Laiton esimies- perse_tuomari;

_ "-Minä en ole ehdotellut mitään seksuaalista intiimiä sanaakaan nuorille miehille viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana!
Olen viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana torjunut monta tusinaa nuorten miesten seksuaalisia tarjoiluja, enkä ole sellaisista tarjoiluista sanaakaan puhunut koskaan. En ole yhdenkään kaksijalkaisen haarojen välin asioista puhunut sanaakaan koskaan elämässäni!
- Tuo 30 vuoden rajapyykki siksi tässä, että katson tulleeni nuoria vanhemmaksi noilla hujakoilla. >>> Ilmoitukseni jatkuu vielä, lukekaa tarkasti edelleen; - >>> Minä en ole solminut ainuttakaan seksuaalista intiimisuhdetta kenenkään poikaan koskaan elämäni aikana. Minulla ei ole ainokaistakaan homoseksuaalista rakkaussuhdetta elämäni aikana ollut! " >>> Edelleen; >> -30- 40 vuoden takaisia nuorten ja nuorten henkilöiden käytöshäiröitä, sekavuustiloja, äkillisiä mielenhäiröitä, tai muuta nuorten ja nuorten henkilöiden tilannekohtaista harkitsemattomuutta, -minun- tai joidenkin ystävieni 1970 - 1980 luvun nuorten- >>> Lukekaa tarkasti; >>> Ei tuollaisiin ole ollut juridista syyllisyyttä, eikä ole ole olevaisena olemassa mitään moraalista syyllisyyttä vuosikymmeniin, vaan kuuluu minunkin kohdallani siis tuoreimmillaan 1980 luvulle.- > toistan; 1980 luvulle kolmenkymmenen 30- vuoden taakse.

Pitäkää huoli että ne poikahimojutut loppuvat! --Minulla ei ole sellaisiin syyllisyyttä!
Niissä on kyse kunnianloukkauksesta joista minulle koituisi korvauksia tuhansia euroja, ja oikeudenkäyntikulut päälle.
Minun kanssa käy huonosti tuomioistuimessa jos rikossyytteitä joudun nostamaan moisista joskus.

- Suksikaa kuuseen väittämästä muuta, ja etsikää Jeesusta taivaasta, -Jeesukseen saa uskossa ja synnissä katsoa. Ihmiseen- minuunkaan ei synnissä eikä uskossa koskaan katsota sekuntiakaan!

Työelämäni ihmisten kanssa, työantajat -asiakkaat -en ole näiden kanssa ottanut ainuttakaan askelta työaikani ulkopuolella koskaan. Minulla ei tietoa työelämääni liittyvien ihmisten henkilö- perhe- asioista ole koskaan ollut, eikä mitään intiimisuhdetta keneenkään -ei asiakkaitteni -työnantajieni asiakkaitten lapsiinkaan siis koskaan.

Älkää luulko kukaan itseänne eläkeläisen, vuokralaisen taikka yhdistystoiminnan esimieheksi. Älkää luulko että etu-järjestössä jäsenyys olisi työsuhde, jossa alaistaitojen velvollisuudet. Älkää luulko että yhdenkään paapan tai mummon intuitio olisi toisen persoonan velvollisuus. Äänestyslappua voitte käyttää ryhmien päätöksenteossa itsenäisenä toimivaltananne jokainen jolla ryhmien jäsenyyksiä on. Demokratiassa järjestö-yhdistystoiminnan äänestyslapuilla valitut ovat toimielimen alaisuudessa.
Kaikki mitä ei ole toimielimessä päätetty, on mielivaltaa, jolle ei tarvitse korvaansa lopsauttaa. Tuomariksi jois ryhtyy toiselle persoonalle pitää kyetä kasaamaan maan perustuslain mukaisen tuomioistuimen kokousasiakirjat, ja johtamaan oikeuden puheen tuomioistuimessa, ja heilauttamaan nuijaa puheensa päätteeksi. Taloyhtiöiden huoneistoihin on itsenäinen hallintaoikeus, ja henkilökohtaiset asiat aina ovikellojen takana. Huoneistoihin ei ole huoneistoesimiehen virkaa, ei johtaja-tuomarinkaan virkaa olemassa. Taloyhtiöissä istutaan kokouksia laissä säädetyssä järjestyksessä.

>> Perseenreikiä koskeva kunnianloukkausrikollisuus sietää loppua ennen kuin joku on vastaamassa minulle perseenreikiä koskevista tarinoistaan tuomioistuimessa! _Minulla ei ole ainuttakaan suhdetta yhdenkään kaksijalkaisen -naisen tai miehen peräsuoleen, ei anaalista eikä oraalista suhdetta elämäni aikana ainuttakaan. Oma perseenreikä on neitsytperse, jolla on käyty vain vessassa ja piereskelty sillioin tällöin.
>>> _Samoin laittomat esimies-johtaja-tuomarin virkaan itseään luulevat,- -Vietän eläkepäiviäni jo 20 vuoden ajan, ja viimeinen esimies jäi työelämääni, ja koski tietenkin työasioita. Tuomari löytyy vain maan perustuslain mukaisesta tuomioistuimesta nuijaa heiluttamasta, tämä kokoaa kokouksien asiakirjat ja johtaa oikeuden puheen käyttää oman äänestyslappunsa oikeuden päätöksenteossa. Kansalaisia ei voi vaatia koiransa kanssa eläinlääkäriin, jolla ei ole asianmukaista eläinlääketieteen tutkintoa.

Olen luonnollinen juridinen kompetentti henkilö. En julkinen oikeushenkilö. Minulla ei ole ventovieraiden tai hyvän päivän tuttujen kanssa yhteisiä ihmisten perheisiin liittyviä- taikka jonkun haarojen väliin liittyviä asioita missään.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14633132/mission-metodin-normi

Jumalan siunausta, ja hyvää Joulua!

Jari Laurila
automaattinen kirkkoherra
ingen pappi
keskustelija
Kurpan torpan sepän pojanpojanpojanpoika

26

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulurauha

Lopeta jo sekoilusi. Hyvää Joulua!

• Ihan oikeasti, kuka sinulle niitä poikahimojuttuja tarjoilee? Ainakaan tällä palstalla ei sellaista esiinny, paitsi piruilua, jonka olet kyllä ihan itse provosoinut.

Ja mitä ihmettä tarkoitat sillä, ettet ole näistä puhunut? Tämä palsta löyhkää sinun persejuttujesi takia.

• jarinhotelli kirjoitti:

Täällä on ihan oikeasti palstan löyhkää;

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14638138/ylipappi-jeesuksen-taivaallinen-palvelus

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14637980/jumalan-rakkauden-pelastussanoma-maailmalle

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14634990/taivaallinen-oikeudenkaynti

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14634981/suuri-ahdistus--ahdistuksen-ajat

Siellä löyhkää oikiasti!

Hyvää Joulua!

Jari Laurila
        ingen pappi
        keskustelija

Anteeksi, että kysyin liian vaikeita.

• ongelma.syvällä

Kirjoittaja ei varmaankaan ole oikeuskelpoinen näkemään ongelmaansa, tarvitaan tutkimusta ja valkotakkisia. Itse ihminen ei sitä tajua. Sivulliset sen näkevät.
        Erään tuttavan elämä alkoi vastaavanlaisesti ja ikä sopii kuvioihin heittää bumerangia. Kävin hänen sairaudenrinnalla monta vuotta ja loppuvaihe meni 8 - vuotta sairaalassa, vuodeosastolla, jonne kuoli.
        Siihen sairastuu yleensä miehet, ja se vie vuosien saatossa myös fyysisen kävelypuolenkin nollille. Mutta alkaa tuosta aivopuolen ongelmista, tuon erään kohdalla. Mörköjä oli lopulta nurkat täysi ja taisipa niitä poliisitkin alussa tarkastella.
        Sääli ja surullisuus valtaa mielen, eikä tässä syytellä. Vedetään vain johtopäätöksiä esiintulleista asioista. Hiljaa ne nousee, hitaasti ja "syyttävästi".
        Ongelma nappaa meitä ihmisiä, kuta ja ketä, arpaonnea ei voi arvata. Toivon olevani väärässä.

• Uskonsa vuoksi ihminen joutuu monenlaisenpanettelun kohteeksi.
        Myös "valkotakki-panettelun" kohteeksi. En pidä sitä laillisena, mutta olen sanonut moneen kertaan että minun ko. viestintä ei koske palstalaisia suoraan, se on siinä merkityksessä liikaa. Palstalla on niitä jotka muistavat minut livenä 10- vuoden takaa, ja olen viestini toimittanut näille, sillä ainoa yhteydenpito minuun on ollut nimimerkin takaa foorumilla, vaikka hyvin minut tuntevat. Nykyajan seurakunnan ongelmat ovat myös se että monien usko on kovin perhekeskeinen, ettei siihen sitten muita ihmisiä mahdu, ja niinpä seurakunnan sisällä ihmiset voivat nykyajan seurakunnassa olla ventovieraita, tai korkeintaan hyvän päivän tuttuja. Kaikenlainen yhteys kulkee aina jonkun työasioissa, aina hallinnan ja vallinnan tai palvelun asioissa. Ihminen voi jäädä yksin ja yksinäiseksi nykyajan seurakunnassa.
        Uskovaisissa on paljon laittomuuden tekijöitä yksilön integriteetti- suojan kannalta.
        - Minun viestini on toivottavasti saavuttanut päämääränsä!
        Kunnian loukkaaminen on rangaistava teko riippumatta toisen persoonan tavoista.
        1970-1980 lukujen nuoren- minun 16-30 vuotiaan pillun nuoleminen mm., taikka 1980 luvun nuoren sekoilut -sekavuustila erialaisista syistä johtuen, -nuorten mielenhäiriöt, nuorten harkitsemattomat temput - ovat siis minun tai joidenkin ystävieni 30-42 vuotta vanhoja asioita, ja niitä jotkut yrittivät modernisoida
        2010 luvulle ilmeisesti hienojen perheiden kersojen naittajaisiin ja paappojen omaisuuden jakeluihin. Olevaisina pillun- "perseen nuolemista" koskevat asiat kuuluvat 1980 luvulle tuoreimmillaan jos minua koskee. Minä en ole käytettävissä ollut kenenkään itsenäisissä naittajaisissa koska minulla ei puolen päivän hyvää päivää ollut kenenkään seurassa tai/ja perhepiireissä. Minä en muutu kenenkään mittatikuksi, mallikappaleeksi, tai henkilökohtaisten joka-akan fyysisten ja emotionaalisten ihanteiden vaatimuksien subjektiksi. Uskovaiset unohtavat lukea Raamattunsa; Matt 7:1, Jes 1:18, __Suksikaa vittuun kellä tekemistä tuollaisessa, ennekä syytön jonkun tuomioistuimessa. Tässä ei siis tarvita valkotakkisia. Vittuilu valkotakkisista on rangaistava teko olla vihjaamassa jonkun terveyteen jatkuvasti kunniaa loukaten. Olen 2010 luvulla suorittanut yliopistossa peräti kolme erinomaista arvosanaa (5) ja useita (4) hyviä, useita (3) arvosanoja kurssitenteissä hallintotieteen julkisen johtamisen opinnoissani asteikolla 1-5. Opsikelin työmäärltään lähes 3 vuoden 70 opintopistettä opintoja yliopistossa 2010 luvulla. Minun pääni on terävä kuin partaveitsi. Olen ollut hiihto- ja pyöräilymaraton kunnossa vuosikaudet. Lumen tuloon saakka juoksin tunnin juoksulenkin joka päivä. Valkotakkiset eivät ole mahdollisia. Mainitsemasi "pirut nurkissa" kuuluvat nekin todellisuutena uskovaisten elämään ajoittain toisinaan, ei piru kiusaa niitä jotka piru on jo voittanut puolelleen. Saatana ei ole niin tyhmä että uhraisi aikaansa niihin, jotka tämä on jo voittanut saatanan puolelle. Tuo voimakas henki on monien kiusa aivan todellisesti eikä siinä ole pän terveydestä kyse. Ihmiset stressaavat ja uupuvat ja voivat pahoin, ja aina on joku joka vittuilee josta pään asioista, katso mihin itse aikanaan sairastut -ehkä jo huomenna.
        Tuomarin nuija voi heilahtaa aina mahdollisesti aikanaan kunnian loukkaajille. Yksi ainoa sana voi maksaa 2000 euroa korvauksina ja oikeudenkulut päälle. Eräs mies nimitti yhden miehen; "juoppo" ja uhri sai korvausta 6000 markkaa aikonaan markka-aikana yhdestä sanasta. Oikeudenkäyntikulut lisäksi.
        - Mutta niin kuin sanoin, tottakai palstalla turhaa infoa monelle.
        Toimitin viestini niille jotka tapaavat minua vain täällä, mutta muistavat minut livenä vuosien takaa.
        Minä en ole hengellisten järjestöjen kirkkojen jäsen 10 vuoteen ollut, ja kannoin maallikkovastuuni joka päivä 100%, -en ota hämäläistä teologian kandidaattia johtajaksi henkilökohtaisiin asioihin, en sorvaus- tai hieromataitoista paappaa vanhemmaksi, en muutu 30- vuotta sitten edesmenneen enon uskoksi enkä enon uskonnoksi, en helluntaiämmien minkäänlaiseksi subjektiksi, -en muunkaan piirin jäseneksi nyt. Moni ryhtyy oikein johtajaksikin, mutta ei ymmärrä johtamisesta ja hyvän hallintotavan hallinnon asioista mitään. Olen neuvonut. Minä en muutu laittomasti toimivien itseään toisen johtajaksi, esimieheksi, tai tuomariksi luulevien subjektiksi. Olen neuvonut paljon nykyajan koulutettujen ja yhteistyökykyisten ihmisten ryhmien toimintaan liittyviä asioita. Yhdenkään paapan tai papin intuitio ei ole toisen velvoite koskaan.

Siunauksia!

Jari Laurila
        ingen pappi
        keskustelija

• piäspienempäämelua

Aloitusviestisi aiheesta ei kukaan halua puhua yhtään mitään.
      Luulit ihan väärin että se olisi hyvä keskustelun aihe.
      Ihmettelen teidän adventistien ajatusjuoksuja aina kun kuulen niitä.
      Ne ovat tuolta maan alesesta pimeästä maailmasta kotoisin.

• vanha_kirjoittaja

Älkään nyt! Onhan Jarin kirjoituksilla yksi fanikin: Yksi-usko.

• JarinAdventismitaustasta

Nämä Jarin jutut on tarkoitettu yksinomaan adventisteille lähinnä miehille ja kovin myöntyväisiä adventistimiehet tuntuvat olevan. Kumma ettei Jari välitä ollenkaan adventistinaikkosista eikä naiset Jarista.

• Amattiseliseli

On niin läpinäkyvää tuo Jarin kiistäminen. Luurangot eivät katoa millään vaikka kuinka sanavyörytyksellä kiistetään jatkuvalla syötöllä. Myös rikoksen tekijät kiistävät jatkuvasti kaiken.

• Jarin kohdalla täytyy todeta, että hän ilmiselvästi kaivaa tarkoituksella verta nenästään, eli haluaa kiihkeästi asettua marttyyriksi. Hän haluaa olla muiden pilkattavana ja saa siitä ilmeisesti orgasmin, kun ei perseensä kautta sitä voi saada tai ei osaa sitä itse tehdä?

Jarin kannattaisi hakeutua vaikkapa urologin juttusille. Siellä eturauhasen stimuloinnin hallitseva henkilö saa Jarinkin perseneitsyyden katoamaan taivaan tuuliin. Sen toimituksen jälkeen Jarin pääkopan paineet saattavat huomattavasti helpottua?

• Jarinjutut

Jarin jutut ovat syvältä adventismin ytimestä.
      Mitä mieltä adventistit ovat?

• kaikki_on_turhaa

Jari ei osaa antaa itselleen anteeksi. Luulee, että kun kertoo ongelmansa muille, että ne katoaisivat. Ei näytä toimivan.

• Hei!

Ei tässä siitä ole kyse, en minä syytä itseäni mistään, koska minä olen elänyt tämän maan lakien mukaan useita vuosikymmeniä.
        Toinen asia on että minulla ei ole moraalista syyllisyyttä mistään.
        Minun elämänviettoni on ollut vuosikymmenien ajan kaikin puolin hyvää.

Siunauksia!

Jari Laurila
        ingen pappi
        keskustelija

• Siunausta

Se on totuus että adventistit ja myös papit ovat hylänneet Jarin. Kurkistus adventismiin tuo esille lahkolaisuutta ja kylmyyttä. Adventismi on turhaa sanahelinää ja oman sapattipyhyyden luonnotonta korostusta. Oletteko nähneet adventistin hylkääväävän eksytykset ja tekevän parannusta?
      Jari pitäisi vapauttaa kaikesta pahasta ja adventismista.

• Hei-

Minä en kuule jaksa nyt pappeja enkä kenenkään perheleirejä. Vietän eläkepäiviäni harrastuksien parissa. En ole pappiskunnan työasioiden subjekti.
        En pidä minkäänsortin vanhempaa 58- vuotiaana itselläni.
        Nuorempia ihmisiä kaipaan lähinnä, joissa olisi vilpitöntä ystävyyttä, ei työasioita, ei hallintaan taikka vallintaan taikka palveluun liittyvää asiaa.

Hyvää joulua!

Jari Laurila
        ingen pappi
        keskustelija

• Kokemustatarvitaan

Tulisitko Jari tyttöjen tai poikien kesäleirille "ohjaajaksi" ja yövalvojaksi?

• Ollakseen esimieasemassa suhteessa toiseen ihmiseen pitää olla työsopimus solmittu. Työsopimuksesta näkee perustehtävän miksi joku maksaa palkkaa. Perustehtävästä päätellään minkälaiseen alaistaitoon pitää orientoitua. Muu esimiestyöskentely suhteessa minuun on laitonta _Minulla ei ole vuorovaikutuksia, eikä sopimuksia. Asia pitää koskea työasioita.
      Vietän eläkepäiviäni.
      Ollaakseen tuomari pitää olla maan perustuslain mukaisen tuomioistuimen puheenjohtaja, joka johtaa puheen; -kasaa oikeuden kokousasiakirjat, johtaa oikeuden puheen, ja nuijalla kopauttaa päätöksen pöytään. -Kaikki muu oikeudenkäynti on laitonta.
      1970-1980 lukujen nuorten käytöshäiriöitä, harkitsemattomia temppuja, sekavuustiloja ja äkillisiä mielenhäiriöitä ei ole olevaisina olemassa moneen vuosikymmeneen minua koskevina. -Kuuluvat minua tai ja joitakin ystäviäni koskevina nuoruuden aikoihin 16-30 ikävuosiini 1980 luvun aikaan 30-40 -kolmenkymmenen vuoden taakse tuoreimmillaan.
      Minulla ei ole ollut ainokaistakaan homoseksuaalista rakkaus-suhdetta elämäni aikana. Minä en ole solminut seksisuhdetta kenenkään poikaan koskaan.

Siunauksia!

Jari Laurila
      keskustelija
      ingen pappi

• -Minä en ole ehdotellut mitään seksuaalista intiimiä sanaakaan nuorille miehille viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana!
      Olen viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana torjunut monta tusinaa nuorten miesten seksuaalisia tarjoiluja, enkä ole sellaisista tarjoiluista sanaakaan puhunut koskaan. En ole yhdenkään kaksijalkaisen haarojen välin asioista puhunut sanaakaan koskaan elämässäni!
      - Tuo 30 vuoden rajapyykki siksi tässä, että katson tulleeni nuoria vanhemmaksi noilla hujakoilla. >>> Ilmoitukseni jatkuu vielä, lukekaa tarkasti edelleen; - >>> Minä en ole solminut ainuttakaan seksuaalista intiimisuhdetta kenenkään poikaan koskaan elämäni aikana. Minulla ei ole ainokaistakaan homoseksuaalista rakkaussuhdetta elämäni aikana ollut! " >>> Edelleen; >> -30- 40 vuoden takaisia nuorten ja nuorten henkilöiden käytöshäiröitä, sekavuustiloja, äkillisiä mielenhäiröitä, tai muuta nuorten ja nuorten henkilöiden tilannekohtaista harkitsemattomuutta, -minun- tai joidenkin ystävieni 1970 - 1980 luvun nuorten- >>> Lukekaa tarkasti; >>> Ei tuollaisiin ole ollut juridista syyllisyyttä, eikä ole ole olevaisena olemassa mitään moraalista syyllisyyttä vuosikymmeniin, vaan kuuluu minunkin kohdallani siis tuoreimmillaan 1980 luvulle.- > toistan; 1980 luvulle kolmenkymmenen 30- vuoden taakse.

Siunauksia!

Jari Laurila
      keskustelija
      ingen pappi

• Pitäkää huoli että ne poikahimojutut loppuvat! --Minulla ei ole sellaisiin syyllisyyttä!
      Niissä on kyse kunnianloukkauksesta joista minulle koituisi korvauksia tuhansia euroja, ja oikeudenkäyntikulut päälle.
      Minun kanssa käy huonosti tuomioistuimessa jos rikossyytteitä joudun nostamaan moisista joskus.

- Suksikaa kuuseen väittämästä muuta, ja etsikää Jeesusta taivaasta, -Jeesukseen saa uskossa ja synnissä katsoa. Ihmiseen- minuunkaan ei synnissä eikä uskossa koskaan katsota sekuntiakaan!

Työelämäni ihmisten kanssa, työantajat -asiakkaat -en ole näiden kanssa ottanut ainuttakaan askelta työaikani ulkopuolella koskaan. Minulla ei tietoa työelämääni liittyvien ihmisten henkilö- perhe- asioista ole koskaan ollut, eikä mitään intiimisuhdetta keneenkään -ei asiakkaitteni -työnantajieni asiakkaitten lapsiinkaan siis koskaan.

Älkää luulko kukaan itseänne eläkeläisen, vuokralaisen taikka yhdistystoiminnan esimieheksi. Älkää luulko että etu-järjestössä jäsenyys olisi työsuhde, jossa alaistaitojen velvollisuudet. Älkää luulko että yhdenkään paapan tai mummon intuitio olisi toisen persoonan velvollisuus. Äänestyslappua voi käyttää ryhmien päätöksenteossa itsenäisenä toimivaltana jokainen jolla ryhmien jäsenyyksiä on. Demokratiassa järjestö-yhdistystoiminnan äänestyslapuilla valitut ovat toimielimen alaisuudessa.
      Kaikki mitä ei ole toimielimessä päätetty, on mielivaltaa, jolle ei tarvitse korvaansa lopsauttaa. Tuomariksi jos ryhtyy toiselle persoonalle pitää kyetä kasaamaan maan perustuslain mukaisen tuomioistuimen kokousasiakirjat, ja johtamaan oikeuden puheen tuomioistuimessa, ja heilauttamaan nuijaa puheensa päätteeksi. Taloyhtiöiden huoneistoihin on itsenäinen hallintaoikeus, ja henkilökohtaiset asiat aina ovikellojen takana. Huoneistoihin ei ole huoneistoesimiehen virkaa, ei johtaja-tuomarinkaan virkaa olemassa. Taloyhtiöissä istutaan kokouksia laissä säädetyssä järjestyksessä.
      >> Perseenreikiä koskeva kunnianloukkausrikollisuus sietää loppua ennen kuin joku on vastaamassa minulle perseenreikiä koskevista tarinoistaan tuomioistuimessa! _Minulla ei ole ainuttakaan suhdetta yhdenkään kaksijalkaisen -naisen tai miehen peräsuoleen, -ei anaalista eikä oraalista suhdetta ainuttakaan elämäni aikana kenenkään perseenreikään, peräsuoleen,- eikä omakaan perseenreikä ole muuta kuin aktiivipyöräilijän hyvin muodostunut kiinteä neitsytperse, jolla on käyty vessassa ja piereskelty silloin tällöin. _Samoin laittomat esimies-johtaja-tuomarin virkaan itseään luulevat- Vietän eläkepäiviäni jo 20 vuoden ajan, ja viimeinen esimies jäi työelämääni, ja tuomari löytyy vain maan perustuslain mukaisesta tuomioistuimesta nuijaa heiluttamasta.
      Olen luonnollinen juridinen kompetentti henkilö. En julkinen oikeushenkilö. Minulla ei ole ventovieraiden tai hyvän päivän tuttujen kanssa yhteisiä ihmisten perheisiin liittyviä- taikka jonkun haarojen väliin liittyviä asioita missään. Yhdistystoiminnoissa minulla ei ole toiseen tai kolmanteen persoonaan, kaupungin tai maakunnan perheisiin liittyvää asiaa minulla ollut sanaakaan. Olen kaikessa puheessani ja kirjoituksessani ollut aina anonyymi missä ollut kyse ihmisten kokemuksista yms. yksityisissä, perhe- yms. asioissa. Minulla ei ole omaan tai toiseen persoonaan -perheisiin liittyvää naimista koskevaa henkilökohtaista ollut yhdistystoiminnoissa. En ole puhunut naisista jotka eivät liiku seurassani. _Subjektiin liittyvässä päätöksenteossa on aina oltava vuorovaikutuksessa ja informaalisuudessa hyvän hallintotavan mukaisesti.__Minun kaikenlaisista hengellisistä, kunnallisista, asukasdemokratian lukuisista- -yms. luottamustehtävieni vastuista on kulunut 1.6.2006 kymmenen vuoden aika,. Hoidin demokratian aiheuttamat tehtäväni 100% vastuullisesti 100% joka päivä niin kauan kuin ko. tehtäviä oli.

Siunauksia!

Jari Laurila
      keskustelija
      ingen pappi

• jutut.senkun.vaan.jatkuu

" Pitäkää huoli että ne poikahimojutut loppuvat! --Minulla ei ole sellaisiin syyllisyyttä!

- Suksikaa kuuseen väittämästä muuta, ja etsikää Jeesusta taivaasta, -Jeesukseen saa uskossa ja synnissä katsoa. Ihmiseen- minuunkaan ei synnissä eikä uskossa koskaan katsota sekuntiakaan!"

Kukaan muu täällä ei meuhkaa sinun perse- tai poikahimojutuistasi kuin sinä itse ja Jeesustakin on vaikea kenenkään etsivän löytää ainakaan tämän palstan perusteella, kun täällä löyhkää nuo sinun persejuttusi iankaikkisesta iankaikkiseen.

Ei voi miehen sanaankaan luottaa pätkääkään, kun lupaukset ei näytä pitävän, vaan jutut senkun vaan jatkuu loputtomasti lupauksista huolimatta eli se niistä käskyjen pitämisestä sinun kohdallasi.

Jos sinulla viiraa niin paljon päässäsi, ettet näitä juttuja kirjoittaessasi tajua, miten älyttömiä ne ovat, niin kai sinulla sentään joskus tulee jokin selväkin hetki, jolloin näitä juttujasi lukiessasi sen tajuat, joten ota silloin pikimmiten yhteyttä lääkäriin ja pyydä jotain pillereitä, joilla nuo sinun harhasi poistuvat.

Jos joku pitäisi asettaa syytteeseen, niin se olet sinä johtuen tämän palstan tärvelemisestä.

Mutta taidat olla syyntakeeton. Korvauksien sijasta sinut todennäköisemmin passitettaisiin hoitoon, kun näitä alettaisiin tutkia.

Joten selvänä hetkenäsi, jos sellainen tulee, hae apua!

• jutut.senkun.vaan.jatkuu kirjoitti:

" Pitäkää huoli että ne poikahimojutut loppuvat! --Minulla ei ole sellaisiin syyllisyyttä!

- Suksikaa kuuseen väittämästä muuta, ja etsikää Jeesusta taivaasta, -Jeesukseen saa uskossa ja synnissä katsoa. Ihmiseen- minuunkaan ei synnissä eikä uskossa koskaan katsota sekuntiakaan!"

Kukaan muu täällä ei meuhkaa sinun perse- tai poikahimojutuistasi kuin sinä itse ja Jeesustakin on vaikea kenenkään etsivän löytää ainakaan tämän palstan perusteella, kun täällä löyhkää nuo sinun persejuttusi iankaikkisesta iankaikkiseen.

Ei voi miehen sanaankaan luottaa pätkääkään, kun lupaukset ei näytä pitävän, vaan jutut senkun vaan jatkuu loputtomasti lupauksista huolimatta eli se niistä käskyjen pitämisestä sinun kohdallasi.

Jos sinulla viiraa niin paljon päässäsi, ettet näitä juttuja kirjoittaessasi tajua, miten älyttömiä ne ovat, niin kai sinulla sentään joskus tulee jokin selväkin hetki, jolloin näitä juttujasi lukiessasi sen tajuat, joten ota silloin pikimmiten yhteyttä lääkäriin ja pyydä jotain pillereitä, joilla nuo sinun harhasi poistuvat.

Jos joku pitäisi asettaa syytteeseen, niin se olet sinä johtuen tämän palstan tärvelemisestä.

Mutta taidat olla syyntakeeton. Korvauksien sijasta sinut todennäköisemmin passitettaisiin hoitoon, kun näitä alettaisiin tutkia.

Joten selvänä hetkenäsi, jos sellainen tulee, hae apua!

Kiitos_ Olen sanonut kyllä että palsta on joillekin ihmisille ollut aivan väärä väline informaatioon. Palstalla ei ole ollut sden laatuista asiaa mistä informoin.
        Minun tarkoitus on ollut tavoittaa oikeat ihmiset informaatiolla, ja nämä oikeat ovat niitä ihmisiä, jotka muistavat minut 10- vuodenkin takaa, mutta tämä foorumi oli ainoa missä pitivät minuun yhteyttä nimimerkin takaa.
        Minun informaatio on varmastikin nyt saavuttanut päämääränsä. Olen siitä huojentunut._-

Olen myös polemisoinut erilaisia yleisiä integritetti- ja legitiimiys- asioita.
        Olen niissäkin saavuttanut päämääräni, ja saanut informoitua nykyajan seurakunnan ongelmia demokratian suhteen. Hyvän hallintotavan- ja erilaisia integriteteetti- legitiimiys- asioita.

Minä en Adventtikirkkoa mitenkään ole protestoimassa kuitenkaan ollut.
        Kirkon organisaatiorakenteet ovat minusta OK, ja lähinnä asenne kysymyksiä.
        On myös olemassa erilaisia integriteetti- ongelmia joissa käytäntö ei ole aina sovussa maan lainsäädännön kanssa. Uskovaiset eivät tunne kunnianloukkauksen rajoja esim. vaan syyllistyvät jatkuvasti rangaistavaan kielenkäyttöön mätkiessään toisiaan.

- Jotkut joutuvat ympäristössään turhan puheen kohteeksi, ja informaationi on ollut tarpeen siinä ja saavuttanut päämääränsä. Tästä on hyvä mennä vuoteen 2017.

Siunauksia!

Jari Laurila
        ingena pappi

• Sairastatouhua

Jari, sun kielenkäyttös on järkyttävän ala-arvoista ja sairasta. Kuka normaali varsinkaan omalla nimellään haluaa täälä kertoa "perse-anaali-peräsuoli-homopano-" -juttuja? No tiedän että olet sairas. Siksi ymmärrän, mutta sinä et koskaan taida sitä ymmärtää. Kai käytät lääkitystä? Se vois hieman auttaa. Jotenkin tuo "Jumalan siunausta" ei ole loogista tekstiä tuon ala-arvoisuuden jälkeen.

Mistä näitä hulluja häiriköitä riittää?

No Jumalalle olet rakas. Meillekin, mutta lakkaa olemasta rääväsuu ja puhu rakkauden kieltä, jos haluat vaikuttaa ihmisiin.

• Jarin laiton esimies???

Mikä sellainen esimies mahtaa olla?

Kenties se on adventtikirkon laiton esimies?

• Hei!

On kyse yleisistä integriteetti- legitiimiysasioista- En tarkoita ketään persoonaa.

Siunauksia

Jari Laurila
        keskustelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      282
      3369
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2164
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2049
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1708
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1342
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1117
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1069
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      993
    Aihe