tämän tilaisuuden tyhmät kauhajokiset hylkäsivät

ksjflt

keuruun rikoksiin syyllistynyt kaupunginjohtaja [email protected] lähtee karkuun, haen hänen paikkaansa
nimeni on hannu oskari hietikko, syntynyt kauhajoella 1.11.1951
valmistunut helsingin taideteollisesta korkeakoulusta ja mainoshoitaja MAT koulusta
palkkavaatimukseni on 2000 e nettona kuussa plus hyvä kalustettu omakotitalo järven rannalta työsuhde asuntona maksutta, työsuhde auto citroen 2 cv ( classic model ) jollaista käytin kun olin porvoossa enston mainospäällikkö. Lisäksi ilmoitan heti kättelyssä julkisesti että aion panna omalle tililleni 7 % kaikesta siitä new bisneksestä mitä tuon keuruulle ( siis jota ennen minua ei ollut )
Olen työskennellyt hyvällä menestyksellä useiden suomalaisten vientiyhtiöiden vientimainonnan suunnittelijana useassa helsinkiläisissä mainostoimistoissa mm nokialle. Eräs asiakkaamme porvoolainen www.ensto.com pyysi minua palvelukseensa johtajatason palkalla ja olin siellä 6 vuotta. Ensto kansainvälistyi kovaa vauhtia ja ulkopuoliset konsultit sekä omistaja ensio miettinen kehuivat että minulla on aika paljon sen kanssa tekemista
jouduin lahtemaan ulkomaille valtapoliittisista syista kun firman omistaja tykkäsi minusta vähän liikaa, ja tuhat uraansa luovaa insinööriä kokivat minut vaarallisena kilpailijana. Hän myös opetti minulle olohuoneessaan lähes joka toinen iltapaiva tietamaan kaiken minka han tietaa liikkeen johdosta taiteista kirjallisuudesta ja psykologiasta
Nämä esko kahelan , tom korkalaisen , reijo kallion , kari metson, olli antilan johtamat tuhannen insinööriä panivat minut hyvin koulutetun miehen 33 vuotiaana väkisin elin ikäiselle isolle eläkkeelle diagnoosilla parantumaton 100 % skitsofrenia psykiatri Eija Thomassonin, hallituksen puheenjohtajan ensio miettisen, poikansa timo miettisen ja henkilöstöpäällikkö eeva jokisen kiljuessa ankaria vastalauseita.
olen ollut 31 vuotta pakkolomalla ja kiertänyt sinä aikana muutaman kerran maapallon moottoripyörällä , luonut isoja verkostoja. Viimeiset 8 vuotta islamilaisessa pohjois afrikassa ja palestiinassa
vuosina 1990 -93 olin intian keralan cochinissa pitkän ajan intian jooga lääkäreitten liiton presidentin K . U. Sathyanathin yksityis oppilaana melkein 3 vuotta, kun sitä aikaa oli. Ja enston insinöörit huijasivat kelaa ja varmaa maksamaan minulle 2500 e kuussa. Tämä tohtori oli kasvanut roomalaiskatolisessa perheessä ja saanut yleislääkärin koulutuksen, mutta ottanut selville mitä on intian ikivanha perinne. Hän vihki minut valkoisen veljeskunnan adeptiksi ja käski viedä viesti pohjan tähden maahan . Tiedän paljon intialaisista keinoista ohjata ihmisiä valoon ja kun olen myös massamedian ammattilainen, pystyisin tekemään vielä paljon töitä. Olen vasta 64 , terve, hyvässä kunnossa. 31 vuoden pakkoloma alkaa vituttaa kun samalla näkee miten suomessa kukaan ei johda asioita muuhun kuin päin helvettiä
isäni oli kauhajokinen puuseppä kirvesmies tauno koivumäki, äitini
hietikko on juutalaista perua ja se näkyy naamastani ja tukastani. Mutta siitä huolimatta minusta tykätään hirveästi palestiinan gazan aleella kun olen siellä bemarillani kurvaillut. Armeijan kapteeni sanoi ettei kukaan tässä maailmassa ole yhden tunnin aikana puhunut niin kirkasta totta kuin tämä juutalainen. Olisin ikuisesti palestiinan kansan ystävä ja saan mennä siellä mihin haluan ja pitää vaikka viitta passia eri nimillä. Näin sanottiin ja annettiin märkä pusu päin suuta gazan alueella. Jos olisin keuruun kaupunginjohtaja, nostaisin keuruun profiiliin tähtiä korkeammalle sillä että keuruun kaupunki tekisi 1000 vuoden rauhansopimuksen meikäläisten ja filistiinialaisten kesken. West saharassa on hyvin vähän väkeä ja kun se itsenäistetään, keuruun mamujen lisäksi otamme sinne myös kaikki mun kaverit palestiinasta jotka haluaa lähteä paratiisin omaiseen maahan jossa kukaan ei ammu eikä räjäytä
jos joku epäilee tuota loruksi, siihen aikaan oli tel avivissa suomen konsulina katri sidenberg, joka tietää että ajoin jerusalemiin yksin moottoripyörällä karkkilan vaherma järveltä 4 kuukauden ajan pieniä enduro polkuja pitkin ...Miksi tuli Suomesta äkkilähtö, siitä voi kertoa ja vastata [email protected] [email protected] Riitta Pakaslahti Riitta Kokko ja [email protected]
Lähtöni Suomesta on ollut onnenpotku koska olen vapautunut kaikesta siitä roskasta ja liasta jota suomen porvaris käläkät ja [email protected] kutsuvat kulttuuriksi . He kutsuvat kulttuuriksi kaikkea meteliä ja krääsää jota tarvitsevat ihmiset , jotka eivät osaa tai uskalla olla sitä mitä he oikeasti ovat. Näin sanoi ensio miettinen , ensto yhtiöiden perustaja

8

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heratkaa

      jos minut valitaan keuruun kaupunginjohtajaksi, johdatan ihmiset todellisen kulttuurin tuntemukseen , sellaiseen jota tuotetaan ,kaikissa niissä sadoissa maissa joissa olen 31 vuoden pakkoloman aikana ajellut .
      Jos ihmiset valitsevat minut tähän virkaan, johdan Keuruuta kuin yritysta unohtamatta sitä että kunnalla on velvollisuus huolehtia kunnolla kaikista vähäisimmistäkin jäsenistaan, jotka oikeasti ovat työhön kykenemättömiä, lapsia tai eläkkeellä . Tyopaikkoja keuruulle jarjestan suuria maaria, miten se selviää kun luette kotisivuni sekä sen mitä olen sanonut suomi 24 palstalla keuruu.
      Suurin työllistävä voima tulee olemaan amerikkalaisen kulttuurin näyttely keuruun varavankilan mailla 50 ha. Koko maailma on saanut nähdä vain heidän huonoja rumia epärehellisä fasistisia puoliaan , mutta viidessä kymmenessä osavaltiossa on myös pirusti hyviä puolia, esittelemme ne 50 ssa hirsitalossa keuruun ekokylän mailla . High quality music cinema electronica huonekalut artesan työt visuaalinen taide, vaatteet kaikki ,mikä liittyy asumiseen, kotiin, itseen iisvaraan atmaniin atoniin Christus in NOBIS
      niiden viiden kymmenen mallin mukaan keuruun uusi kaupunginjohtaja saharasta siepattu hietikko aloittaa keuruun pioneeripataljoonan mailla massivisen sarjatuotannon käyttäen venäläistä mäntyä ja vuolukivea. Sinne tulee myös oppilaitos POHJANMAAN JYTÄ OPISTO hirsitalojen huonekalu puuseppien artesaanien ROCK jazz ja kansanmuusikkojen kouluttamiseen , kun siellä nyt olevat mamut ovat kaikki saaneet ( ei luotia päähänsä ) vaan ryan air liput Dakhlaan tai agadiriin. Miksikö tuollaista nimeä pitää käyttää, se johtuu pelkästään siitä että MINÄ olen syntynyt etelä pohojammaalla ja tunnen muinais jumala ITTEN. Intiassa sitä sanovat iisvaraksi
      erityinen peruste tähän hakemukseen on se että keuruun kirkkoherra [email protected] on sanonut olevansa ajattelutavaltaan sama kuin hietikko, hermes mäisen nopea. Hän on myös vastaanottanut kaikki syntini ja ne on luelteltu cd äänitteessä joka on poliisilla asianajaja kuukalla ja kiviselän kievarin helluntaisilla. ( ristiinaulitut ry )
      minustas on myös tehty lukuisia tutkimuksia eri maissa ja kaikissa niissä todistetaan ettei hannu hietikko kärsi psykiatrisista sairauksista . Siitä huolimatta keuruun terveyskeskuksen johtaja tuomo reina yleislääkärin koulutuksellaan väittää minua ja kirkkoherra Poikosta hulluksi, kun uskomme näkymättömään . Kaikki terveyden tilaani liittyvät paperit teillä on siellä keuruulla asianajaja kuukan toimistossa keuruuntie 1 b 12 ja hän saa antaa niistä kopioita median edustajille hinnalla joka kattaa hänen kulunsa
      Harvasta johto tehtäviin pyrkivästä tiedetään näin paljon ja lisäksi annan medialle luvan JULKAISTA kaikki. Syntien tunnustaminen avoimesti ihmisten edessä oli hyvä tapa alkuseurakunnan aikoihin. Suosittelen tätä muillekkin.
      Alkakaa haukkua julkisesti itseänne, ei sotapakolaisia. Heille joita on keuruulla , järjestän töitä ja siirron sub trooppiseen islamilaiseen etelä marokkoon . Vaimoni on arabiaa englantia ja ranskaa puhua sunni muslimaani, erittäin taitava neuvottelija, joka valmentaa keuruun kaikki mamut uuteen maahan , jossa heitä ei vihata eikä mulkoilla. Keuruulla nyt olevien mamujen perustoimeentulosta ja koulutuksesta länsi saharan uudessa valtiossa atlantiksessa huolehditaan, mutta keuruu saa myös siivun alueella olevista öljyvarannoista jotka ovat kuwaitia isommat
      Hietikon johtama keuruu ei ota enää yhtäkään mamua alueelleen . Julistamme sen autonomiseksi poikkeus alueeksi , jota suomen valtionhallinto ei voi pakottaa siihen mitä ihmiset eivät hyväksy. Ellei tämä mene jakeluun, saksalaisten uusnatsien johtamat is is sturm joukot ja euroopan sisällä oleva marokon al qaida alkavat TAPPAA suomen sialta näyttäviä päättäjiä. Myös myllisläiset ja kauhajoen tappajat ovat juonessa mukana. On olemassa myös uusi erittäin rankka kansainvälinen järjestö IKL ,se tarkoittaa islamilaisten kristittyjen liitto . Mutta minä olen hyvissä väleissä saksan natsien ja jopa isiksen pomojen kanssa, minun johtamani keuruu tulee olemaan maailman turvallisin paikka. Ellei minuta haluta, saatte barabbaan, punaisen hevosen ratsastajat jotka tuovat sodan ja tulen ..kuolema saapuu keuruulle ellei hietikko kelpaa. Mutta william ja äitinsä lentävät turvaan portugaliin tuntemattomaan osoitteeseen
      Yrittäkää nyt olla järkeviä ja ajatella omaa etuanne
      .Myllisläisten IKL n ja Hietikon johtama keuruu lopettaa kaikki puoluepoliittiset mafiat ja hyvä veliverkostot totaalisesti. Kaikki päätäntävalta annetaan suorademokratia internet systeemillä keuruun asukkaille, jotka ovat suorittaneet ´´ajokortin´´. Osaavansa lukea ja ajatella omalla päällään
      jos joku muu kuin herra kirkkoherra kannattaa minua
      ilmaiskaa se vaimoni fb palstalla sofia hietikko agadir
      minulle voi soittaa ja tehdä kysymyksiä , mutta asiattomien huutelujen torjumiseksi, kaikki puhelut menee nauhalle ja poliisin tietoon
      hakemukseni Keuruun kaupunginjohtajan virkaan jatkuu täällä
      www.unianova.eu/keltainenvallankumous

    • Anonyymi

      Pääsikö tämä v.1951 syntynyt henkilöytymä Keuruun kunnanjohtajaksi oliko hakuliitteet kunnossa

    • Anonyymi

      Ookko kurikan hietikoota? Hevosmiehiä??

    • Anonyymi

      Myllis on ainoa jumala. Kumartakaa häntä!

      • Anonyymi

        Onko myllis joka jumalan paikas yhtaikaa HÄ


      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Hevosmiehiä ookko yhtää hähheli? Vieläkö laihrut shellillä? Ookko pelikonehella kurikas

    • Anonyymi

      sathanas has nachos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe