Syyttäjä politisoi tuomion rasismin verukkeella!?

PoliittinenTuomio

Yleinen syyttäjä vaatii kovennusta tuomioon, jonka nuori mies sai kuolemantuottamuksesta. Koska tätä "uusnatsia" kuulemma motivoi rasismi?

Miten kahden kantaväestön nuoren yhteenotto voi olla rasismia!? Ei tietenkään mitenkään, paitsi tarkoituksellisesti tapausta politisoiden.

Olemme siis Suomessa saapuneet aikaan, jolloin tuomioita jaetaan poliittisista syistä???

En puolustele mitään väkivaltaa. Mutta on todella huolestuttavaa, jos tuomioita aletaan koventamaan tietyn poliittisen agendan takia!

Äärivasurit ja anarkistit ovat olleet ylivoimaisesti väkivaltaisimpia toimijoita viime vuosina. Ja heidän väkivaltansa on aina olut poliittisesti motivoitua. Kuitenkaan heitä ei ole tuomittu kovennetusti!?

29

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeusvaltio_mennyttä

      Kulttuurimarxistinen eliitti ajaa Neuvostoliiton kaltaisia poliittisia tuomioita Suomeen ja koko länsimaailmaan!

      Neuvostoliitossa sai kovennetun tuomion, jos tekijä osoitettiin "luokkaviholliseksi" tai "porvariliseksi" henkilöksi.

      Nyt sama tapahtuu Suomessa käänteisensä. Oikeusvaltio on mennyt käsite!

      • hehehehhehe

        Kulttuurimarxistinen eliitti!!! :D


    • Paska.on

      Natsit itkevät, kun heidän ikioma raivotautinen paskiainen on oikeudessa.

      • PoliittinenTuomio

        Millä oikeudella solvaat minua natsiksi!?

        Ovatko kaikki poliittisesti tuomitut maailmassa muka natseja???

        Olet ITSE natsi, kun kannatat poliittisia tuomioita. Ne eivät kuulu demokratiaan.


    • paska.oli

      Runopoika Karttunen oli oikea kullannuppu,Face kirjoitustensa perusteella halusi laittaa juutalaiset uuniin. Eli kysymys kuluu kuka tässä tapauksessa olikaan SE natzi?

    • Epun_Lakipuolustaja

      Se mikä on tapahtunut, on tapahtunut. Torniainen voittaa oikeudenkäynnin syyttömänä, koska hän ei ole lievän pahoinpitelyn lisäksi mistä muusta vastuussa.
      Lievä pahoinpitely on asianomistajarikos ja tässä tapauksessa asianomainen Jimi on itse aiheuttanut itselleen kuoleman käyttämällä huumeita sairaalahoidon aikana. Asianomainen Jimi Karttunen ei tehnyt rikosilmoitusta Torniaisesta ennen kuolemaa, joten asia jää nyt sikseen. Oikeudenkäynti ja syyttäjän mukaantulo on laitonta.

      On täysin normaalia esimerkiksi urheilussa, että tapahtuu lieviä väkivaltatilanteita, eikä niistä tehdä rikosilmoitusta. Tässä tapauksessa syyttäjä on tehnyt laittomasti rikostutkinnan Torniaisen vaikka asia pitää jättää sikseen, koska ainoa joka voi Torniaisesta rikosilmoituksen tehdä on Jimi Karttunen itse.

      Lisäksi Jimi Karttunen ei ole kuolemansa vuoksi edes käynyt häntä koskevissa kuulusteluissa, joten asia raukeaa asianomistajan epäaktiivisuuden vuoksi.

      Torniainen tulee saamaan satoja tuhansia euroja korvausta aiheettomasta mediajulkisuudesta ja tutkintavankeudessa olostaan syyttömänä.

      Muistutan, että kaikki Torniaisen haukkuminen, syyttäminen tappajaksi on kunnianloukkausrikos, jonka hän voi nostaa teitä kunnialoukkaajia vastaan.
      Teillä ei ole mitään oikeutta syyttää sosiaalisessa mediassa Torniaista Jimin kuolemasta ennen oikeudenkäynnin loppumista, koska se on kunnianloukkaus.

      Jimi Karttunen on kuollut, joten kunnianloukkausrikos ei hänen kohdallaan enään päde, eikä kuollut ihminen voi enään nostaa rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta häntä kohtaan. Sen sijaan Jimistä taas on ihan aiheellista tuoda kaikki faktat julkisuuteen että ymmärrämme paremmin millä tavalla hän on itse aiheuttanut kuolemansa ja voimme ottaa opiksi, ettei meille käy samalla tavalla.

      Joten lopetetaan nyt keskustelu tästä aiheesta ja odotetaan oikeuden päätöstä, joka tulee ennustettavasti olemaan Torniaisen puolella.

      Hyvää Joulua kaikille.

      • Jessepuolella100.lla

        No joo aika oikein , ainoa ongelma on että Diktaattorit päättää ja vaikka miten haluisin ettei ne ole diktaattoreita niin ne varmaan on, koska ne ei enää kehtaa sanoa että ups olimmepa tyhmiä kun olimme syyttämässä syytöntä. Syytönhän Jesse kuolemaan on, ei potkuun ja siitä se selvis, mutta itse lähti ennenaikojaan hakee huumetta.

        Miksi lääkärit kirjas sen ulos sairaalasta?
        Siinähän luki että se joku kaveri oli tarjonnut sille nappeja monena päivänä ulkoillessaan puistossa. No kyllähän ne hoitajat näkee että heidän lääkkeiden lisäksi on vedetty jotain lisää. Otetaanhan siitä verikokeita. Luuliko Jimi että se voi vetää subutexia ilman että hoitajat näkee verikokeista. Ja koska se veteli omia lääkkeitä niin ei hoitajat ala ottaa vastuusta hoidosta, jos tyyppi itse sotkee lääkekuurinsa omilla napeilla. Ne hoitajat on vastussa antamistaan lääkkeistä ... eihän tollasta voi katsella sairaalassa ... joten sen takai se oli kirjattu ulos. Uskon niin.

        Julkisesti ne sanoo että oli liian kauan poissa, se on vale, kuten kaikki muukin noiden pässinpäiden syytteissä. Eikö sekin ollut että lääkehoidot on salassa pidettävää tietoa, ai kas kummaa.

        Oikeasti järjellä ajatellen Jesse on 100% syytön Jimin kuolemaan. Se että antaako tuomarit taas väärän syytteen kuten Halla-ahollekin, se on jännityksen paikka. Niille voi olla kynnys tehdä oikea päätös ja varsinkin kun Sipilä kirjoittelee yön tunteina omia vaateita tuomareille kuten ylelle. Jännäks menee. Mutta hei tuokaa tulos tännekin heti. Sanoisin että 50 - 60 on fiilis että vapautus tulee, koska se on ainoa oikea, aika paha jos syyttömästä tehdään valheella tappaja. Se on jotain pahempaa kuin joku rasismi syyte, mikä sekin on pellee mutta tappajaa ei voi syyttömästä tehdä. Pitäkää te ystävät siitä huolen. Me tuetaan minkä pystytään.


      • nyt_iski_väsy
        Jessepuolella100.lla kirjoitti:

        No joo aika oikein , ainoa ongelma on että Diktaattorit päättää ja vaikka miten haluisin ettei ne ole diktaattoreita niin ne varmaan on, koska ne ei enää kehtaa sanoa että ups olimmepa tyhmiä kun olimme syyttämässä syytöntä. Syytönhän Jesse kuolemaan on, ei potkuun ja siitä se selvis, mutta itse lähti ennenaikojaan hakee huumetta.

        Miksi lääkärit kirjas sen ulos sairaalasta?
        Siinähän luki että se joku kaveri oli tarjonnut sille nappeja monena päivänä ulkoillessaan puistossa. No kyllähän ne hoitajat näkee että heidän lääkkeiden lisäksi on vedetty jotain lisää. Otetaanhan siitä verikokeita. Luuliko Jimi että se voi vetää subutexia ilman että hoitajat näkee verikokeista. Ja koska se veteli omia lääkkeitä niin ei hoitajat ala ottaa vastuusta hoidosta, jos tyyppi itse sotkee lääkekuurinsa omilla napeilla. Ne hoitajat on vastussa antamistaan lääkkeistä ... eihän tollasta voi katsella sairaalassa ... joten sen takai se oli kirjattu ulos. Uskon niin.

        Julkisesti ne sanoo että oli liian kauan poissa, se on vale, kuten kaikki muukin noiden pässinpäiden syytteissä. Eikö sekin ollut että lääkehoidot on salassa pidettävää tietoa, ai kas kummaa.

        Oikeasti järjellä ajatellen Jesse on 100% syytön Jimin kuolemaan. Se että antaako tuomarit taas väärän syytteen kuten Halla-ahollekin, se on jännityksen paikka. Niille voi olla kynnys tehdä oikea päätös ja varsinkin kun Sipilä kirjoittelee yön tunteina omia vaateita tuomareille kuten ylelle. Jännäks menee. Mutta hei tuokaa tulos tännekin heti. Sanoisin että 50 - 60 on fiilis että vapautus tulee, koska se on ainoa oikea, aika paha jos syyttömästä tehdään valheella tappaja. Se on jotain pahempaa kuin joku rasismi syyte, mikä sekin on pellee mutta tappajaa ei voi syyttömästä tehdä. Pitäkää te ystävät siitä huolen. Me tuetaan minkä pystytään.

        Se on tosissaan vaarallista meille kaikille jos tuosta tulee muuta kuin vapautus, miettikää omalle kohdalle kun sä snakarilla tappelet kuka ohitti kenet .... toinen kaatuu katuun liian päissään, sairaalassa sotkee lääkityksen omilla lisälääkkeillä se kirjataan ulos ja vetää lisää päihteitä, ties mitä ja kuolee ja säkö olet vastuussa. Eihän se oikeasti voi mennä niin.

        Tai jos sä pätkäset turpaan jotain ja se menee himaa hyppää parvekkeelta, niin oletko sä vastuussa. Jimi nyt vaan aiheutti itse kuolemansa potkun jälkeen. Sai varmaan säälistä kavereiltaan huumetta niin paljon että kuoli niihin ja olis kuollut ilman potkaisuakin. Joka noissa piireissä pyörii tietää että kavereiden velvollisuus on antaa kamaa jos jotain kohtaa onnettomuus ja sitä Jimi lähti hakee mielummin kuin olisi pysynyt hoidossa. Onko se tutkittu millaisen määrän Jimi veti? Olisko siihen kuollut muutenkin, sillähän oli jo vuosien historia, mihin vaan voi kuolla hetkessä, vaikka juo maitoa, kun sen aika tulee. Pahimmassa tapauksessa mä saatan potkasta jotain ja se kuolee koska se olis kuollut siinä kohtaa muutenkin, ihmiset vaan joskus kuolee. Mutta valetuomarit antaisi varmaan sinäkin tapauksessa tuomion. Ei kukaan voi tietää mikis joku kuolee just siihen paikkaan jus sillä kertaa. Jimikin olisi voinut kuolla ilman potkaisua.

        Sitten aletaan syyttää kun toisen säikäyttää ja se saa sen takia sydärin ja kuolee, sellaisiakin on tapahtunut.

        Suomen eliitti-hallitukset aiheuttaa vuosittain tuhansien kuolemia, eikä niitäkään kukaan tutki, mutta laittakaa tutkimaan murhaajat hallituksissa.


      • No_mutta
        nyt_iski_väsy kirjoitti:

        Se on tosissaan vaarallista meille kaikille jos tuosta tulee muuta kuin vapautus, miettikää omalle kohdalle kun sä snakarilla tappelet kuka ohitti kenet .... toinen kaatuu katuun liian päissään, sairaalassa sotkee lääkityksen omilla lisälääkkeillä se kirjataan ulos ja vetää lisää päihteitä, ties mitä ja kuolee ja säkö olet vastuussa. Eihän se oikeasti voi mennä niin.

        Tai jos sä pätkäset turpaan jotain ja se menee himaa hyppää parvekkeelta, niin oletko sä vastuussa. Jimi nyt vaan aiheutti itse kuolemansa potkun jälkeen. Sai varmaan säälistä kavereiltaan huumetta niin paljon että kuoli niihin ja olis kuollut ilman potkaisuakin. Joka noissa piireissä pyörii tietää että kavereiden velvollisuus on antaa kamaa jos jotain kohtaa onnettomuus ja sitä Jimi lähti hakee mielummin kuin olisi pysynyt hoidossa. Onko se tutkittu millaisen määrän Jimi veti? Olisko siihen kuollut muutenkin, sillähän oli jo vuosien historia, mihin vaan voi kuolla hetkessä, vaikka juo maitoa, kun sen aika tulee. Pahimmassa tapauksessa mä saatan potkasta jotain ja se kuolee koska se olis kuollut siinä kohtaa muutenkin, ihmiset vaan joskus kuolee. Mutta valetuomarit antaisi varmaan sinäkin tapauksessa tuomion. Ei kukaan voi tietää mikis joku kuolee just siihen paikkaan jus sillä kertaa. Jimikin olisi voinut kuolla ilman potkaisua.

        Sitten aletaan syyttää kun toisen säikäyttää ja se saa sen takia sydärin ja kuolee, sellaisiakin on tapahtunut.

        Suomen eliitti-hallitukset aiheuttaa vuosittain tuhansien kuolemia, eikä niitäkään kukaan tutki, mutta laittakaa tutkimaan murhaajat hallituksissa.

        Torniainenhan sai tuomion törkeästä pahoinpitelystä. Ei kannata lievästä lässyttää.


    • Ääliörasististasuvakki

      Kuinka monta potkua tapahtuu vaikka steissillä joka vuosi? Kuinka monta huumeiden käyttöjää kaatuu holtittomana maahan syystä tai toisesta joka vuosi? Kun nämä yhdistetään, saadaan se mistä nyt on kysymys: hirveä rasismin älämölö, jossa ei ole totta mikään muu kuin harkitsematon teko ja hervoton kaatuminen!

    • yhäkammottaa

      Kaikki mitä Mover sanoi kumpusi tyhjästä tietämättömyydestä, ymmärtämättömyydestä, tietämättömyydestä ja vihasta suomalaisia naisia kohtaan.

      Ei ihme ettei sitä näy enää. Ei sinällään, ei kyl ole ikävä, kai se mätäsessä kodissaan tajuaa edes sen ettei se ollut yhdessäkään sanomisessaan oikeassa. Kaikki on käynyt toteen just niinkuin sanoin ja loputkin vielä kunhan jaksetaan elää vielä sata vuotta, niin näette ettei yhtään länsimaalaista eikä suomalaista (50v) ole maailmassa. Sehän oli moverin tahto, koska suomalaiset on vaan ala-arvoinen, keinotekoinen roskakansa.

      • mistä_on_kyse

        Kuka tai mikä on "Mover"?


      • mistä_on_kyse kirjoitti:

        Kuka tai mikä on "Mover"?

        mitä sulla on asiaa(!)OK


      • huxasten

        Sitä että sä olit nollamoveris kaa kokoajan kaikessa väärässä. ok )?(

        Se että te olette niin tyhmiä kuin olette niin te menetätte Jessen vankilalle ja se on ihan teidän omaa tyhmyyttänne! TE ette osaa puolustaa Jesseä ihan kuin ette osa apuolustaa Suomeakaan.
        Se että te olette soossanneet kaiken.
        Se että mä en tajua oletteko te suvakkeja vai muuten vaan yhtä tyhmiä?

        Mitä siitä moveri-pelleilystä jäi käteen? Suomi on nyt menettey ja se on vain teidän syy. Nyt kun olen seurannut noita höpinöitänne fbs, niin enpä tiedä onko teillä kolmea enempää älykkyyttä.

        Suurin syy Suomen tuhoon on teidän tyhmyytenne - te ette ymmärrä mitään ja tuhoatte kaiken mihin koskette. Te pilkkasitte mua, nautitte siitä ja ihmettelette kun kukaan ei teitä kunnioita. Eikä muuten äänestä.

        Ja mä olin kaikessa oikeassa. Te vaan tajusitte sen liian myöhään ettekä vieläkään teidä mitä sen järjen kaa tehdä. ..... Toisaalta se mitä kokoajan pohdin niin olin varma että olette suvakkeja mutta siellä Tampereella karsinassa ei ollut suvakkeja, silti te pelaatte suvakkien puolella, ilmeisesti ette ymmärrä sitäkään.

        Mover oli niin väärässä kaikessa, olis vaan kiva tietää hävettääkö sitä se tyhmyytensä. Tuskinpa sekään tajua olleensa väärässä ja tyhmän leikin pelleiltyään ja meni pipariksi.

        Te ette ymmärrä sitä että mun pilkkaaminen on jokaisen suomalaisen pilkkaamista, siksi teitä ei arvosteta. Mä en menettänyt hitustakaan itsestäni, mä menetin Suomen ja luottamuksen ihmisiin. Juu kyllä just sinuun. Teidän Suomessa ei kukaan halua asua, koska olette niin kammottavia. Suuntanne on helvetti, siksi teitä ei kukaan normaali edes seuraa.


    • huonostion

      Joskus sitä luuli olevansa ainoa joka oikeasti puolustaa Suomen omaleimaisuutta ja omaa ideoita asioihin ja vois jotain tehdä, mutta nyt sen tietää.

    • aikamiljoona

      jesse on syytön ja vapaa kohta.

      • Asiallinen_huomautus

        Sehän syyllistyi törkeään pahoinpitelyyn ja sai kaksi vuotta linnaa.


    • huohhhhhhhhhh

      Potkulla ja kuolemalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Karttunen kuoli kahden lääkeaineen yhteisvaikutukseen. (Klonatsepaami buprenorfiini) Tilaisuus vain päätettiin käyttää hyväksi, oli rehellistä tai ei. Johan isänmaanpetturiaines on kantansa ja aikomuksensa tuonut päivänvaloon. Ei tämä "natsin tuomio" ole siinä mikään poikkeus. VAstaisuudessakin kun vastaavaa tapahtuu, niin ihan sama oliko syy se mitä kerrotaan vai ei, niin poliittinen lyömäase syntyy väistämättä. Tätä aikakautta leimaa vahvasti valehtelu, liioittelu, tarinoiden keksiminen, propaganda yms. Mikään ei ole niin rasittavaa, kuin tämä näennäissuvaitsevaisuus.

      • havaintoja

        Torniainen potkaisi rintaan, Karttunen kaatui ja löi päänsä katuun. Me kaikki on nähty se video, turha tulla selitteleen jotain huumeista.


    • ReichsFuhrer-SS

      Illuminati salamurhasi Karttusen jotta pääsisi leimaamaan Nationalistit pahoiksi

      • huono_provo

        Vasurisuvakki yrittää olla nyt nokkela vai?

        Kyse ei todellakaan ole mistään vainoharhaisesta salaliitto-teoriasta, kun oikeuslaitos ITSE myöntää vaatineensa kovennettua tuomiota poliittisin perustein!


      • salaliittihorina
        huono_provo kirjoitti:

        Vasurisuvakki yrittää olla nyt nokkela vai?

        Kyse ei todellakaan ole mistään vainoharhaisesta salaliitto-teoriasta, kun oikeuslaitos ITSE myöntää vaatineensa kovennettua tuomiota poliittisin perustein!

        ensin tappoivat, että saivat antaa kovennettua


    • Kantasuomalaisten välisessä yhteenotossa ei nähty käräjäoikeudessa rasismia, paitsi mitä syyttäjä näki.

    • Alhaisimpiapaskoja

      Milloinkahan noista tuomareista ja syyttäjistä tulee riistaa. Kaukana se ei voi olla. Täysiä sikoja ja rikollisia.

      • aiheeseenliittyen

        Sanopa muuta. Aivan liian lievä tuomio natsipaskalle.


    • PoliittinenHuomio

      Jesse Torniainen on selvästi mielenterveystyön budjettileikkausten uhri. Pää on sen verta pehmeä, että sitä ei voi käyttää mihinkään. Niinpä natsirassu voi vain potkia ja lyödä.

    • KikkelisKokkelisVaan

      On erittäin hienoa että poliisijohtokin vaatii erään maamme uusnatsijärjestön lopettamista, loppuisi samalla täkäläisten uusnatsien harrastama yhteiskuntaa uhkaava suunsoitto ja jatkuva uhoaminen. Kun suutaan soittavat uusnatsit saadaan pois päiväjärjestyksestä niin poliiseille jää paljon enemmän aikaa tutkia ja selvittää tänne saapuneiden ulkomaalaistaustaisten tekemiä murhia, tappoja, pahoinpitelyjä, väkivaltaisia ryöstöjä sekä raiskauksia.

    • Anonyymi

      Miksi Räsänen ei saanut tuomiota kristillisestä uskostaan?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe