Järvisen näky pettyneistä ihmisistä!!!

ArmostaAmen

Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä

Julkaistu 20.12.2016

MIKSI EI KUKAAN KERTONUT MEILLE ETTÄ MEIDÄN TULEE TEHDÄ PARANNUS!

Ihmisen tulee tehdä totinen parannus ja antaa elämä Jumalan Pojalle, Herralle Jeesukselle.

https://www.youtube.com/watch?v=HZTyJa9Y7J0

45

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjakääröt

      1Piet.1:23. Biblia. Niinkuin ne, jotka jälleen syntyneet ovat, ei katoovaisesta, vaan katoomattomasta siemenestä, elävästä Jumalan sanasta, joka ijankaikkisesti pysyy. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.

    • Näky pettyneistä ihmisistä !!!

      jokanetunnustaajahylkää

      24.9.2015 11:19

      Julkaistu 21.8.2015
      Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

      "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13


      • Jumala SANOO . . .

        . . . Kerran PELASTETTU . . . EI OLE --- aina --- PELASTETTU . . . !
        . . . .................................... . . . ........................................................ . . .

        . . . . .

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:19-20 ---> Vastuu eksyneestä

        » . . . Veljeni, jos joku teistä EKSYY totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit . . . »


      • Jos omahyväistä ojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen. - Sananlaskut 9:7

        Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8


    • Jarmo__EiKirj

      Parannuksen tekeminen ei ole niin helppoa, koska moni tälläkin palstalla näkee itsensä niin putipuhtaana mutta sitten syytellään muita ja kehotetaan kaikkia muita parannuksen tekeoon. Rukoilen tälle palstalle ennen kaikkea peiliä!

      • Jeesus_valitsi_tekstin

        29.5.2016 15:57

        Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14294581/jarkyttava-naky-------tehkaa-parannus-synneistanne

        AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

        ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jokaisen TULEE KESKITTYÄ - aluksi ITSEENSÄ . . .

        . . . siis ---> ALOITTAKAA PARANNUKSEN TEKO ITSESTÄNNE . . . ;)
        . . . ........................................................................................................ . . .
        .
        . . .
        . . . . .
        -------------------------------------------------------------------------------
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------
        -------------------------------------------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        31.5.2016 13:57

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        OTSIKKO on - Jumalan TEKEMÄ KYSYMYS - jonka on tarkoitus HERÄTELLÄ jokaista PARANNUKSEEN - siis - ALOITTAJA --- Jumalan_henkäys --- on ihmisenä myös SAMAN VAATIMUKSEN ALAISENA . . .

        . . . Jokaisen ihmisen . . . TULEE AINA PYRKIÄ PAREMPAAN . . . :)


      • ""...moni tälläkin palstalla näkee itsensä niin putipuhtaana mutta sitten syytellään muita...""
        ----------------------------------------------------------------------------------------------

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . . . . . . .

        » . . .Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan, ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista . . . »

        . . . . . . . .

        Ensimmäinen Johanneksen kirje,

        1. Joh. 3: 18-24 ---> Käsky RAKASTAA - teossa ja totuudessa

        Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.

        Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä, että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.

        Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan, ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.

        Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.

        Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • sdsddsds

        sdsdsds


    • Jokunen8

      kirkkoherra Oiva Sallin profetia. Sen sanoma on hätkähdyttävä:

      Kotonamme Kemiössä olimme vaimoni kanssa rukouksessa 18.5.1993 kello 10 ja koimme kielillä puhumisen ja kielten selityksen kautta Pyhässä Hengessä: Koska Suomen ylimmät päättäjät ovat hyljänneet Jumalan ja hänen ensimmäisen käskynsä, kansa on heidän johdollaan palvellut muita jumalia. Kansan ja johtajien synnit nousevat Jumalan maljoihin ja ellei kansa ja johtajat rukoile ja tee parannusta synneistä todella, Jumala tulee rankaisemaan hyvin syvän talousromahduksen kautta. Silloin Jumala myös vaihtaa kansan johtajat, ja ellei vielä senkään jälkeen löydy parannus- ja rukousnöyrtymistä, tulevat Venäjän sotilaat ja toteuttavat Jumalan rangaistuksen koko maalle ja kansalle.

      • Joku.ihan.toinen

        Oikein ja kohtuullista olisi, että Venäjä tulisi ja vapauttaisi meidät tästä mädännäisyydestä. Valitettavasti siinä menevät samalla oikeamielisetkin.


    • Profetia 30.3.2016

      211357871

      31.3.2016 23:47

      Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

      LINNOITUKSET

      Jumala tule hajottamaan rahan palvonnan epäjumalat, vaikka se tarkoittaisi yhteiskunnan perustusten järkkymistä. Babylonian (uskonnollisuuden) alttarit tulevat romahtamaan Jumalan voimasta.

      Jumala on se, joka pitää kansakunnat pystyssä.

      Kun Jumala kielletään voiman ja menestyksen antajana, jokainen kansakunta kaatuu.

      TEHKÄÄ PARANNUS

      Kansojen menestys ja mahti kaatuvat, kunnes ne antavat kunnian Jumalalle.

      Suomi herää! Tuomio on ovella! Sinulta on odotettu vain sitä, että antaisit kunnian Herralle, joka pelasti sinut vihollisen kädestä. Kuinka olemme kieltäneet Sinut, te kysytte?

      Siten, että olette vaihtaneet Minut rahan, materian ja lihallisten nautintojen epäjumaliin. Jos jatkatte tätä tietä, lapsistanne tulee vielä pahempia, kuten Sodoma ja Gomorra!

      Tehkää siis parannus tai tulen ja siirrän lampunjalkanne pois paikaltaan!

      Olette tuoneet pakanoiden rituaaleja minun huoneeseeni. Uskonnollisuuden ja ihmisten perinnäissääntöjen epäjumalat olette tuoneet sinne. Ja niin ovat lamppunne sammuneet.

      Juhlitte voittoani noitien kanssa! Osoitatte epäkunnioitusta ristillä vuodattamalleni verelle ja kärsimykselle. Pelkäätte omasta puolestanne, ettekä huolehdi vähimmistä veljistäni, jotka kärsivät Nimeni tähden.

      TEHKÄÄ PARANNUS TE PAHA JA USKOTON KANSA!

      Kääntykää, ennen kuin vien teidät jälleen vankeuteen. Johtajanne ovat vieneet teidät syvälle harhaan. Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää puoleeni nöyryydessä. Älkää omaksuko valhetta!

      En iske silmää synneillenne, vaan ne ovat kuin löyhkä sieraimissani. Katukaa!

      Tuomio tulee viipymättä!

      LUPAUS

      Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.

      Kääntykää vain pois rahan ja materian palvonnasta. Minussa ovat kaikki teidän tarpeenne.

      Tavaran himostanne on tultava loppu!

      SANANSAATTAJAT

      Olen lähettänyt sanansaattajiani Suomeen vuosien ajan, jotta syttyisitte.

      Te pidätte heitä vain viihdyttäjinä. Mitä nyt? Mitä uutta taas? Vain uusi teatteriesitys jälleen, jota katsoa.

      Haluatte, että he antavat itsensä teille kokonaan, mutta mitä he saavat palkaksi? Mitä teette saatuanne Sanan?

      Te paadutatte itsenne, ette muutu. Ja jokaisen Sanan jälkeen paadutte yhä enemmän, koska ette ottaneet sanaa vakavasti.

      Totisesti, lähetän profeettojani varoittaakseni teitä! Kuunnelkaa heitä ja kääntykää!

      TALOUS

      Kun maailman talous kaatuu, me kaadumme myös. Perustukset järkkyvät ja sulavat kuin vaha Minun edessäni.

      Valitkaa siis tänään, ketä palvelette. Jos Jumalaa, niin palvelkaa tosissaan.

      JOHTAJAT

      Suomen johtajat ovat johtamassa harhaan kansaanne. He kuuntelevat humanismin ja poliittisen korrektiuden ääntä.

      He ovat ennakkoluuloja ja rasismia vastaan muuttaen Totuuden vääräksi ja haluten poliittista korrektiutta.

      Heistä on tullut sokeita taluttajia. Rukoilkaa johtajienne puolesta, että he kääntyisivät puoleeni.

      TUOMIO VAI ARMO

      Tuonko siis armon vai tuomion teille? Tehkää siis parannus ja kääntykää jälleen Minun luokseni rakkaani! Sillä Minä tulen pian, sanoo Jumalan Henki.

      HERÄTYS

      Haluaisin tulla keskuuteenne, mutta ihmiset vain pelaavat peliään seurakunnassa, eivätkä ota Minua vakavasti. He ovat huolissaan vain omasta elämästään, eikä Minulle ole siinä tilaa. Joudun ravistelemaan heitä saadakseni taas heidän huomionsa.

      http://www.jouko-piho.fi/211357871

      • hgghh

        ok..


      • 31.3.2016 23:47

        Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

        LUPAUS

        Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.
        -----------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        22.8.2015 16:08

        Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
        sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !

        Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
        Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:

        Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
        -------------------------------
        "Kun maahan oon nyt lyöty
        Kuinka voisin
        mä löytää tien, en viittojakaan nää
        Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää

        Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
        Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
        Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
        Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
        --------------------------------------------

        Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

        Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen


    • koojjkc

      Totuus tekee vapaaksi you tube videolla hän kehottaa homoa leikkaamaan elimensä pois jos ei pysty kurissa pitämään.sekö on parannuksen tekoa en tiennytkään että niin taivaaseen mennään. ei niin taivaaseen mennä vaan puhtaalla sydämellä. täytyy itse näyttää esimerkkejä kuinka tämmöistä julistusta voi helluntaiseurakunta siunata mitä mieltä he ovat.

      • Getom

        Uskova puhuu sen minkä jumala puhuttavaksi antaa. Puhe ei ole ihmisten miellyttämiseksi vaan pelastamiseksi helvetistä.


      • sdgggg

        Miksi nostatte vanhaa ketjua palstalle, sillä linkistä on aloituksen sanoma poistettu.
        Jotakuta pelottaa Järvisen Herralta saama näky.

        Tutkikaa ja älkää olko kuin mieltä vailla olevat.


      • Järki.käteen
        Getom kirjoitti:

        Uskova puhuu sen minkä jumala puhuttavaksi antaa. Puhe ei ole ihmisten miellyttämiseksi vaan pelastamiseksi helvetistä.

        Kun tällaisia kuuntelee, lkaa ymmärtää niitä uskonsuuntia, jotka ase kädessä rupeavat puolustamaan oikeuttaan uskoa toisin.
        Järjetöntä sitoa ihmisiä tuollaisin kahlein. Turhaa pelotella kansaa "kuoleman kauhuilla". Ette te kuitenkaan paranna mielenterveytensä menettäneitä seuraajianne, vaan siirrätte heidän hätänsä heidän omaksi syykseen ja epäuskokseen.
        Sitä ei Taivaallinen Jumala voi tarkoittaa.


      • asdfasdfasdfs
        sdgggg kirjoitti:

        Miksi nostatte vanhaa ketjua palstalle, sillä linkistä on aloituksen sanoma poistettu.
        Jotakuta pelottaa Järvisen Herralta saama näky.

        Tutkikaa ja älkää olko kuin mieltä vailla olevat.

        Jotakuta pikemminkin huvittaa Järvisen horinat. Ja se, että te huurupäät otatte ne vakavissanne.


    • Manipuloija

      Miten miehen pokka kestää kertoa tuollaista unta tai näkyä vakavalla naamalla!
      Myötähäpeä esti minua katsomasta videota loppuun.

      • ManipuloiITaivaaseen

        Sinun ei tarvitse sitä tietenkään katsoa, sillä sanoma ja näky on Herralta. Koska et ymmärrä Raamatunsanomaa, et voi tietenkään tietää, mikä on Jumalan tahto ja mitä Herra todella puhuu omilleen ja mikä on ihmisen mielikuvitusta.
        Järvisen sanoma on Raamatullinen ja siis Jumalasta. Olitpa sinä mitä mieltä tahansa.


      • dgdgg

        Manipuloikaa ihmisiä parannukseen.


      • fgggggggggggg
        ManipuloiITaivaaseen kirjoitti:

        Sinun ei tarvitse sitä tietenkään katsoa, sillä sanoma ja näky on Herralta. Koska et ymmärrä Raamatunsanomaa, et voi tietenkään tietää, mikä on Jumalan tahto ja mitä Herra todella puhuu omilleen ja mikä on ihmisen mielikuvitusta.
        Järvisen sanoma on Raamatullinen ja siis Jumalasta. Olitpa sinä mitä mieltä tahansa.

        Ja minusta koko juttu on Järvisen mielikuvitusta. Joka kertoo Järvisen mielen huonosta terveystilasta enemmän kuin mistään muusta. Olit sinä mitä mieltä tahansa.


      • gffgfgg
        fgggggggggggg kirjoitti:

        Ja minusta koko juttu on Järvisen mielikuvitusta. Joka kertoo Järvisen mielen huonosta terveystilasta enemmän kuin mistään muusta. Olit sinä mitä mieltä tahansa.

        Se oli sinun mielipiteesi kun et ole uskossa Jeesukseen Kristukseen, etkä tunne jumalaa.


      • asdfgasdfgasdfg
        gffgfgg kirjoitti:

        Se oli sinun mielipiteesi kun et ole uskossa Jeesukseen Kristukseen, etkä tunne jumalaa.

        Jos usko saa ihmisen sopertelemaan tuollaista hölynpölyä, hyvin, hyvin harva haluaa moiseen uskoon tulla. Lähinnä ehkä ne joiden elämä on syystä tai toisesta todella sekaisin.


    • KerrottuOn

      Miksi kukaan ei kertonut? Monta sataa kertaa se pitää muka sanoa että Jeesus on totuus, ainoa pelastaja helvettituomiolta? Ainakin Suomessa ihmiset ovat tietoisia heille kerrotun totuus löytyy Raamatusta, koraanista löytyvät vastustajan ohjeet kuinka Jumalan suunnitelma estetään, ei salanimi allah kykene estämään Raamatussa kerrotun oikean Jumalan suunnitelmien toteutumista.

      • sfdfsfjj

        Ikävä kyllä, Suomessa paljon kansaa, jotka eivät tiedä raamatusta mitään, puhumattakaan pelastumisesta.


      • 75577

        Herra armahda meitä-


    • dfgffghgjjg

      Järvinen opettaa uskovien ylöstempausta ennen vainoja ja vaivan aikaa. Näin ei Raamattu opeta. Jos on kuunnellut liikaa Järvistä, tulee kauheana yllätyksenä, kun huomaakin olevansa keskellä antikristuksen aikaa ja Jeesuksen paluu on vasta edessä. Lukekaa itse Ilmestyskirja ja muut Raamatun kohdat, joissa puhutaan tämän aikakauden lopusta ja Jeesuksen paluusta hallitsemaan maan päällä tuhat vuotta. Sen jälkeen tulee tuomio. Kuunnelkaa David Pawsonia ja David Wilkersonia, ja lukekaa itse Raamatusta totuus.

      • Jarmo__EiKirj

        Älä puhu lauseella "Raamattu opettaa" tai "...ei opeta"! Raamattu on kiistelty oppimateriaali, eikä läheskään noin yksiselitteinen. Kyllä mä ymmärrän että jokainen haluaisi sanoa että Raamattu opettaa näin ja noin, mutta niin kauan kun joku on toista mieltä, niin miten voimme sanoa että "...ja Raamatun mukaan...".
        Toki Raamatussa on paljon perusasioita, jotka ovat selkeitä ja itsestään selviä, josta voidaan sanoa että "Raamatun mukaan..." muttei lähimainkaan kaikki, puhumattakaan sen eskatologiasta, josta juuri on kysymys!


    • Jarmo__EiKirj

      Jos joku on jotain mieltä ja tuomitsee toisen mielipiteen, niin mm. tämän Raamattu on meille selkeästi opettanut. Älkää tuomitko- antakaa kaikkien kukkien kukkia - profetoimista älkää halveksuko - ja pitäkää se mikä hyvää on.

      Milloin tämä palsta alkaa käyttää lauseita:
      Minun näkemykseni mukaan...
      Olen tulkinnut näin että...
      Eräs yleinen käsitys asiasta on...

      jne. jne.

      • MissäKristityt

        Minun käsitykseni on että Jarmo on muslimi, sillä hän puolustaa ateisteja ja muslimien sekoilua profetioissa.


      • asdfasdfasdfs
        MissäKristityt kirjoitti:

        Minun käsitykseni on että Jarmo on muslimi, sillä hän puolustaa ateisteja ja muslimien sekoilua profetioissa.

        Ei se, että kritisoi kaltaistasi, selkeästi todellisurajoitteista, sivistymätöntä ja sanalla sanoen hullua nettihäirikköä, tarkoita että puolustelisi ketään muuta. Jokainen, uskonnosta tai uskonnottomuudesta riippumatta, kääntyy aina ennemmin tai myöhemmin nettihäiriköintiä vastaan, oli häirikkö uskova tai ei.

        Sinä olet häirikkö. Et mitään muuta.


      • MuslimiOn

        Kyllä. Jarmo on muslimi, sillä hänen ystävänsäkin ovat muslimi, krislam ja asdfasdfasdfs.

        Kristitty näyttää värinsä, eikä kiellä Herraa Jeesusta Kristusta puolustamalla eksyttäjiä.


      • asdfasdfasdfsd
        MuslimiOn kirjoitti:

        Kyllä. Jarmo on muslimi, sillä hänen ystävänsäkin ovat muslimi, krislam ja asdfasdfasdfs.

        Kristitty näyttää värinsä, eikä kiellä Herraa Jeesusta Kristusta puolustamalla eksyttäjiä.

        Huomaatko? Kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä. Ei kukaan. Et sinä ketään hämää tuhansilla eri nimimerkeilläsi.


      • VääräVastaus

      • niinpäsonkin

        Ok-


    • 78899

      Kyllä ahneet ja oikaoppineet ovat tuomiistuimen edessä aika järkyttyneitä ja rakkaudettomat rakastetaan vaan itseään ja omaa taivaspaikka muilla ei väliä

      • cvxvv

        ok--


    • Tiiii

      Miten pystyt kirjoittamaan kun et ole niitä vielä katkaissut.kun kaikki mitä ei pysty kurissa pitämään pitää leikata poikki järvisen opetuksen mukaan .entä kieli se on myös jäsen.vain puhdistetulla sydämellä mennään tainvaaseen ei. Jäseniä katkomalla ja tää saa puhua hell srk

      • » . . . Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

        Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

        Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen . . . »

        - Matt. 18: 7-9


      • LUEMME --- Matt. 18: 8-9 --- SIIS . . . seuraavasti . . .

        Jos jokin RUUMIINJÄSENESI --- Sinua VIETTELEE . . .

        . . . NIIN . . .

        . . . PAREMPI on sinun RAMPANA mennä --- elämään sisälle (eli Herran TYKÖ) . . .

        . . . kuin että sinut . . .

        . . . heitetään HELVETIN iankaikkiseen tuleen . . . !


    • totuuus22

      Kyllä elämä aika vaikeaa tulee olemaan kun ei ole enää raajoja eikä edes silmiä ton opetuksen mukaan you tube totuus tekee vapaaaksi

    • ite22

      Älköön moni teistä pyrkikö opettajiksi sillä saatte siitä KOVEMMAN TUOMION. Kukahan se loppujen lopuksi tulee olemaan petttyny. täytyy ite ensin miettiä ennen kuin toisille julistaa!

      • Juudaksen kirje 1

        ◾Ulkokullatut

        16. He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
        17. Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
        18. sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
        19. Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

        22. Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1918
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      245
      1844
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      93
      1585
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1413
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1151
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1110
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      948
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      103
      895
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe