • Anonyymi

        Jumalattomat ovat kuin akanat tuulessa.


    • Ainauskollinen

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Armoriittää

      Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.

      • Anonyymi

        Jumala rakastaa.


    • Hänpelasti

      Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.

      • AamenkiitosJeesus

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

        Aamen!


    • Lopunlähetessä

      Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.

    • Hänarmahtaa

      Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.

    • Verenmerkki

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

    • Hänarmahtaa

      Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.

    • Otollinenpäivä

      Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesukselle!


    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä olet minun väkevyyteni, sinulle minä kiitosta veisaan; sillä sinä Jumala olet minun varjelukseni ja minun armollinen Jumalani.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jumalaonhyvä

      Mutta sinä, Herra, älä käännä laupiuttas minusta pois: sinun laupiutes ja vakuutes aina minua varjelkoon.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

      • Anonyymi

        Jumala on armollinen! Jeesuksen sovitustyön tähden!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

      • AamenkiitosJeesus

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


      • Anonyymi

        Jeesus on hyvä!


    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

      • AamenkiitosJeesus

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

      • Anonyymi

        Se on niin ja aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.

      • Jeesusarmahtaa

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Aamen!


      • Jeesusarmahtaa
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Aamen!

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


    • 621

      Löydät hänet Hartaanselältä, jossa ei enää kaduta.

      • Ei.törkyviesteille

        Siitäpä on hartaan törkyviesti taas poistettu:-)


    • Jeesusarmahtaa

      Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu. Aamen!

    • violaluna17

      Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet,niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta.

    • violaluna17

      Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan,ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

    • Jeesukseenluottava

      Niin kurja kuin menestynytkin saavat turvata Jeesukseen, joka heidät sovitti ristillä.

    • HmmHmmHmmHmm

      Maa pyörii 465 metriä sekunnissa tiettyyn suuntaan. Miten kukaan voi edes olettaa, että lentokone, joka lentää vastakkaiseen suuntaan pystyisi laskeutumaan 465 metriä sekunnissa eri suuntaan liikkuvalle alustalle?

      Seuratkaa Jeesusta.

      • Täytyis.tietää

        "Seuratkaa Jeesusta."
        Riippuu siitä mihin hän on menossa?


      • Jeesukseenluottava
        Täytyis.tietää kirjoitti:

        "Seuratkaa Jeesusta."
        Riippuu siitä mihin hän on menossa?

        Hän meni Taivaan kirkkauteen. Sinne minäkin haluan! Siellä Jeesus odottaa.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

    • Armoonturvaava

      Jos ei olisi tätä taivasnäkökulmaa, niin olisihan tämä elämä aika turha, vaikka on siinä paljon hyviäkin asioita.

      • Jeesukseenluottava

        Miten ihmiset voivatkaan elää ilman ikuisuustoivoa?


    • Jeesusarmahtaa

      Jumalan tie on täydellinen. Herran puheet tulella koetellut: hän on kaikkein kilpi, jotka häneen uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Älköön teistä kukaan tehkö vääryyttä lähimmäisellensä, vaan pelkää Jumalaasi; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Kurjin_syntinen

      Uskon Yahusha:n ristillä vuodattamaan pyhään vereen ja sen pelastavaan voimaan (nimiä ei pitäisi kääntää Pyhän Raamatun nimien osalta, käyttämäni kirjoitusasu ei ole välttämättä täysin oikea, mutta parempi kuin "Jeesus" tms.)

      Joh. 3:16 (minievankeliumi) lupauksen lisäksi en itse tunne tarvivani mitään muuta pelastukseen. Saamani Pyhä/Totuuden henki kertoo asian minulle näin yksinkertaisesti. En tarvi kirkkoa, uskonlahkoja tms. ihmisten kehittelemiä uskonnollisia juttuja, tekopyhiin "jumalanpalvelusmenoihin" osallistumista, hartaita virsiä, hurmoksellista Jumalan ylistämistä, ihmeiden etsimistä.. Minun ei tarvi heitellä jakeita Pyhästä Raamatusta, minun ei tarvi tehdä tai jättää tekemättä yhtään mitään.

      Ihmettelen kaikkia erilaisia näkemyksiä/tulkintoja sekä Yahusha:aan uskovien toisilleen langettamia kadotustuomioita milloin mistäkin syystä.

      Kertokaa, miksi Pyhä/Totuuden henki teille ihmisten kehittämiin lahkoihin ym. kuuluvat (luterilaiset, helluntailaiset, katolilaiset, lestat, ortot, mormonit, Jehovan todistajat jne. jne. ) totuutta niin kovin eri tavoilla totuutta opettaa (näinhän se tosin on ollut alkuseurakunnista lähtien...?

      Pyydän asiallisia vastauksia. Nimimerkkini (helmasynneissä rypevä) kertoo oman asenteeni ja olettamani asemani suhteessa Luojaamme. En ole itseäni alentamassa, totean vain oman syntisyyteni, joka on ja pysyy. Viimeisellä tuomiolla tulen vain vetoamaan tuohon Joh. 3:16 jakeeseen. Jos se ei riitä, niin sitten ei....menen sitten kadotukseen pää pystyssä....

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • oipoi

      Sovitti joo, mutta mikä on tulos: sopiko kaikki synnit Jeesukselle vai jäikö sillä jotain kokeilematta?

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on vanhurskas kaikissa teissään ja armollinen kaikissa teoissaan.

      • Anonyymi

        Vedenpaisumus oli tosi armollinen teko, samoin sodoman ja gomorran tuhot.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

      • Anonyymi

        Onko kikkulisi nimi toivo?


    • AamenkiitosJeesus

      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

    • AamenkiitosJeesus

      Sanokaa pakanain seassa: "Herra on kuningas." Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju. Hän tuomitsee kansat oikeuden mukaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
      Aamen!

      • Jumala.ei.armahda

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
        Aamen!


    • 12____13

      Jeesus itse sanoo syyksi tämän:

      "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta".
      Luuk. 4:18-19
      "Menkäämme muualle, läheisiin kyliin, että minä sielläkin saarnaisin, sillä sitä varten minä olen tullut".
      Mark. 1:38
      "Minun tulee muillekin kaupungeille julistaa Jumalan valtakunnan evankeliumia, sillä sitä varten minä olen lähetetty".
      Luuk. 4:43
      Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."
      Joh. 18:37

    • AamenkiitosJeesus

      Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"

    • Jeesuksenarmo

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Anonyymi

      Mikä mies se Jeesus oli? Oliko Auttoisilta kotoisin? No understand.

    • Anonyymi

      "yhtä tarkoitusta varten. Nimittäin sovittamaan ihmisten synnit Golgatan ristillä omalla verellään. Häneen uskovat pelastuvat iankaikkiseen elämään."

      Ei vain onnistunut se sovitushomma kun ehtona on vielä uskominen sellaiseen, johon kukaan järkevä ei pysty uskomaan.

    • Anonyymi

      Mikä vei ymmärryksesi Teuvo?

    • Anonyymi

      Mikä vei ymmärryksesi Teuvo?

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Hää tulj ja mänj. Eepä tua mittää velevottanna. Kuha immeiset sai yhen aihheen lissee tapella nahistella.

    • Anonyymi

      Huomenna hän tulee.....

      • Anonyymi

        Tai ylihuomenna...


    • Anonyymi

      Jeesus opetti lakien orjuuttamille, että juutalaisten Jumalan valtakunnassa eli silloisessa Israelin valtiossa hyvinvointi ei perustu lakien noudattamiseen ja tuomioihin, vaan on syytä katsoa miten lapset suhtauvat elämään. Ilosanoma on siinä. Tämä on suora tulkinta Vuorisaarnasta.

      Sen ihmeellisempään asiaan ei tarvitse uskoa. Eikä Jeesusta tarvitse palvoa. Iankaikkinen elämä on kamala ajatus. Kuka sellaista haluaa.

    • Anonyymi

      Ylistys Saunatontulle.

    • Anonyymi

      Tuli maan päälle, eli valutti siemenensä hukkaan. Eläimeensekaantuja?

    • Anonyymi

      Tuli maan alta maan päälle.

    • Anonyymi

      Kuopattiin uudestaan ja on siellä vieläkin.

    • Niin se on totta häneen uskovat pääsevät ijankaikkiseen ekämään hänen yhteyteensä.

    • Anonyymi

      Samaan kuoppaan?

    • Anonyymi

      Iänkaikkinen elämä pappien ja munkkien keskellä onkin jotain jota kannattaa tavoitella.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe