Onko jo kinkku paistettu ja laatikot tehty. Entäs onko lahajt jo ostettu?
Kohta on joulu
10
183
Vastaukset
- kuka.syö.vanhoja.ruokia
Ei ole ruokia paistettu, ällöttävää syödä kinkkua ja laatikoita, jotka on tehty viikkoa aikaisemmin.
Minä teen ruuat silloin kun ne syödään, eli aattona aaton ruuat jne.
Lahjat on tietysti valmiit, nehän on eri juttu.- köyhämuttajärkevä
Syön koko vuoden vanhoja ruokia, jotka olen itse tehnyt tuoreista aineista, kylmettänyt ja pakastanut viime kesän/ syksyn aikana. (keväisin tyhjään pakastimen).
En halua ostaa jotain kauppojen valmisruokia, jotka on tehty kauan, kauan sitten....
Joulukin on joka vuosi samaan aikaan, siihen voi jopa varautua etukäteen (voi aloittaa säästämisen ja lahjojen ostamisen jo tammikuussa?)
- Pipsapippurinen
Kinkku on paistettu ja syöty jo. Nyt on massu täynnä.
- puolisuola
Nyt kyllä petitte aloittajan. Hän halusi kuulla köyhyydestä sen ongelmista ja puhkui intoa jakaa haukkuja ja ohjeita.
- rutiköyhäripa
No ei. Tämä on köyysuutisten kevennys.
Ei oo. Ei mitään noista.
- kdafjaiearj
on vaan kaurapuuroa kotona, saan ainakin mahan täyteen. ja juomaksi raikasta kylmää vettä.
- itelläsuolalihaa
Itellä noin 1kg verran suolalihaa noin aluks ennen joulua ja kylmää olutta röyyyyhhhh
- roletaari
47:n avioliittovuoden aikana meillä on ollut kaikkiaan kolmena jouluna kinkku. Yksi työnantajan lahjus ja kaksi itse ostettua.
Useimpina jouluina paistoin lampaan koiven koska kävin syksyisin teurastamassa lampaita 10kpl ennen Karjakunnan auton tuloa joten sain ostaa yhden tai 1,5 lammasta halvalla.
Yksi kalkkuna on ollut.
Yli kymmeneen vuoteen emme ole varustaneet joulua.
Eiliset jouluostoksemme koostuivat kahdesta ristikkolehdestä, xylitol Läkerolista, tulitikuista, tämän päivän pizzasta ja kolmesta sämpylästä.
Tärkeimpänä juhlajuomani, 2 x 1,5l alkoholitonta kevytsiideriä.- kylläpäankeetaaa
Kylläpä teillä on ankeeta ni ookko depressiosta eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492