Moi onko inglesissä hyviä strip clupeja?
Inglesin strip clubit
12
724
Vastaukset
- Väärä.kylä
Ei. Ne on Hampurissa. No juu, Pariisissakin on muutama...
- romppy
Onhan siellä mutta niissä kysellään rahaa ja sitä ei kaltaisellasi kelapummilla ole.
- asiantotenut
Siellä on yli kymmenen paikka jotka näyttävät ulospäin tavallisilta strippi-baareilta mutta kun menee sisälle niin mitään tanssia ei ole vaan tytöt haluavat asiakkaan "huoneeseen" ja siellä sitten jotain ihan muuta..
- viilinsyönyt
mitä siellä huoneissa se muu on?
- MuuOnViiliä
Sielä syötetään sulle viiliä ja viedään rahat, sekä heitetään sut vex takaovesta turpaan saaneena.
- tunnenasiat
MuuOnViiliä kirjoitti:
Sielä syötetään sulle viiliä ja viedään rahat, sekä heitetään sut vex takaovesta turpaan saaneena.
jos aikuinen ihminen menee tommoseen paikkaa,on turpiinsa saamisen ansainnut
- asiantotenut
Ne strippi-baarit ovat aivan bordelleja joten voi kai kuvitella mitä huoneissa tapahtuu
- HupaisaHeppu
Miten hyvä asian toteutunut olet asian todennut, kun voit vain kuvitella mitä huoneissa tapahtuu?
Olen toki kanssasi samoilla linjoilla, mutta kommenttisi on hupaisa.
- sinnemekin
Swingersklubeilla saa kohteliaat pelimiehet posliinipimppaa ihan kotirouvilta. Citassa ja La Sandiassa noita
- J.Suoro
Sano lupi
- haahuilija00
Vieläkö siinä kasbahin kulmilla on niitä tyttöbaareja?
- asiantotenut
Juuri kasbahin kulmilla niitä on paljon ja niissä usein innokkaat sisäänheittäjät joten ei tarvitse etsiä,löytää perille muutenkin.Yksi on myös samassa rakennuksessa kun on Iskelmä-baari,toisessa päädyssä alakerrassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953