Nyt haisee lavastus

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4054140/How-German-police-bungled-hunt-Europe-s-wanted-man-Asylum-seeker-23-wrongly-blamed-Christmas-market-massacre-jumping-red-light.html

Saksan poliisi etsii Islamilaisen tunnustamasta terrori-iskusta tunisialaista miestä, jonka henkilöllisyyspaperit löytyivät kuljettajan istuimen alta. Tämä kuulostaa uskomattomalta.

Jos itse ajattelisin tehdä vastaavanlaisen iskun ja jättää henkilöllisyyspaperit kuskin istuimen alle, niin enhän minä nyt omia papereitani sinne jättäisi. Tämä ei tietenkään aukottomasti sulje pois sitä mahdollisuutta, että paperit ovat iskun tekijän, mutta ainakin lavastus pitäisi saada laskuista pois.

Kokolailla ikävä tapaus, vaikka Saksan poliisi lopulta saisi kiinni oikean tekijän. Jos ei saa, niin viellä ikävämpi.

13

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viovoivoi

      Olen kanssasi samaa mieltä,nämä ihmisethän ovat yleensä niin järkeviä.

    • Nyt asiaa ihmetellään jo Saksassakin:
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-4058312/It-s-convenient-Questions-discovery-Berlin-attack-suspect-s-ID-24-hours-police-scoured-truck-emerges-far-right-leader-KNEW-attacker-Tunisian-Muslim-hours-atrocity.html

      Poliisilla oli siis ilmeisestikin tieto tekijästä jo tuntien sisällä teosta, mutta sitten paperittoman paperit löytyivätkin vasta vuorokauden päästä kuormurin ohjaamosta.
      Ei mahda mitään lavastustuntemuksilleen.

      Nyt pitäisi yrittää kuitenkin keksiä sellainenkin selitys, jossa tekijä on etsitty tunisialainen ja poliisi ei ole lavastanut häntä syylliseksi:
      - ajokortti vain unohtui penkin alle
      - poliisilla on salattavaa, mutta se liittyy esimerkiksi heidän tiedustelutietoihinsa ja menetelmiin, josta syystä syntyy outoja viiveitä
      - ajokortti unohtui penkin alle, koska tekijä arveli kuolevansa eikä välittänyt
      - tekijä oli tottunut paperittomuuteen, näki sen paetessaan eduksi
      - tekijä aikoi hakea turvapaikkaa Suomesta, jolloin paperittomuus on ehdoton etu

      Joo, ei se välttämättä ole lavastus, vaikka siltä näyttää.

    • sbukuyb7l

      Kyllä näiltä täysrömpiltä fatalisteilta on unohtunut aiemminkin kaikenlaista.

      Heidän koko maailmankuvansa on täysin vääristynyt.

      Vai miten selität sen,että kyseisissä valtioissa on vain sukurutsaa ja vihanpitoa?

    • paperitollo

      Nyt vaan pöyhimään kuorma-autojen penkin alusia niin alkaa löytyyn paperittomille henkkareita

    • Yleensä luotettava BBC kertoo terroristiepäillyn kuolleen tulitaistelussa poliisia vastaan Italiassa. Tuo tapaus pienentää lavastuksen mahdollisuuden hänen osaltaan liki nollaan. Siis ajatellen, että hän olisi täysin ulkopuolinen eikä ollenkaan terroristi.
      http://www.bbc.com/news/world-europe-38415287

      Olin siis väärässä lavastusepäilyksissäni. Tätähän sattuu.

      • ioivoivoi

        Kaikkea pitääkin epäillä.Ei siinä mitään.


    • yueriyire
    • ettätolleen

      eikös wtc lentäneistä lentokoneista tuhoutunut kaikki muu paitsi tekijöiden passit säilyivät :=)

      • Juu, ainakin yksi passi löytyi jostain lähikadulta, näin muistelen uutisoidun.


    • eitolleen

      Tekijät tallentuivat ao. lentojen ns.passenger manifestiin(matkustaja luettelo).jonka tiedot löytyvät lentoyhtiöiden tietokannoista.

    • NauraaKuollakseen

      isäs lavastit sut kun sua teki:DDDDDDDDDDDDD

    • GayMenAreSexy

      hahahhahahahahah oot niin nolo LOL LOL LOL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1957
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1340
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1105
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      61
      1012
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      996
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      952
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      810
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      734
    Aihe