Jumalan Liiton kiroukset Israelille 2

OKFRX

Koska et palvellut Herraa, sinun Jumalaasi, ilolla ja sydämen halulla, kun sinulla oli yltäkyllin kaikkea,
48 on sinun palveltava vihollisiasi, jotka Herra sinun kimppuusi lähettää, nälässä ja janossa ja alastomuudessa ja kaiken puutteessa. Ja hän panee sinun kaulallesi rautaisen ikeen, kunnes hän sinut tuhoaa.
49 Herra nostaa sinua vastaan kaukaisen kansan, joka tulee maan äärestä lentäen niinkuin kotka, kansan, jonka kieltä sinä et ymmärrä;
50 tuimakatseisen kansan, joka ei armahda vanhaa eikä sääli nuorta.

51 Se syö sinun karjasi hedelmän ja maasi hedelmän, KUNNES SINÄ TUHOUDUT ; se ei jätä sinulle mitään, ei jyviä ei viiniä eikä öljyä, ei raavaittesi vasikoita eikä lampaittesi karitsoita, kunnes on tehnyt sinusta lopun.

52 Ja se ahdistaa sinua kaikissa porteissasi, kunnes korkeat ja lujat muurisi, joihin sinä luotit, kukistuvat kaikkialla maassasi. Se ahdistaa sinua kaikissa porteissasi kaikkialla sinun maassasi, jonka Herra, sinun Jumalasi, on sinulle antanut.
53 Siinä hädässä ja ahdistuksessa, johon sinun vihollisesi saattaa sinut, sinä syöt oman kohtusi hedelmän, syöt poikiesi ja tyttäriesi lihaa, jotka Herra, sinun Jumalasi, on sinulle antanut.
54 Hempeästi ja hekumallisesti elänyt mies sinun keskuudessasi katselee silloin karsaasti veljeänsä ja vaimoaan, joka hänen sylissänsä on, ja jäljellä olevia lapsiaan, jotka hän on jättänyt henkiin;
55 kenellekään heistä hän ei anna lastensa lihaa, jota hän itse syö, kun hänellä ei ole mitään muuta jäljellä, siinä hädässä ja ahdistuksessa, johon vihollisesi saattaa sinut kaikissa sinun porteissasi.
56 Hempeästi ja hekumallisesti elänyt nainen sinun keskuudessasi, joka hekumassaan ja hempeydessään ei edes yrittänyt laskea jalkaansa maahan, katselee silloin karsaasti miestä, joka hänen sylissänsä on, ja poikaansa ja tytärtänsä
57 eikä suo heille jälkeläisiä, jotka tulevat hänen kohdustansa, eikä lapsia, joita hän synnyttää, sillä kaiken muun puutteessa syö hän ne salaa itse siinä hädässä ja ahdistuksessa, johon vihollisesi saattaa sinut sinun porteissasi.

58 JOS ET TARKOIN NOUDATA KAIKKIA TÄMÄN LAIN SANOJA,
jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan,
niin että pelkäät tätä kunniallista ja peljättävää nimeä, Herraa,
sinun Jumalaasi,
59 niin Herra panee sinun ja
sinun jälkeläistesi kärsittäväksi erinomaisia vaivoja,
suuria ja pitkällisiä vaivoja,
pahoja ja pitkällisiä sairauksia.

60 Hän kääntää sinua vastaan kaikki Egyptin taudit,
joita sinä pelkäät, ja ne tarttuvat sinuun.
61 Ja kaikkinaisia muita sairauksia ja vaivoja,
joista ei ole kirjoitettu tässä lakikirjassa,
Herra nostattaa sinua vastaan, KUNNES SINÄ TUHOUDUT.

62 Ja teistä,
jotka ennen olitte monilukuiset kuin taivaan tähdet,
jää jäljelle ainoastaan vähäinen joukko,
koska et kuullut Herran,
sinun Jumalasi, ääntä.

63 Ja niinkuin Herra ennen iloitsi teistä, siitä, että teki teille hyvää ja antoi teidän lisääntyä, niin Herra silloin iloitsee teistä, siitä, että hävittää ja tuhoaa teidät. Ja teidät temmataan irti siitä maasta, jota sinä menet ottamaan omaksesi.

64 Ja Herra hajottaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen, ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä.
65 Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.

66 Ja sinun elämäsi näyttää sinusta olevan hiuskarvan varassa, yöt ja päivät sinä olet pelon vallassa etkä ole varma hengestäsi.

67 Aamulla sinä sanot: 'Jospa olisi ilta!' ja illalla sanot: 'Jospa olisi aamu!' -sellaista pelkoa sinä tunnet sydämessäsi, ja sellaisia näkyjä sinä näet silmissäsi.

68 Ja Herra vie sinut laivoilla takaisin Egyptiin samaa tietä, josta minä sanoin sinulle: 'Et ole sitä enää näkevä'. Ja siellä teitä kaupitaan vihollisillenne orjiksi ja orjattariksi, mutta ostajaa ei ole."

JUMALAN LIITTO ISRAELIN KANSSA ON YHÄ VOIMASSA

.

10

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää joulua kristikansa.

• mkuit

tunteekohan ainutkaan juutalainen tätä sopimustaan Jumalan kanssa?

tästähän riippuu kaikki - jos he tottelee, seuraa siunaukset

- ja jos he rikkoo Liiton, niin kaikki kiroukset seuraa

Miksi ihmeessä he syyttää itse aihauttamistaan kirouksista aina kaikki MUITA,

mutta ei ikinä lue Liiton Kirjan ehtoja EIKÄ KATSO PEILIIN!

.

• Kirousten aika on ohi. Nyt Israel kootaan luvattuun maahan ja myöhemmin koko Israel kääntyy Kristinuskoon.

• lutr

Raamatun profetioiden mukaan Jumala tulee hävittämään vielä 2/3 Israelin kansasta.

Kuten ohesta näkyy, profetia puhuu ajasta, jolloin Israelilla ON JO tarjolla lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan. Jeesus on siis jo syntynyt eli profetia ei tarkoita Assyrian tai Babylonian tuhoja.

Toinen jae kertoo, että Jumala on hävittänyt jo Israelista ("Maasta") epäjumalat ja saastaisuuden hengen. Tämä kohta ei todellakaan ole vielä totta. Maassa on mammonan palvontaa, sodan ja väkivallan palvontaa ja lietsontaa, ja maa on valtava seksiteollisuuden, homoseksuaalisuuden ja muiden perversioiden mekka, viimeisimmäksi on selvinnyt, että maa on yksi länsimaiden suurimmista ihmiskaupan ja pedofiilirinkien paikka. (tämä on selvää - totta kai saatana haluaa pesiytyä nimenomaan Jumalan omaan maahan).

Jae 2 siis osoittaa, että profetia ei ole vielä toteutunut.

1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.
        2 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä hävitän epäjumalain nimet maasta, eikä niitä enää muisteta. Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois....

6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini huoneessa".

7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.

8 Ja näin on käyvä koko maassa,
        sanoo Herra:
        kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa,
        mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

Jumala tulee siis tuhoamaan vielä 2/3 juutalaisista. Hyvä uutinen on se, että 1/3 vastaanottaa Herran Jeesuksen valtavien kärsimysten kautta! Tästä käytetään myös nimitystä "Jaakobin ahdistuksen aika".

Kirousten aika ei siis vielä ole ohi. Ei edes Israelin kohdalla.

.

• hämälsuomal.plmb

eikös ole valtavan sivistynyt kansa kun jo 4000 vuotta siten tunsi tuollaisia pykäliä ja elämän totuuksia, syyn ja seurauksen lakia. Suomalaisetkin saivat viitisensataa vuotta sitten tästä vihiä ja tietoa porvaristossa ja papistossa ja kun yleinen kouluvelvollisuus tuli pakolliseksi niin jokainen pystyi jo 1900-luvulla Anno Domino lukemaan Vanhasta Testamentista noita juutalaisten eettisiä vanhoja sääntöjä, tosin useimmat valitsivat lukea 4 evankeliumia , muutamia jakeita sunnuntaina kirkossa ja varsinkin jouluevankeliumin jouluna. Siinä onkin ytimenä se hyvä tahto ja rauha maan päällä. Tänä itsenäisyyden aikana kuitenkin suomalaiset, valittu eduskunta ja hallitus, on ehtinyt tehdä Suomen Lain kirjan, joka käsittelee noita asioita ja lakimiehet varmaan ovat lukeneet kirjan. Kun uskoo jouluevankeliumin ja Johannes 3:16 ja Suomen lain, niin kyllä varmaan hyvin käy ja on siunausta.

• totuusonvoittaja kirjoitti:

Kirousten aika on ohi. Nyt Israel kootaan luvattuun maahan ja myöhemmin koko Israel kääntyy Kristinuskoon.

"Kääntyvät kristinuskoon"

Jassoo, sitten pääsette sanomaan: He ovat rikkoneet ikuisen liiton ja nyt kirous kalvaa maata.

• " Ja näin on käyvä koko maassa,
      sanoo Herra:
      kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa,
      mutta kolmas osa siitä jää jäljelle."

Huomatkaa sana MAASSA. Me kaikki asumme maassa.

• kovaUrakka

kaksi kolmasosaa pitää saada tapettua,
        zionifasistit aloitti jo,
        naisista ja lapsista...

• mkjht

Raamatun symbolikielessä maa viittaa usein myös Luvattuun Maahan, Jumalan omaan Maahan.

Esim. raamatun profetioissa mainitaan, että lopunaikojen peto nousee merestä (=kansojen merestä = on goyim) ja antikristus nousee Maasta (= Israelin Maasta = antikristus on juutalainen)

Näinhän sen on pakko ollakin - ei yksikään juutalainen uskoisi, että heidän Messiaansa oli ei-juutalainen. Niinpä antikristuksen täytyy olla juutalainen, ja siksi juutalaiset tekevät hänestä messiaansa, ylipapin uudeleen rakennettuun temppeliin (valhetemppeli - Uudessa Liitossa Jumalan temppeli eli asumus ovat Jeesukseen uskovat ihmiset. Ei mikään rakennus). Ja sillä tavoin juutalaiset tekevät valherauhan antikristuksen kanssa, jonka takia armeija poistetaan palveluksesta, puolustus poistetaan, ja vihollinen pääsee vapaasti hyökkäämään suojattomaan maahan.

.

• Tuo on jo tylsää, keksi jotain muuta. Sinulla on vain yksi lause.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      367
      1523
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1473
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      355
      1392
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1157
    5. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      33
      1012
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      36
      999
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      245
      977
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      898
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      867
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      865
    Aihe