Miten vietätte tämän päivän?
Tänään on AatonAaton Aatto
22
195
Vastaukset
- jokapäiväjayö
Odotan armeliasta kuolemaa.
- jatkuvastiodotan
Niin minäkin. Sukulaisten.
- pajupillillävaan
Minä soitan huilua. Olen huilumies.
- vaateostoksille
Vaimo tekee etä työpäivää ja me lähdemme kohta pojan kanssa Haloselle vaateostoksille. Lupasin pojalle joululahjaksi merkki farkut.
- Selaileva
Sohvalla maaten ja nettiä selaillen. Kun ei liikkumaan pääse, vaikka
Kelan mukaan työkykyinen. Käykö nettiselailu työstä, kukahan siitä
maksaisi?- onneavaansitätarvii
Tuo on tuttua. Minäkin sain kerran lausunnon että sairaspäiväraha lakkautetaan koska olen kelan mukaan työkykyinen. Menin keppien kanssa kelaan sanoin että olen nyt työkykyinen että mitäs nyt. Jouduin työkkäriin työnhakijaksi.
- NiinVissiinjoo
Syön aamupalaksi kaviaaria ja shampanjaa. Iltapäivällä käyn jossain törkeen kalliissa kaupassa shoppailemassa törkeen kalliita joululahjoja. ; )
- kaunisjarohkeasekopää
Minä lähden ostamaan karkkia ja lainaamaan kirjastosta lehtiä luettavaksi. laulan joululauluja ja syän.
- taattona
tänään on huomenna eilinen
- kävinostoksilla
Kävin ostamassa joulusapuskat ja lahjat nyt hörpin lidl olutta ja 20 ostin.Radio auki.
Aamutraditiot ja ohjelmat telkusta katsoin.Siivosin, maalasin. Nyt väsyttää enkä aio tehdä mitään.
- WCankkavankka
Mie olen nyt kakilla. Työ syötte niin pajon että jonkun on istuttava pytyllä.
- tonjuan
Vedän pari bissee ja meen naapurin naisihmistä vikittelemään.
- koiraperhe
Vaihdoin kolme kirjaa toisiin kirjastossa, ostin maitoa, kilon raakoja lihapullia, koiranmuonaa ja pienet valtaa, possunkorvia sekä kilon riisiä ( muut jouluruuat on pakasteessa, pakkanen niin täys, että tarttee tarkkaan asetella jotta saa kannen kiinni.) Huomena haen koiranpennun kotiin. Siinä meidän perheen joululahja. Eipä tartte siivota, riittää kun heittelee sanomalehtiä lattialle.
- koirarakas-
Hyvää joulua koiraperheelle :)
- täydellinenjoulu
Varastin tänään joulukuusen Laitanpipareita oksille ja kaljaa jalustalle. Känninen kuusi mulla. Ite olen soffalla ja piereskelen.
Lopuksi syön joulukuusen. - hernekeittoa
Sooo whaaat? Joulu on jokavuosi.
- Ennustettavissa
Eilen oli AatonAatonAaton Aatto. Enköhän tee samaa kuin eilenkin.
- köyhämies-
Pelaan pleikkaria ja juon kaljaa. Olen yksinäinen
- kuuntelennet
Kuuntelen nettiradioo ja hörpin olusia.
- kuarsataanyhessä
Mie oon vaan. Tuu sie mun kainaloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522