Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

LAINAUS KESKUSTELUSTA . . .

-----------------------------------

Väärät profeetat ja eksytys

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14304864/vaarat-profeetat-ja-eksytys

-----

BlackBerryWay

28.5.2016 10:42

""Sinä, joka ajattelet sinulla olevan Pyhän Hengen, miksi syyttelet muita ihmisiä täällä? Tee kuten Paavali. Mene sen väärän eksytyksen levittäjän luokse tai tilaisuuteen ja AJA SE ULOS! Sinullahan on voima tehdä se!""

-----------------------------------------------------------

KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

KAIKKI . . . TAPAHTUU AJALLAAN . . . !

JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

◾ALUKSI --- KOULUTUS - sisältää - TEORIAA ja TUTUSTUMME . . .

. . . VAROITTAVIEN ESIMERKKI - Henkilöiden - AVULLA - niihin VAAROIHIN . . .

. . . joita JOKAISEN - Uudestisyntyneen Jumalan Lapsen - TÄYTYY HUOMIOIDA . . .

. . . jotta - EI ITSE - LANKEAISI - tai - EKSYISI ---> SIIS - PYSYISI ITSE PUHTAANA . . .

. . . ja OPPISI TUNNISTAMAAN - Pahuuden MERKIT . . .

PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, SyyttäjäHenkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin ---> SAATANAAN

KIRJA ---> Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.

. . . . . . . .

Jumala SANOO . . .

. . . KOULUTUKSEN AIKANA - Profetiat PALSTA - näyttää TULEVAISUUDEN . . .

. . . VAINOA, PILKKAUSTA ja TOTUUDEN "vääristelyä" . . .

. . . PIMEYDEN VOIMIEN avulla, mutta - SE - on vain TEIDÄN PARHAAKSENNE . . .

. . . RAKKAAT LAPSENI . . . :)

. . . KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

. . . . . . . .

KIRJAN - edellinen ESITTELY poistettu ---> UUDESTAAN . . .

-----------------------------------------------------------

Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

http://www.adlibris.com/fi/kirja/taistelu-henkivaltoja-vastaan-9789515851987

-----------------------------------------------------------

ESITTELYSSÄ huomautus ---> ""Jos tämä kirja on totta.""

JOO, kyllä - SE - on TOTTA, kirjoittaja oli . . . Jumalan Profeetta . . . !



◾LOPUKSI --- KOULUTUS - sisältää - KÄYTÄNNÖN OPETUSTA, joka tapahtuu ympäri Suomea ja SITTEN . . .

. . . AJETAAN RIIVAAJIA ULOS - ja - PUHDISTETAAN SUOMEN - SIION - siis . . .

. . . KOKO Suomi - Erityisesti PAPISTO ja SEURAKUNNAT - joutuvat . . .

. . . HETI ALUKSI . . . Tekemään PARANNUKSEN . . . !



◾NYT --- Jokaisen TULEE KESKITTYÄ - aluksi ITSEENSÄ . . .

. . . siis ---> ALOITTAKAA PARANNUKSEN TEKO ITSESTÄNNE . . .

. . .

◾OMA ---> OPPI - ja - PELASTUS KUNTOON . . .

-------------------------------------------------------------------------

Kaikkivaltiaan Jumalan . . . KYSYMYS . . . ?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14190538/kaikkivaltiaan-jumalan-------kysymys-------

-------------------------------------------------------------------------

. . .

◾OMA ---> Pyhän Hengen - YHTEYS KUNTOON . . .

MISTÄ MERKEISTÄ TIEDÄT - että - OLET TÄYTTYNYT . . . Pyhällä Hengellä . . . !

-------------------------------------------------------------------------

Jumalan Henki . . . Pyhä Henki . . . !

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14284906/jumalan-henki-------pyha-henki-------!

-------------------------------------------------------------------------

. . . . . . . .

HERÄTYS TULEE - sitten kun Jumala HALUAA ja valmistelut TEHTY.

SAMALLA VALMISTELLAAN - Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . ;)

Johannes Kastaja Toinen - ALOITTAA KOHTA Suomessa julkisen toimintansa !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

. . . . . . . .

********************************************************************

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

********************************************************************

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

********************************************************************

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

33

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14294581/jarkyttava-naky-------tehkaa-parannus-synneistanne

      AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

      ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jokaisen TULEE KESKITTYÄ - aluksi ITSEENSÄ . . .

      . . . siis ---> ALOITTAKAA PARANNUKSEN TEKO ITSESTÄNNE . . . ;)

      • Jeesus_valitsi_tekstin

        11.5.2016 13:53

        NYT LUETAAN - Jumalan TAHDON - MUKAISESTI KIRJOJA ja myös MUUTA oppimateriaalia TULOSSA ja KERRATTAVANA !

        NE - jotka LUKEVAT ja OPISKELEVAT - ovat jo HERÄNNEET TOIMINTAAN . . . :)

        NYT - 2 kirjaa luettavana - joihin MOLEMPIIN liittyy TOIMINTAA ja kun kirja on luettu niin ALOITETAAN siihen liittyvä TEHTÄVÄ.

        ------

        KIRJA ---> Yksi ainoa elämä . . . on erittäin tärkeä - koska se on Lukijan ja Jumalan VÄLINEN KESKUSTELU - jossa KESKUSTELUN TASO on riippuvainen siitä millainen suhde Jumalan KANSSA, joten - SE - täytyy - siis - ensin käydä läpi keskustelemalla, jotta sen TÄYDELLINEN TARKOITUS selviää ja SITTEN ALOITETAAN siihen liittyvä PALSTAN ulkopuolella tapahtuva - JULKINEN TOIMINTA - TEHTÄVÄ.

        ------

        KIRJA ---> Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

        KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.

        PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, SyyttäjäHenkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin ---> SAATANAAN



        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan Lapset - TEKEVÄT - Jumalan Tahdon --- JOTEN . . .

        . . . OLEN KERTONUT - Pyhän Hengen KAUTTA - KIRJAAN liittyvästä tehtävästä . . .

        . . . KIRJA --- Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN . . . !

        . . .

        OMA KESKUSTELU - Taistelu henkivaltoja vastaan - KIRJAAN liittyen AVATAAN lähipäivinä, jolloin - SIIS - KÄSITELLÄÄN ASIAA . . .

        ""KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.""

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        ODOTAN YHÄ --- Jumalan KÄSKYÄ --- TUON KESKUSTELUN AVAAMISEKSI !!!
        --------------------------------------------------------------------------------
        ""KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.""
        --------------------------------------------------------------------------------
        OMA KESKUSTELU - Taistelu henkivaltoja vastaan - KIRJAAN liittyen AVATAAN lähipäivinä, jolloin - SIIS - KÄSITELLÄÄN ASIAA . . .
        . . . . . . . .
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin 18.2.2017 17:14

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Tämä on - SE - virallinen . . . pelottelu NÄKY . . . !

        » . . . Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001 . . . »
        . . . . .......................................................................................... . . . .

        Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14294581/jarkyttava-naky-------tehkaa-parannus-synneistanne

        AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

        ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”
        . . . . .

        NÄKY ja Jumalan SANOMA --- jakautuu VIITEEN OSAAN sisältäen myös lupauksen ARMOSTA sekä Pyhän Hengen VOIMASTA.
        Raamatussa NUMERO 5 on ARMON luku !

        ◾ NÄKY KUVAUS --- Järkyttävä näky Venäjän hyökkäyksestä.

        ◾ VAROITUS --- ...apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

        ◾ VAATIMUS PARANNUKSEEN --- Tehkää parannus synneistänne.

        ◾ LUPAUS ARMOSTA --- Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…!

        ◾ LUPAUS --- Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        Seuraavaksi . . .

        Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ?


      • . . . ODOTAMME - NYT --- Jumalan VASTAUSTA . . . :)

        . . .

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)

        . . . joten siis . . . o - do - ta . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Jarmo__EiKirj

      Pikkusen nyt aloittajalla on jalassaan liian suuret saappaat :(

      • Rakas "MielipideAutomaatti" !

        Jumala ITSE on - valinnut - ja - kasvattanut - Hänet NIIHIN . . . SAAPPAISIIN . . . ;)

        TIEDOKSI --- Ei muutu - ihmisen mielipiteillä - Jumalan ASETTAMAT ASIAT !

        ---------------------------------------------------------------------------------

        Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20

        ---------------------------------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • 12345654321
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakas "MielipideAutomaatti" !

        Jumala ITSE on - valinnut - ja - kasvattanut - Hänet NIIHIN . . . SAAPPAISIIN . . . ;)

        TIEDOKSI --- Ei muutu - ihmisen mielipiteillä - Jumalan ASETTAMAT ASIAT !

        ---------------------------------------------------------------------------------

        Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20

        ---------------------------------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Niin kauan kuin täällä sellainen mielipideautomaatti toimii joka ei näe mitään eroa niin ääripään ihmisissä kuin he-ma ja rouva Tappinen vaan vetää huolettomasti yhtäläisyysmerkit heidän välille, liian suuret saappaa on kyllä jollain muulla henkilöllä kuin nimimerkillä Jumalan_henkäys.


      • Olisiko

        taas liian suuret saappaat kompastuttamassa?


      • avojaloin

        Joko saappaat on siirretty kesäsäilöön ja tallustellaan vain sandaaleilla tai...


    • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

      . . . JUMALAN . . .

      . . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      SEURAAVA VIESTI - POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin

      15.2.2016 17:14

      Jumala on ilmoittanut - HEINÄKUU 2015 - seuraavasti . . .

      KESKUSTELIN HERRAN KANSSA . . .

      KYSYIN: Jumalani, Herrani . . . Miten HALUAT järjestää TUON KOULUTUKSEN ?

      PERUSTAMMEKO SULJETUN KESKUSTELUPALSTAN, JONNE PÄÄSEVÄT SALASANALLA, vain pelkästään KOULUTETTAVAT ?

      . . .

      Jumala SANOI . . .

      MINÄ OLEN . . . Kaikkivaltias Jumala . . .

      . . . TOIMINTANI EI OLE KOSKAAN OLLUT SALAISTA . . .

      . . . KOULUTUS JÄRJESTETÄÄN JULKISELLA KESKUSTELUPALSTALLA . . . !

      ------------------------------------------------------------------------

      Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

      ------------------------------------------------------------------------

      JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

      JOTEN myöskään RAAMATTU . . . EI MÄÄRÄÄ . . . ;)

      Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

      SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

    • ste-fan---

      Aloittaja on paisunut. Hän julistaa omiaan, saarnaa mm. että on "Johannes Kastaja toinen". Sellaisesta ei Raamattu eikä Jeesus mitään ennustanut.

      Aloittaja on väärä profeetta. Kerää porukkaa itsensä ympärille...

      • Jumalan_henkäys

        1.4.2016 2:47

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

        Kaikki syntyi Sanan voimalla.

        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        . . . . . . . .

        JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

        . . . . . . . .

        Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

        . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

        . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

        . . . . . . . .

        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • 12345654321

      Ketjun otsikko on kuitenkin hyvä yritys.

      • Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        OTSIKKO on - Jumalan TEKEMÄ KYSYMYS - jonka on tarkoitus HERÄTELLÄ jokaista PARANNUKSEEN - siis - ALOITTAJA --- Jumalan_henkäys --- on ihmisenä myös SAMAN VAATIMUKSEN ALAISENA . . .

        . . . Jokaisen ihmisen . . . TULEE AINA PYRKIÄ PAREMPAAN . . . :)


    • harhaopettaja-on

      ste-fan---

      29.5.2016 17:15
      Aloittaja on paisunut. Hän julistaa omiaan, saarnaa mm. että on "Johannes Kastaja toinen". Sellaisesta ei Raamattu eikä Jeesus mitään ennustanut.

      Aloittaja on väärä profeetta. Kerää porukkaa itsensä ympärille...

      • PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, SyyttäjäHenkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin ---> SAATANAAN . . . :(
        .................................................................................................................................... . . .

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan Lapset - TEKEVÄT - Jumalan Tahdon --- JOTEN . . .

        . . . OLEN KERTONUT - Pyhän Hengen KAUTTA - KIRJAAN liittyvästä tehtävästä . . .

        . . . KIRJA --- Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN . . . !

        . . .

        OMA KESKUSTELU - Taistelu henkivaltoja vastaan - KIRJAAN liittyen AVATAAN lähipäivinä, jolloin - SIIS - KÄSITELLÄÄN ASIAA . . .

        ""KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.""

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • HUUDA . . . Herran ARMEIJAA . . . !
        ...................................................... . . .

        Jumalan_henkäys

        2.6.2016 10:50

        "Meidän kutsumme - on tuoda - päälle maan . . . Jumalan Rauhan Valtakuntaa . . . !
        Puhalla torveesi - nosta äänesi - lippuas heiluta korkealla . . .

        . . . Kuningas Jeesus on TULOSSA . . . !

        . . .

        Jeesus Kuningas - Juudan Heimon Leijona - Jeesus Kuningas - Vapahtaja Maailman !

        . . .

        HUUDA . . . Herran ARMEIJAA . . . !

        KARJU . . . Juudan Leijonaa . . . !

        . . .

        Kaikki kielet ja kansat - tulevat - Ylistämään Jumalaa . . ."

        . . .

        LAINAUS - Laulun sanoista --- > Juudan Leijona - Rodrigo & Saara

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !
        ---------------------------------------------------------------------
        Juudan Leijona - Rodrigo & Saara

        https://www.youtube.com/watch?v=RsJQughoShQ
        ---------------------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • 12345654321

      Tehän kierrätte vain kehää. Rotaatiota tarvitsevat poliittiset puolueetkin, jos Ville Niinistäö uskomme. Mutta Profetia-palsta-kingin ajojahti on kai sekä Ste-fanin ja jeesus valitsi tekstin-nimimerkkien yhteinen ongelma.

      • rotaatiosta.ulos

        Tuskin tajuavat olevansa mukana suuressa taistelussa aivan samalla puolella. Nyanssierot hämäävät.


      • kestää.se
        rotaatiosta.ulos kirjoitti:

        Tuskin tajuavat olevansa mukana suuressa taistelussa aivan samalla puolella. Nyanssierot hämäävät.

        Eikä vieläkään tajua.


    • Hotelli.Pippeli.69

      Aloittajalla on paisunut kikkeli.

    • ripto98

      Aloittaja jatkaa suuruun hulluja herhojaan... mutta minkäs sairaudelle voi?

    • aimo.annos

      Analyysi aloittajasta tässä tapauksessa saattaa olla arvostelijan suuruudenhulluutta.

      • rget556

        Niinkö on,


      • aimo.annos

        Tuotakin näkökulmaa sietää pohtia.


    • 12345654321

      Aloittaja on ottanut kontolleen äärimmäisen haasteellisen tehtävän, riivattuihin tutustumisen.
      Ei ihan joka pojan tavoite.

    • rouvaTappinen

      Ettei vaan ole käynyt niinkuin Jari Aarniolle. Aarnio oli virkatehtävänsä puolesta järjestäytyneen rikollisuuden tutkija mutta kun kaikki nykyään käännetään nurinniskoin, häntä ruvettiinkin syyttämään järjestäytyneen rikollisuuden toimijaksi.

      Onkohan Jumalan_henkäys ja Jeesus_valitsi_tekstin alkaneet saamaan syytöksiä että he/hän itse on riivattu.

      • gfhhh

        Miksi kerrot juoruja, etkä pysy asiallisessa aiheessa.


      • rouvaTappinen
        gfhhh kirjoitti:

        Miksi kerrot juoruja, etkä pysy asiallisessa aiheessa.

        Koska tavismummojen tehtävä on aina ollut selvittää mitkä jourut ovat totta ja mitkä juorut ovat valhetta.


    • virsi409

      Sanasi kätke sydämeeni
      ja tule sinne asumaan.
      Oi Jeesus, paras paimeneni,
      sinua auta seuraamaan
      sanasi valkeudessa
      ja elämässä uudessa.

    • Tuulipuhaltakoon

      Ei se herätys tule ennenkuin uskovat tekee parannuksen,ja parannuksen tekemisen mahdollisuus tehdään tälle maalle,Jumalan kädellä.Herätys alkaa aina uskovista,eli meistä.

    • 009iju

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe