en osaa harrastaa seksiä

seksieitunnuhyvältä

jotenkin en vain osaa voiko joku auttaa minua uskaltamaan seksiin

10

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisihminen?
      Onko sul vakiokumppani ja tuota, Ihan vaannse et ehkä kokeileisitte panostaa esileikkehin, eli semmoseen hyvään olon kokemiseen ennenkaikkea.

• seksieitunnuhyvältä

olen piiskamora ja nainen kiitos kommentista tämä auttoi minut seksiin mieheni raiskasi minut ja perseenreikäni on nykyään musta kiitos :)

• Mnjahh ja en menisi kyl pakkopulla meininkilla. Voi tuntuu hirveeltä jälkikäteen.

• seksieitunnuhyvältä

joo kyl se puuhöylä perseessä vähän teki kipeää :( mieheni halusi nähdä kun kärsin huusin apua mutta kukaan ei tullut auttamaan en voi elää enää normaali koiran elämää

• Alku on aina hankala, всякий старт трудный, fsjákij start trúdnij. Pitää nimenomaan pakottautua alkuun. Jatkossa sujuu yhä helpommin ja helpommin. Tulee suorastaan miellyttäväksi. Nannaa! :)

• seksieitunnuhyvältä

näin miehenikin sanoi ja lopulta hakkasi päätäni patteriin ja sujautti kullinsa perseeseeni niin että posahti eihän se hyvältä tunutunu mut ainaki on kokeiltu :)

• seksieitunnuhyvältä kirjoitti:

näin miehenikin sanoi ja lopulta hakkasi päätäni patteriin ja sujautti kullinsa perseeseeni niin että posahti eihän se hyvältä tunutunu mut ainaki on kokeiltu :)

Et kertonut, että miehesi pahoinpiteli sinua, joten vastaukseni oli vajain ja väärin tiedoin kirjoitettu. Jos mies pahoinpitelee vaimoansa, se ei ole seksiä, vaan välivaltaa. Et myöskään kertonut, että miehesi raiskasi sinut ja että raiskasi persereikään. Kukaan ei ole velvollinen anaaliseksiin, jos ei halua. Olet tekemisissä hirviön kanssa.

Jos puoliso syyllistyy väkivaltaan edes kerran, hän syyllistyy siihen toistekin. Hänet on jätettävä jo ensimmäisen kerran jälkeen, vaikka hän kuinka aidosti katuisi ja lupaisi olla toistamatta iljettävää käytöstänsä. Siis heti!

Vastauksessani tarkoitin sinun toimintaasi asiassa. Usein seksi ei ensimmäisillä kerroilla ole miellyttävää, mutta muuttuu ajan kuluessa miellyttäväksi. Tätä, ja vain tätä, tarkoitin.

Useimmat naiset pitävät siitä, kun mies nuolee ja imee hellästi naisen suloista ja kiihottunutta vittua ja työntää sinne kyrpänsä. Muunkinlaista seksiä voi harrastaa, mutta vain siinä tapauksessa, että nainen tuntee siihen vetoa.

Siis vietä jo joulu ilman miestäsi. Heitä hänet ulkoruokintaan, äläkä missään tapauksessa liennyttele, puhumattakaan siitä, että ottaisit hänet takaisin. Vietä joulu ajatellen, että hellä mies suutelisi ja hyväilisi vittuasi. Voit ajatuksissasi itse hyväillä, kunnes löydät hänet. Varmasti löydätkin.

Hyvää Joulua sinulle! :)

• Mkmm ei pakotamalla ei.

Käsket poikakaverin seuraavalla kerralla nyt ekaks tyydyttämään sut ja ilman yhdyntää. Saa käyttä terveitä käsiä kieltää ym. Muista, pillua käsket imee, eikä nuolla. Ennen et anna, kun hän sut hoitanu. Reilu peli.

• seksieitunnuhyvältä

kiitos

• Anonyymi

Mä oon pari kertaa harrastanut seksiä eri naisten kanssa vaan sen takia et ne halus ja toki itsekkin olisin jossain vaiheessa halunnut mutta liian aikasin ja oli kyl aika hirveitä kokemuksia en saanut mitään iloa irti ja nyt tuntuu että mää en osaa ollenkaan edes koko hommaa, en osaa kiihottua/saada munaa seisomaan jos oon jonkun seurassa eikä seksi kyllä edes oikeen tunnu hyvältä verrattuna runkkaamiseen

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5870
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3507
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      227
      1959
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1721
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      991
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe