Syrjäytyminen voi pelastaa henkesi.
rekka yritti ajaa päälle astuin syrjään
9
299
Vastaukset
- Helpotus_huoh
Tänään menin Alkoon ihan rauhallisesti. Takaisin tullessa hakeuduin äärilaitaan: Olisihan se ollut, kun vielä viinakassit mukana olisi tullut tapetuksi. Lopettaisi jo lähiomainen politikoinnin! Sainhan mie sen sanotuks!
- Helpotus_huoh
Olisihan se ollut, kun asiantunteva isoäiti olisi levinnyt kadulle viinapulloineen!
https://www.youtube.com/watch?v=UqCEPytSFqU
- syrjäänhyppääjä
olet oikeammassa kuin voisi äkkiseltään ajatella.
minä olisin joutunut tappamaan itseni jo 16-vuotiaana, jos en olisi hypännyt syrjään "kuorma-auton" tieltä. tämä "kuorma-auto" oli kiusaaminen ja siitä seurannut paniikkihäiriö, josta aiheutui/aiheutuu niin kova ahdistus että en olisi pystynyt opiskelemaan tai aloittamaan työuraa, vaan olisin joutunut tappamaan itseni. jota yritinkin, mutta lopulta vain hyppäsin syrjään ja siellä olen vieläkin yli 20 vuotta myöhemmin.
sitä ei yleensä huomioida lainkaan, että syrjäytyminen voi pelastaa ihmishenkiä, jos elämä on mahdotonta. siksi on vaarallista tiukentaa syrjäytyneiden sosiaaliturvaa ja mahdollisuutta saada minimitoimeentulo. valitettavasti toimeentulotuen siirtyessä kelaan, syrjäytyneiden toimeentulotuestakin ruvetaan leikkaamaan valtava osa pois. kuten on jo thety minullekin, joka elän toimeentulotuen varassa.- RusvuRuupe
Eli joko saamme nähdä poistumisenne, emme malta odottaa. Tekisit vihdoin palveluksen mulle joita olet koko ikäsi olemassa olollasi ahdistanut ja piinannut. Muiden menestys hankaloituu kun on tuollainen siivellä matkaaja ylläpidettävänä!
- syrjäänhyppääjä
sinähän iso herra olet, jumalaa/luojaa suurempi, kun voit tuomita muita ja määrätä heidän olemassaolosta.
ja olet siis sitä mieltä että minä aiheutan vahinkoa yhteiskunnalle, sen sijaan että minulle on aiheutettu vahinkoa?
montako senttiä olet joutunut maksamaan minun toimeentulosta? entä miten paljon rikkaiden toimeentulosta? - syrjäänhyppääjä
RusvuRuupe kirjoitti:
Eli joko saamme nähdä poistumisenne, emme malta odottaa. Tekisit vihdoin palveluksen mulle joita olet koko ikäsi olemassa olollasi ahdistanut ja piinannut. Muiden menestys hankaloituu kun on tuollainen siivellä matkaaja ylläpidettävänä!
et vissiin tiedä, että työttömyydellä tehdään isoa bisnestä? jos työttömiä ei olisi niin suuromistajat eivät pystyisi pitämään palkkoja alhaalla ja tekemään jättivoittoja. siksi työttömyyttä ylläpidetään ja työttömiä piinataan kaikenlaisilla huuhaa-kursseilla ja palkattomalla työllä.
- härsssgi
Just niin!
- Elättiläinen
Meikäkin meinasi burnoutata melko pahasti eräässä sossun järjestämässä kuntouttavassa työtoiminnassa. Harmi vaan että oireet tulee niin hiipien, ettei huomaakaan milloin on rajujen harhojen vallassa. Niinhän se on että viisas väistyy.
- Syrjäytynyt2008
Miksi ei kelan ovet aukene mulle, miksi ulko-ovelta kääntyä takaisin saan.
Miksi tuima täti tuijottaa, kelan lasioven takaa ja irvistää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962