Hyvää joulua homot

No mitä saa kai sitä kokeilla homoystävällistä viestiä.

5

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinkkuasuuhun

Hyvää joulua paimentolaismiehen keksimän jumalan palvojille myös :D

• asdfsfgasdfgsdf

Yksi yhteinen piirre näillä hurlumheijulistajauskovaisilla on, uskontoon tai lahkoon katsomatta: Likipitäen yksikään ei osaa kirjoittaa kunnolla.

• On sulla halvat huvit; kirjoitusvirhebongaus.

• asdfgasdfgsdfg
        L.J.H kirjoitti:

On sulla halvat huvit; kirjoitusvirhebongaus.

Halpaa se on, totta. Muttei bongausta. Bongari näkee vaivaa. Sinun surkuhupaisat töhertelysi ovat ikävä kyllä nähtävillä ilman isompaa vaivaa. En oikeastaan ymmärrä... Jos tarkoitus on saada ihmisiä omalle kannalleen, miksi teistä ei ole kuin kuseksimaan omille koivillenne joka ikinen kerta kun jotain yritätte kirjoittaa? Vai onko tarkoituksenasi vain saada uskovat näyttämään idiooteilta käänteispsykologian avulla?

• its-a-sin

Jos oikeinkirjoituskin on jotain syntistä tiedettä? Uutta ja pelottavaa? Liian vaikeaa? Helpompi vaan opetella ulkoa 10 käskyä ja lainauksia raamatusta ja niitä sitten huonolla kirjoitustaidolla joka palstalle levittämään. Ja raamattu pienellä alkukirjaimella koska minulle se ei ole mikään iso kirja. Vastoin oikeinkirjoitussääntöjä olen myös päättänyt että saan valita itse kirjoittaa myös jumalan ja jeesuksen pienellä alkukirjaimella. Onko se nyt sitä syntiä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1612
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      878
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      842
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      822
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe