Lidlin lihapiirakka

Nam.Nam.Nam

17

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SS-2O

      Sodan aikana suomalaisetkin sotilaat saivat sentään purkitettua ihmislihaa Saksasta.

      • ajatustapeliin

        No tuo on taas niitä "kuuden miljoonan" juttuja. Hyvin menee läpi vieläkin.


      • fleisch
        ajatustapeliin kirjoitti:

        No tuo on taas niitä "kuuden miljoonan" juttuja. Hyvin menee läpi vieläkin.

        Tuo on ihan faktaa, mutta eipä siitä veteraanitkaan paljon ole puhuneet. Olihan yhdestä purkista löytynyt lapsen peukalokin jne..


    • LITLI

      Lidlin paistopisteen lihapiirakat sisältävät minimaalisen täytteen, sensijaan 8kpln pusissa myytävät suomalaiset lihapiirakat ovat hintaansanähden oikein hyviä ja sisältävät kyllä lihaa ja suurimoita. ja sitten vielä se liha ei ole kananroippeita vaan sikaa!

    • puskayllätys

      Tehkääpä itse. Sen jälkeen ette syö einespiirakoita. Ranskanleipätaikinä lihapullataikina keitetyllä riisillä. Paistamiseen rypsiöljy. Vaivannäköähän se vaatii. Itse teen aina isomman satsin ja panen pakkaseen.

      • Lihistaikina

        pitää tehdä samoin kun pullataikina ja paistamiseen kookosrasvaa.


      • Anonyymi
        Lihistaikina kirjoitti:

        pitää tehdä samoin kun pullataikina ja paistamiseen kookosrasvaa.

        Mitä se mössö piirakansisällä on. Ei ainakaan jauhelihaa.
        Ostin nälkääni kaksi piirakkaa mutta nälkä hävisi muutaman hhaukkauksen jälkeen.
        Tarjosin toisen pìrakan koiralle.
        Koira söi puolikkaan piirakan.
        Yleensä koralleni maistuu kaikki.
        Miks ei yt maistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se mössö piirakansisällä on. Ei ainakaan jauhelihaa.
        Ostin nälkääni kaksi piirakkaa mutta nälkä hävisi muutaman hhaukkauksen jälkeen.
        Tarjosin toisen pìrakan koiralle.
        Koira söi puolikkaan piirakan.
        Yleensä koralleni maistuu kaikki.
        Miks ei yt maistu?

        Kokeile mäkkärin hampurilaisella, musti haistaa ja kusee päälle, youtubesta opittua.


      • Anonyymi

        Äitini paistoi lihapiirakoita ja olivat hyviä. Juhlapäivä kun tulin koulusta ja tuoksui lihapiirakat. Itse teen myös ison satsin ja pakastan.


    • MdA3Jt2j

      Mitä uutta tuossa on? Muutama vuosi sitten Islannissa oli myynnissä lihapiirakoita, joissa ei ollut lainkaan lihaa.

    • adfgfdghh

      Ei niissä nyt yleensäkään ole juurikaan teelusikallista enempää lihaa, parempi kun laittaisivat vain riisiä.
      Joulunaikaan voi tehdä voitaikinasta uunissa hyvää lihapiirakka. kaulitaan pohjalevy, jonka päälle maun mukaan ruskistettua jauhelihaa, jos haluaa niin riisiä ja vaikka keitettyä munaa lisäksi ja päälle ohuempi taikinalevy kanneksi.

    • mitä.ihmeellistä

      Lihattomat piirakat, lihattomat makkarat, läskittömät kinkut, tuiki tavallista tänäpäivänä.

      • Juu.nuita.saa

        keskon ja sokoksen myymälöistä.


    • 11112

      No nää on näitä Atrian lihapiirakoita jotka tehdään ... en muuten tiedäkkään missä. Mutta hintaa-alentaakseen ne vähentää lihan osuutta.

      • Atrian lihapiirakan alkuperämaa on Suomi, lihaa tuoteselosteen mukaan 12%.


    • musut-onnistuvat

      Tässä on kyseessä kuuluisa yksittäistapaus. Sama ilmiö on hillomunkeissa, kun koneella täytetään, niin ei aina onnistu.

    • Anonyymi

      Lidlin paistopisteen lihikset hyviä mutta lopetin ostamisen koska hinta nousi liikaa. Jos tarjouksessa Lidlissä ostan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe