Joku haluaa ostaa mustanraamatun ja elämään

luovu-aikeesta

Silloin on paras ostaa koraani tai mormoonienkirja. Tosin 1992 raamatun väärennöskin puhuu kuin kiusaaja puhui Jeesukselle.

Mutta Jeesus voitti saa-ta-nan viettelykset, kun Hän aina vastasi saa-ta-nal-le mitä oli kirjoitettu jo Mooseksen laissa, siksi 33/38 kirkko raamattu käteen ja sen kautta saat voiton vihollisistasi.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14592434/ostaisin-saatanallisen-raamatun-suomeksi Saa-ta-nas-ta ei helpolla kukaan selviä ei edes uskovat koska lihamme on liitossa tuon hirmun kassa.

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitse-siis-elämä-

      Katsos kun :

      "Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata."
      (joten sinä olet jo kirottu ilman mustaa raamattuakin, mutta itsepähän vastaat valinnastasi, mutta jo 5.Mooseksen kirja kehoittaa:
      30:19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte. )

      Gal. 1:8
      Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. > Siirry

      1Kor. 16:22 Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata. > Siirry

      Biblia (1776)
      Mutta ehkä me taikka joku enkeli taivaasta saarnais teille toisin evankeliumia, kuin me olemme teille saarnanneet, se olkoon kirottu!

      Ruotsi (1917)
      Men om någon, vore det ock vi själva eller en ängel från himmelen, förkunnar evangelium i strid mot vad vi hava förkunnat för eder, så vare han förbannad.

      Englanti (KJV 1789)
      But though we, or an angel from heaven, preach any other gospel unto you than that which we have preached unto you, let him be accursed.

    • älkää-leikkikö-tulella-

      Utöyan saaren tapahtumat puhuttelee mieltäni. Alusta uutiset leimasi tekijän fundamenttalisti kristityksi, mutta tekijä oli okkultistinen vapaamuurari ja vapaamuurarien kolmenkymmenenkolmannen asteen seremoniassa vapaamuurari vihkiytyy saa-ta-nal-le ja mitä ilmeisemmin Breivik hengellisessä mielessä tuohon vihkiytynyt koska hän juuri toimi lusiferin tavalla. Ensin Oslossa ja sen jälkeen Utöyan saaressa.

      No miksi Jumala sitten sallitämän tapahtua? Katsotaan ensin taustoja, vietettiin palestiinan solidaarisuus päivää ja sanomalehtikuvissa leirin nuoret heiluttelivat kylttejä, joissa norjalaisia kehoitettiin boikotoimaan Israelia. Raamattua tuntevalle Israelin ystävälle tällaisten tapahtumien yhteys ei yllätä: Et voi boikotoida Israelia ja turvata Israelin Jumalan varjeluun pahaa vastaan.

    • jahah

      Juutalais vastaisen kirjoitusten takana on vapaamuuurari lahkon lehti, julkaisee Klu Klux Klanin johtajan David Duken ja juutalaisvastaisen pastorin Ted Piken kirjoituksia.
      USA: Liittovaltio kenraali Albert Pike, kirjoitti Vapaamuurarien raamatun ”moraali ja dogma”
      hän perusti USA:han myös Klu Klux klanin ja hänen vapaamuurarilahko ystävä Mazziini perusti italian mafian. Katsele tämä ohjelma niin asia selviää. http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26901 Tuohon vaaralliseen vapaamuurari lahkoon kuuluu Suomen ev. lut. kirkon piispat, papit, kanttorit jne.

      Sitä se pimeys saa aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe