Kuis vietätte tämän päivän?
Tänään on Aaton Aatto
10
156
Vastaukset
Sinäpä utelias olet. Meinasin väsätä pienen tonttupiirroksen. Muistelen miten sitä piirrettiin. Siinä samalla kuuntelen radioo ja juon vaikka limuu. Jouluruokia en aio tehdä vaikka vähän voisinkin. Menen Jouluna sukuloimaan. Ja varmaan jotain ruokaa jää mukaankin otettavaksi.
- JouluMieliTaas
Hyvin vietän. Pääsin vihdoin kotiin, ja voin aloittaa jouluvalmistelut. Siivouksen, kuusen (se mallia kestomuovikuusi) laiton ym. Aamulla jo kävin hakemassa kaupoista kaiken tarvittavan. Vältän ruuhkat. Ei stressiä. Nyt vain rauhassa hiljentymään, viimeiset pöytäpintojen siivoukset ovat enää vain meditaatiota...:)
- hippiäinenn
Kävin punttisalilla ja kaupassa. Nyt ei tarvitse kaupan tungokseen mennäkään pariin päivään :) Huomenna ulkoilua, ei haittaa vaikka sadetta luvattu.
- namnami
Ruokien paistamista, lahjojen viimeistelyä. Kaikki kuitenkin valmista, joten lähinnä ruokapuoli kuntoon huomiseksi.
- hurttahommia
möin viimeiset himmelit torilla ja kävin ostamassa koiranpennun.
- judjdkdkdk
Mää teen kauppalistaa, aion mennä jouluaattona kauppaan 21.00 kun ovatten auki kuitenkin. Onnea vaan myyjille siellä joulua viettää.
- tyytyväinenköyhä
Ettäkö miten olen viettänyt tämän päivän? Kävimme aamulla vaimoni kanssa kaupassa ostamassa hieman ruokaa, paljon oli -50% alennuksella jouluruokaa tarjolla, ostimme lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa, sekä pari litraa maitoa riisipuuroa varten.
Postinkantajalle annoimme päivällä pienen joululahjan.
Postista haimme yhden paketin, kun sain eräästä liitosta nuorimmalle tyttärellemme lahjaksi uuden koulurepun. Menee joululahjaksi, tosi upea reppu!
Iltapäivällä hiekoitin pihaa, että joulupukkia ja me emme liukastu pihalla. Ei ole kivaa olla tk:n päivystyksessä jouluna odottamassa kipsausta.
Vaimoni ompelee parhaillaan uusia verhoja olohuoneeseen ja keittiöön alennusverhoista, samoista tulee uusi pöytäliina "sävysävyyn" joulupöytään. Minä ole siivoillut.
Nuorin tyttäremme paistoi porkkalaatikot ja vanhempi leipoi joulutorttuja. Joten tässä tämä on ihan mukavasti mennyt.
Lasten mennessä kohta nukkumaan, me paketoimme vaimoni kanssa lahjoja. - olenvaanmuutenvaan
Mie nukun ja syön.
- vslmiina.jouluun
Se on aatonaatto kohta mennyt. Päivä hurahti nopeasti. Hautausmaalla käyntiin kului useita tunteja.
Viimeiset joulun ruokaostokset tein; graavilohisiivuja, omenoita, banaaneja, maitoa riisipuuroon ja suklaata. Kaikki muu jo oli.
Siivouksen viimeistelyä ja joulun koristeet paikoilleen. Kukkia, kynttilöitä ja valoja on paljon. Kaikkea joulurekvisiittaa en viitsinyt esille panna, olisi tullut jo jouluähky.
Huomenna, aattona, saavat vieraat tulla. Pikkukinkku menee uuniin puolilta päivin. Illalla aterioidaan. - joulujavaan
Viskiä ja oluttta, kunnes koittaa ihana uusivuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922