Nyt haisee lavastus

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4054140/How-German-police-bungled-hunt-Europe-s-wanted-man-Asylum-seeker-23-wrongly-blamed-Christmas-market-massacre-jumping-red-light.html

Saksan poliisi etsii Islamilaisen tunnustamasta terrori-iskusta tunisialaista miestä, jonka henkilöllisyyspaperit löytyivät kuljettajan istuimen alta. Tämä kuulostaa uskomattomalta.

Jos itse ajattelisin tehdä vastaavanlaisen iskun ja jättää henkilöllisyyspaperit kuskin istuimen alle, niin enhän minä nyt omia papereitani sinne jättäisi. Tämä ei tietenkään aukottomasti sulje pois sitä mahdollisuutta, että paperit ovat iskun tekijän, mutta ainakin lavastus pitäisi saada laskuista pois.

Kokolailla ikävä tapaus, vaikka Saksan poliisi lopulta saisi kiinni oikean tekijän. Jos ei saa, niin viellä ikävämpi.

13

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viovoivoi

      Olen kanssasi samaa mieltä,nämä ihmisethän ovat yleensä niin järkeviä.

    • Nyt asiaa ihmetellään jo Saksassakin:
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-4058312/It-s-convenient-Questions-discovery-Berlin-attack-suspect-s-ID-24-hours-police-scoured-truck-emerges-far-right-leader-KNEW-attacker-Tunisian-Muslim-hours-atrocity.html

      Poliisilla oli siis ilmeisestikin tieto tekijästä jo tuntien sisällä teosta, mutta sitten paperittoman paperit löytyivätkin vasta vuorokauden päästä kuormurin ohjaamosta.
      Ei mahda mitään lavastustuntemuksilleen.

      Nyt pitäisi yrittää kuitenkin keksiä sellainenkin selitys, jossa tekijä on etsitty tunisialainen ja poliisi ei ole lavastanut häntä syylliseksi:
      - ajokortti vain unohtui penkin alle
      - poliisilla on salattavaa, mutta se liittyy esimerkiksi heidän tiedustelutietoihinsa ja menetelmiin, josta syystä syntyy outoja viiveitä
      - ajokortti unohtui penkin alle, koska tekijä arveli kuolevansa eikä välittänyt
      - tekijä oli tottunut paperittomuuteen, näki sen paetessaan eduksi
      - tekijä aikoi hakea turvapaikkaa Suomesta, jolloin paperittomuus on ehdoton etu

      Joo, ei se välttämättä ole lavastus, vaikka siltä näyttää.

    • sbukuyb7l

      Kyllä näiltä täysrömpiltä fatalisteilta on unohtunut aiemminkin kaikenlaista.

      Heidän koko maailmankuvansa on täysin vääristynyt.

      Vai miten selität sen,että kyseisissä valtioissa on vain sukurutsaa ja vihanpitoa?

    • paperitollo

      Nyt vaan pöyhimään kuorma-autojen penkin alusia niin alkaa löytyyn paperittomille henkkareita

    • Yleensä luotettava BBC kertoo terroristiepäillyn kuolleen tulitaistelussa poliisia vastaan Italiassa. Tuo tapaus pienentää lavastuksen mahdollisuuden hänen osaltaan liki nollaan. Siis ajatellen, että hän olisi täysin ulkopuolinen eikä ollenkaan terroristi.
      http://www.bbc.com/news/world-europe-38415287

      Olin siis väärässä lavastusepäilyksissäni. Tätähän sattuu.

      • ioivoivoi

        Kaikkea pitääkin epäillä.Ei siinä mitään.


    • yueriyire

      Mutta eihän tämä tietenkään tähän päättynyt. http://www.bbc.com/news/world-europe-38416112

      Tämäkin tietenkin suomalaisten vihapuhujien vika, vai kuinka.

    • ettätolleen

      eikös wtc lentäneistä lentokoneista tuhoutunut kaikki muu paitsi tekijöiden passit säilyivät :=)

      • Juu, ainakin yksi passi löytyi jostain lähikadulta, näin muistelen uutisoidun.


    • eitolleen

      Tekijät tallentuivat ao. lentojen ns.passenger manifestiin(matkustaja luettelo).jonka tiedot löytyvät lentoyhtiöiden tietokannoista.

    • NauraaKuollakseen

      isäs lavastit sut kun sua teki:DDDDDDDDDDDDD

    • GayMenAreSexy

      hahahhahahahahah oot niin nolo LOL LOL LOL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe