Hankkikaa koira köyhät

kantsiiottaashiuwouwou

Siinä olisi teille seuraa, voi hoitaa ettei koko päivää makoile sängyssä, ruuat tulee syötyä tarkkaan ei mene hukkaan, koiralle voi kertoa asioita, eikä se hauku teitä koskaan.
Koira tekee teistä virkeitä sekä on pakko lähtä ulos, laiskuri ja luuserointi jää kun mennään eikä meinata. Ostakaa sukset koira voi vetää teitä suksilla.
Nimeksi vois laittaa sipilä, niin muistaa aina että miski se koira on huushållissa.

5

160

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedä.vittu.päähäs

Mäyräkoiran hankin äsken Siwasta. Ehhehhheheh .

• vilperttiville

Se mäyräkoira ajattaa baariin, tulee kuntoiltua. Ja jos saa jonkun siiderivalaan mukaansa niin tulee sitten jumpattuakin!

• No, köyhän on vaikea laittaa koiraa, kun se maksaa niin paljon esim, jos se sairastaa se koira paljon, niin eiväthän vähät rahat riitä hoitomaksuihin jne.

Koiraa ei saa laduilla juoksuttaa talvisaikaan, ja koiralatu, jossa sitä voi harrastaa on semmoisessa paikassa täällä, että pitäisi olla oma auto, että sinne pääsisi.

Köyhä joutuu elämään ilman autoa ja ilman lemmikkieläimiä, kun ei ole rahaa niitä kustantaa.
      Minulla on esim. vuokrasopimus sellainen, että lemmikkieläimiä ei saa pitää. Muutin tähän sellaisena aikana, että en tosiaankaan olisi ottanut minkäänlaista lemmikkiä, mutta nyt vuosien vierähtäessä olisin valmis ottamaan koiran tai kissan tai vaikka molemmat, mutta tähän nykyiseen asuntoon en siis voi.
      Ja nytkin tuossa olisi yksi vuokra-asunto vapaana vuokrattavissa, niin siinäkin on kielto lemmikkieläimille, että eipä se helppoa ole löytää asuntoa, jossa lemmikeitä saa pitää.
      Lemmikeistähän olisi paljon iloa elämään, mutta siis köyhällä ei vain ole ehkä vara niihin, niin köyhä on köyhä senkin puolesta, että elämä on yksipuolista sensuhteen.

• Jorma_0000

Oo sä homo Jorma hiljaa.

• hauhauhauhau

Koira olisi muuten kiva kaveriksi, mutta parempi koiralle päätyä jonnekin muuhun kotiin kuin kovin köyhään jossa rahat käytetään Siwan mäyräkoiriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1462
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      819
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      674
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      625
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe