http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005013540.html
Uutisessa todetaan että kuljettajana toimi 23 vuotias pakistanilainen pakolainen joka oli tullut maahan noin vuosi sitten.
Berliinin puoliperävaunuisku
8
107
Vastaukset
- päätön.teloitus
Oli ensin tappanut puolalaisen kuskin ja sitten suorittanut päättömän teloituksen.
- Mihin.maailma.ajautuu
Kyllä noin uutisissa mainittiin että ensin oli ampunut puolalaisen.
- vastaus.tuohon
Kuinka muslimi oli päässyt vetonupin ohjaamoon, siinä kysymys johon pitää saada vastaus.
- pelasta_sonta_aines_ry
23 vuotias paskastanilainen
- ei.liftareita
Olisiko muslimi liftannut kyytiin ja sitten teki mitä näkyi tekevän.
- Hyvä.suvakki
Yksittäistapaus. Kuten edellinen ja seuraavatkin.
Tietäkääse, rasistit. - realismi
ensi kesä on mielenkiintoinen koko euroopassa kun kielteisen turvapaikka päätöksen saaneet alkaa hilluun?
- PistoolitKainalokoteloon
Milloin rekkakuskien varustukseen alkaa kuulumaan katkaistu haulikko?
Ei, se on liian rasistinen ja kerättäisiin heti pois suvakkien toimeksiannosta.
Miten sitten voisi puolustautua laittomasti ohjaamoon tunkeutuvaa matua vastaan..?
Vai pitääkö suvakkien painostuksesta raskaan kaluston ovet pitää aina auki matuille rasismisyytteiden ja suvakkihuoramedian leimaushysterian pelossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432101Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151389Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141316Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701223Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20917Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist154802Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19786Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57706- 75702
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101645