älkää uskoko kaikkea

hyvääjoulua

älkää uskoko kaikkea, mitä tänne kirjoitellaan, tänne on helppo kirjoitella puita maita heiniä, valehdella ihmisille paljon on myös vääriä profetioita ja näkyjä jotka eivät ole aitoja eivätkä raamatun jumalasta. raamatusta kannattaa lukea vastaukset kysymyksiin. hyvää joulua, ja siunausta kaikille.

35

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__EiKirj

      Hyvä aloitus! Kiitos!
      Mutta täytyy muistaa myös se että me tulkitsemme kaikki Raamattua ja kaikki se minkä olet jo omaksunut, saattaa olla joltain osin väärä ja sitten alat nimittää vääräksi niitä jotka eivät käy oman käsityksesi mukaan yhteen.
      Tässä kaikessa on syytä muistaa myös se, että Raamatun tulkinnassa on yksi elämää ja kuolemaa suurempi hyvä puoli. Perusevankeliumia ei kukaan voi tulkita vääräksi muuten kuin tahallaan. Näinpä Raamattu antaa paljon tulkittavaa, joka ei ole pelastuskeskeinen kysymys, vaan jotain ihan muuta.
      Ihmisethän kovasti tuppaa haukkumaan toisiaan vääriksi profeetoiksi kun nämä tulkitsevat lopunajan asioita, joilla ei ole itse pelastuksen ja ristintyön kannalta mitään kosketuspintaa. Esimerkiksi mitä väliä sillä on tiedämmekö me koska Jeesus palaa ja millä tavalla maan sato korjataan, eikä edes silläkään, missä vietämme tuhatvuotista valtakuntaa. Nämä asiat eivät ole syntien tunnustamisen Jeesuksessa Kristuksessa, niiden kanssa missään samassa kontekstissa, vaan ovat irrallinen pala tulevaisuuttamme joka on jo niiltä pelastuksen osalta sinetöity, jos olet uudestisyntynyt ja saanut armon osaksesi.

      • ""Hyvä aloitus! Kiitos!
        Mutta täytyy muistaa myös se että me tulkitsemme kaikki Raamattua ja kaikki se minkä olet jo omaksunut, saattaa olla joltain osin väärä ja sitten alat nimittää vääräksi niitä jotka eivät käy oman käsityksesi mukaan yhteen.""
        -----------------------------------------------------------------------------------------

        Kaksi nimimerkkiä eksyttäjiä

        Jarmo__EiKirj

        7.12.2016 16:47

        Palstalla on kaksi väärää profeettaa, jotka kutsuvat itseään Jumalaksi ja/tai Jeesukseksi. Heissä täyttyy raamatullinen varoittava tunnusmerkki:

        Matteus 24
        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        He ovat "Jumalan_Henkäys" ja "Jeesus_valitsi_tekstin". Molemmat nimimerkit puhuvat keskustelevansa ja toistavansa Jumalan puhetta. He käyttävät puhuessaan Jumalan sana-pelotetta ja näin esiintyvät Jumalana!
        Etenkin Jeesus valitsi tekstin = minä olen Jeesus
        Samaa tarkoittanee ainkin puheiden perusteella uhkailevat lauseet "TÄMÄ ON JUMALAN PUHETTA"

        Varokaa ja karttakaa tätä henkilöä!!!

        ------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        8.12.2016 21:34

        Rakas "Sinä joka et ymmärrä - mikä on Profeetan TEHTÄVÄ" !

        Jumalan PROFEETTA . . .

        . . . EI ESITÄ OMIA MIELIPITEITÄNSÄ --- vaan . . .

        . . . SANOO --- sen --- MINKÄ Herra KÄSKEE SANOA . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Kaikkivaltias Jumala on MÄÄRÄNNYT . . .

        . . . Profeettansa TEKEMÄÄN seuraavasti . . .

        . . .

        ILMOITIN - Henkilöllisyyteni - kun ALOITIN kirjoittelun - Profetiat PALSTALLA . . . ;)

        KÄYTTÄJÄTUNNUKSET:

        Jumalan_henkäys <--- Jumalan MÄÄRÄÄMÄ

        Jeesus_valitsi_tekstin <--- Jeesuksen MÄÄRÄÄMÄ

        Julkinen profiili: Jumalan_henkäys (SUORA LINKKI - KUN sinisellä korostettuna)

        http://www.suomi24.fi/profiili/Jumalan_henkäys

        . . . . . . . . .

        JOS EDELLISET MÄÄRÄYKSET ovat jonkun henkilön mielestä HUONOJA tai VÄÄRIÄ niin --- silloin --- ARVOSTELUN KOHTEENA on . . . Jumalan VALINNAT . . . :)

        . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • ILMOITIN - Henkilöllisyyteni - kun ALOITIN kirjoittelun - Profetiat PALSTALLA . . . ;)

        Jumalan_henkäys

        22.8.2015 16:08

        Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
        sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !

        Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
        Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:

        Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
        -------------------------------
        "Kun maahan oon nyt lyöty
        Kuinka voisin
        mä löytää tien, en viittojakaan nää
        Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää

        Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
        Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
        Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
        Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
        --------------------------------------------

        Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

        Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen


      • Jarmo__EiKirj

        Jouni rakas, kertoisit joskus jotain omin sanoin, etkä puhuisi Jeesuksen tai Jumalan suulla tai kopioioisi vanhoja. Toinen joululahjatoiveeni olisi että lakkaisit käyttämästä viiva- ja pisterivejä, turhia välilyöntejä, tähtiä tai capslockkia ylenmäärin, koska ne eivät voimista samomaa varsinkaan jos koet sen puheesi olevan Jumalan tai Jeesuksen. Vai etkö luota näihin jumalolentoihisi, että ne eivät muuten saa sanaansa kuuluville?


      • Jarmo__EiKirj

        Lisäksi jos sinulta aikaa riittää kaunojesi ja vihasi sydäntäsi korventaessa, niin voisiko tekstisi joskus olla johdonmukaista? ...niinku millään keinolla!


      • Rakas Jarmo !

        NUHTELIN --- sinua --- Jumalan KÄSKYSTÄ - ja - Jumalan SANOIN . . . !

        OLET --- todistanut --- ITSESI . . . OMAHYVÄISEKSI . . . :(

        ..............................................................................................................................
        Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8
        ..............................................................................................................................

        Jeesus_valitsi_tekstin

        24.4.2016 13:58

        Myös PALSTAN - SyyttäjäHengelle - omat jakeet . . .

        --------------------------------------------------------

        Sananlaskut 27 ---> Raivosta ja Vihasta eli Mustasukkaisuudesta

        4 Raivo on raakaa, viha kuin tulva, mutta kuka mustasukkaisuuden torjuu?

        22 Survo hullua huhmaressa, survimella kivien seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

        . . .

        Hullukin käy viisaasta, jos on vaiti, järkevästä, ellei suutaan avaa.
        - Sananlaskut 17: 28

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj

        Ei Joulunakaan ole mielessä kuin syyttäminen, saivartelu ja panettelu. Voi sua reppanaa. Koittasit ymmärtää ettet sittenkään ole Jumala ja puhu Jeesuksen sanoja, vaan olet Jouni Ylönen joka vaan luulee olevansa Jumalan armoitettu opettaja, suuri profeetta ja maailmanpelastaja. Ymmärrätkö mitä tuollainen itsensä korottaminen tarkoittaa? Jumalalta ei tule KOSKAAN sellaista ihmiselle. Kun Jumala Pyhän Henkensä kautta opetti minua, niin Hän opetti minulle iahn ensin nöyryyttä. Se ei ole sellaista nöyryyttä jonka maailma näkee, sellainen maailmannöyrö on nöyristelijä ja karavaanari, kaikkien kaveri. En ole sellainen, eikä minusta tule sellaista.
        Sä olet Jouni matkalla... olet kaikkea muuta kuin opettaja tai mikään sanasaattaja. Olet opissa, kuten me kaikki muutkin. Mutta koska olet löytänyt hyvät tienviitat valtatielle, niin tule pois sieltä saatanan viitoittamalta "suuren miehen" lavealta tieltä tänne nöyrien ihmisten tielle, jossa on ne oikeat suuntaviitat.
        Me molemmat tiedämme että tunnen sinut vanhastaan ja olemme keskustelleet näistä asioista. Älä anna satanan älyttää sinua luulemaan itsestäsi maailmannapaa.


      • Etsiapuamuualta

        Jarmo. Katso peiliin ja huomaa katkeruutesi ja syyttäjänä toimimisesi.


      • Jarmo__EiKirj

        Anna aito esimerkki, jossa toimin syyttäjänä ilman perusteita. Syyttämisen tunnusmerkit ovat aivan eri asia kuin mitä luulen että yrität tuoda.

        Hyvä syyttämisen esimerkki on mm.

        >Rakas Jarmo !

        >NUHTELIN --- sinua --- Jumalan KÄSKYSTÄ - ja - Jumalan SANOIN . . . !

        >OLET --- todistanut --- ITSESI . . . OMAHYVÄISEKSI . . . :(


      • Jarmo__EiKirj

        Ei tämä Juho mitään nuhtele, eikä hän puhu Jumalan käskemänä, ellei sitten lasketa sitä samaa minkä muslimit laskee, että Jumala on Allah. Hänen jumalansa on se sama vanha vihtahousu. Jumala kun ei puhu kenenkään suulla! Hän korottaa itsensä suoraksi Jumalan sanan tuojaksi. Enekelit sitä virkaa on tähän mennesää toimittanut mutta nyt tämä Juho poika on alkanut puhumaan Jumalan suulla.


      • etkösävieläkään

        ymmärrä että tämä jouni ahdisteli aikoinnan minuakin samalla lailla kun sinua nytten???

        no iteppähän aikoinaan vastaa Herralle minulta kyllä saat anteeksi mutta Herran edessä tavataan!!!


      • etkösävieläkään

        tässä sulle jarmo todisteita joko uskot vai jatkatko vielä mustamaalamistani ja syyttämistäni!!!???

        itehän vastaat Herralle mun häpäsemisestä!!!!

        ota eka asioista selvää ennen kuin alat huutelee!!!

        -----------------

        yurki1000js

        18.9.2015 21:01

        Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit?

        JH. Olitko täällä jo vuonna 2010?

        Jumalan henkäys
        33
        16.3.2010 13:10
        Luojan eli ikuisen energian henkäys vaikuttaa kaikkeen näkyvän maailmankaikkeuden energiaan edelleen eli näkyvän maailmankaikkeuden energiaa vastaan tulee koko ajan erittäin tasaisesti erittäin pieniksi ja v'hän tiheiksi hiukkasiksi hajaantunutta energiaa joka kontrolloi kaikkien kvarkkien energian hajaantunutmista jo olemassa olevaan ikuiseen tilaan!

        http://videot.suomi24.fi/movie/voiko_atomin_ytimen_energia_vaihtua_.action

        ----------------

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13822044/hyvaa-tempauspaivaa!


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Ei tämä Juho mitään nuhtele, eikä hän puhu Jumalan käskemänä, ellei sitten lasketa sitä samaa minkä muslimit laskee, että Jumala on Allah. Hänen jumalansa on se sama vanha vihtahousu. Jumala kun ei puhu kenenkään suulla! Hän korottaa itsensä suoraksi Jumalan sanan tuojaksi. Enekelit sitä virkaa on tähän mennesää toimittanut mutta nyt tämä Juho poika on alkanut puhumaan Jumalan suulla.

        Juho Tuuli - ja - Jouni Ylönen . . . OVAT ERI HENKILÖT . . .

        . . . EI HEITÄ SAMAKSI HENKILÖKSI VOI . . . VALEHDELLA . . . !

        . . .

        Juho Tuuli on Jouni Ylösen TULEVA TYÖPARI . . . ;)

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . ;)
        ---------------------------------------

        juhotuuli

        14.10.2015 12:30

        nytten teillä on kaikista tiedot ja nimenne nii nytten sitten joudutte erottaa jyvät akanoista ja oikeat profeetat vääristä!!!

        5. Mooseksen kirja, 18 luku, jae 22: "Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

        tässä tämän hetken "päätoimijat" täällä... :)

        JUHO TUULI

        Jumalan_henkäys [jouni ylönen]

        JARMO EKLUND

        harri veijonen

        17.4.2015 17:32

        VALHEET ja perättömät väitteet.

        Tämä (tiedetty) taho, vihamissio on ottanut siis missiokseen sen, että tämä debora (maijaliisa) on jatkuvan mustamaalauksen kohteena. Ja tämä ”missio” siis alkoi aktiivisesti 2013. Sitäkin ennen oli vastaavaa valheagendaa, mutta tämä vihamissio on ollut lajissaan kauhistuttavan törkeää.

        kertokaahan mielipiteenne ja koetelkaa meidät... ;)


      • jarmooo

        mites nytten suu pannaa???

        tuleeko edes anteeksi pyyntöä???


      • minäitsee

        juho tuuli...

        pyydä vielä kerran kaikilta anteeksi jos olen teitä loukannut...

        mutta kuuluko teiltä keneltäkään anteeksi pyynötä edes maija liisalta tai jounilta jne...???

        multa saatte anteeksi...

        mutta Herran edessä tavataan ja vastaatte tasan jokaisesta sanasta jota ootte puhunut mä pidän siitä huolen!!!


      • totuuspaljastuu

        Jumalan_henkäys

        14.10.2015 14:14

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuuli !

        POISTA MINUT - HETI - KAIKILTA LISTOILTASI . . . edustan Jumalaa . . . en itseäni !

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

        Toteutat noilla listoillasi . . . ihmisen tahtoa . . . ELI ITSEÄSI . . . !

        Älä tee tuollaisia listoja, sillä se ei ole . . . Jumalan tahdon . . . mukainen tehtävämme.

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

        *****************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • faktaapeliin

        Hepr. 12:15

        ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,


      • Tekulas
        etkösävieläkään kirjoitti:

        ymmärrä että tämä jouni ahdisteli aikoinnan minuakin samalla lailla kun sinua nytten???

        no iteppähän aikoinaan vastaa Herralle minulta kyllä saat anteeksi mutta Herran edessä tavataan!!!

        Paljon on intoa ihmisillä Jumalan profeetoiksi, ja se on hyvä. Mutta Jumala itse valitsee profeettansa, sitä valintaa ei tee ihminen itse tai seurakunta. Seurakunta voi tietysti myöhemmin siunata. Kyseessä on Isän Jumalan asettama virka syntiselle ihmiselle, palvellakseen seurakuntaa ja Hänen poikaansa. Kuten tiedetään, profeetta on Jumalan kutsuma, kasvattama täsmäase Hänen näkemiinsä ongelmiin, ja usein Jumala kasvattaa profeetat, ja Hän aina itse kasvattaa profeetat, hieman erillään seurakunnasta tai paljon. Profeetan virka ei ole sama kuin profetoiva henkilö tai profetian armolahja. Profeetalla on Jumalan Sana suussansa, ja henget ovat profeetalle alamaiset, näin on Jumala säätänyt, paitsi tietysti Jumalan Henki, jolle kaikki ovat alamaisia, koska ei ole rakkautta suurempaa, jonka edessä kaikkien polvien tulee notkistua. Tästä lähtee profeetan virka, rakkaudesta, ja mitä rakkaus vaatii, se on vaatinut lain, että me kaikki teemme hyvää toisillemme, ja rakastamme lähimmäisiämme., eli laki on myöhemmin asetettu, enkelten kautta, että me toteuttaisimme hyvää lähimmäisiämme kohtaan pienissäkin asioissa, eikä pahaa, sillä jos et rakasta pienintä Kristuksessa, et ole mitään. Parempi on itsensä portoksi uhrautunut nainen, joka tekee sen vastentahtoisesti toisten puolesta kuin omavanhuskas ja tuomitseva. Kumpi heistä antaa enemmän lähimmäistensä ja Jumalan eteen? Lait ovat lait, ne ovat oikeudenmukaisuutta, mutta Isän Jumalan itsensä tahto on ollut armo ja rakkaus, joka on tullut ilmi Hänen pojassansa.


      • Tanekoz

        Ja sydämen aivoitusten mukaan Hän ihmiset tuomitsee, elävän lain, ei kuolleitten lain kirjainten, joissa ei motiiveita näy. Hän on oikeudenmukainen ja katsoo sydämiin, väärää tuomiota Hän ei tee. Hyvyys palkitaan mutta pahantahtoisuus saa oman palkkansa.


      • Anonyymi
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakas Jarmo !

        NUHTELIN --- sinua --- Jumalan KÄSKYSTÄ - ja - Jumalan SANOIN . . . !

        OLET --- todistanut --- ITSESI . . . OMAHYVÄISEKSI . . . :(

        ..............................................................................................................................
        Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8
        ..............................................................................................................................

        Jeesus_valitsi_tekstin

        24.4.2016 13:58

        Myös PALSTAN - SyyttäjäHengelle - omat jakeet . . .

        --------------------------------------------------------

        Sananlaskut 27 ---> Raivosta ja Vihasta eli Mustasukkaisuudesta

        4 Raivo on raakaa, viha kuin tulva, mutta kuka mustasukkaisuuden torjuu?

        22 Survo hullua huhmaressa, survimella kivien seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

        . . .

        Hullukin käy viisaasta, jos on vaiti, järkevästä, ellei suutaan avaa.
        - Sananlaskut 17: 28

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Et ole profeetta. Profeetallinen on jokainen uudestisyntynyt uskova uudessa liitossa, joihin sinäkin lukeudut.


    • Jarmo__EiKirj

      Ainaki sata riviä copy/paste tekstiä enkä käsittäny mistään hölkäsen pöläystä... :(

      • Rakas Jarmo --- HERÄÄ JO !!!

        LOPETA VALEHTELU - ja - Juhon SYYTTELY !

        . . .

        Juho Tuuli - ja - Jouni Ylönen . . . OVAT ERI HENKILÖT . . .

        . . . EI HEITÄ SAMAKSI HENKILÖKSI VOI . . . VALEHDELLA . . . !

        . . .

        Juho Tuuli on Jouni Ylösen TULEVA TYÖPARI . . . ;)

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . ;)
        ---------------------------------------

        Jouni Ylönen = Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin = Johannes Kastaja Toinen

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin

        12.12.2016 19:06

        Rakas Jarmo !

        OLET - nyt - VAROITTAVA esimerkkihenkilö --- PENSEÄSTÄ - ja - VALEHTELIJASTA /PANETTELIJASTA !!!

        TÄSSÄ --- SINUN --- VAIHTOEHTOSI:
        ------------------------------------------

        1. TEET PARANNUKSEN --- PENSEYDESTÄ - ja - VALEHTELUSTA !

        2 . JOS ET TEE PARANNUSTA - niin - OLET Jumalalle VASTENMIELINEN ja Jeesus PÄÄSTÄÄ sinusta IRTI ---> Jumala OKSENTAA SINUT ---> OLET JUMALATON !!

        3. SELITYKSEN MAHDOLLISUUTTA --- EI ENÄÄ ANNETA --- koska sinulta EI SELITYKSET LOPU - ja - ENÄÄ ET VOI MUUTELLA PELASTUKSEN EHTOJA --- ITSELLESI SOPIVAKSI ---> Jumala MÄÄRÄÄ PELASTUTKO --- ETKÄ SINÄ ITSE !!!

        . . . . . . . .

        OLEN Jumalan TAHTO --- ilmoitan Jumalan TAHDON . . .

        . . . ja ---- Jumalan TAHTO . . . TOTEUTUU . . . !


      • Jeesus_valitsi_tekstin

        12.12.2016 8:36

        NYT --- JATKAMME TÄMÄN ASIAN KÄSITTELYÄ !

        ja . . . TÄMÄ ON --- VIIMEINEN KÄSITTELY . . . !

        sillä . . . TÄMÄN JÄLKEEN TAPAHTUU --- Jumalan TAHTO . . . !!

        koska . . . TÄMÄ ON --- Jumalan MÄÄRÄÄMÄ KÄSITTELY . . . !!!


      • ”Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen, niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja, alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mieleltään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen.”

        – 1. Timoteus 6:3-5


      • Rakas Jarmo !

        Jumala NUHTELI --- sinua --- VIISI = 5 eri KERTAA --- 5 kuukauden AIKANA !!!

        ja sitten --- TOTESI --- ET HALUA TEHDÄ PARANNUSTA !!!

        Jeesus_valitsi_tekstin

        13.6.2016 11:28

        EKSYTTÄJÄ on EKSYTTÄJÄ, mutta . . .

        . . . KUKA HALUAA OLLA . . . EKSYTTÄJÄ . . . ja ---Jumalan VIHAN KOHTEENA . . . !
        . . . .................................................................................................................................... . . .

        EI --- AUTA --- MITÄÄN . . . SELITTELYSI . . . :(

        Sananlaskut 3:11-18 ---> Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu

        11 Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu, kun hän ojentaa sinua --
        12 jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa niin kuin isä omaa lastaan.
        13 Onnellinen se, joka on löytänyt viisauden, se, joka on tavoittanut tiedon,
        14 sillä parempi on viisaus kuin hopea, tuottoisampi on tieto kuin kulta.
        15 Se voittaa korallit kalleudessa, mitkään aarteet eivät vedä sille vertaa.
        16 Sen oikeassa kädessä on pitkä ikä, vasemmassa rikkaus ja kunnia.
        17 Sen tiet ovat suloisia teitä, sen polut onnen polkuja.
        18 Se on elämän puu niille, jotka siihen tarttuvat -- onnellinen, ken pitää siitä kiinni!
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jeesus_valitsi_tekstin

        12.12.2016 19:06

        Rakas Jarmo !

        OLET - nyt - VAROITTAVA esimerkkihenkilö --- PENSEÄSTÄ - ja - VALEHTELIJASTA /PANETTELIJASTA !!!

        TÄSSÄ --- SINUN --- VAIHTOEHTOSI:
        ------------------------------------------

        1. TEET PARANNUKSEN --- PENSEYDESTÄ - ja - VALEHTELUSTA !

        2 . JOS ET TEE PARANNUSTA - niin - OLET Jumalalle VASTENMIELINEN ja Jeesus PÄÄSTÄÄ sinusta IRTI ---> Jumala OKSENTAA SINUT ---> OLET JUMALATON !!

        3. SELITYKSEN MAHDOLLISUUTTA --- EI ENÄÄ ANNETA --- koska sinulta EI SELITYKSET LOPU - ja - ENÄÄ ET VOI MUUTELLA PELASTUKSEN EHTOJA --- ITSELLESI SOPIVAKSI ---> Jumala MÄÄRÄÄ PELASTUTKO --- ETKÄ SINÄ ITSE !!!

        . . . . . . . .

        OLEN Jumalan TAHTO --- ilmoitan Jumalan TAHDON . . .

        . . . ja ---- Jumalan TAHTO . . . TOTEUTUU . . . !

        Jeesus_valitsi_tekstin 13.6.2016 11:28

        EI --- AUTA --- MITÄÄN . . . SELITTELYSI . . . :(

        Jeesus_valitsi_tekstin 29.6.2016 22:06

        TOTUUS on ARMOTON . . . vai ONKO . . . Sinä - ITSE - päätät . . . ONKO . . . !

        Jeesus_valitsi_tekstin 12.12.2016 19:06

        3. SELITYKSEN MAHDOLLISUUTTA --- EI ENÄÄ ANNETA --- koska sinulta EI SELITYKSET LOPU - ja - ENÄÄ ET VOI MUUTELLA PELASTUKSEN EHTOJA --- ITSELLESI SOPIVAKSI ---> Jumala MÄÄRÄÄ PELASTUTKO --- ETKÄ SINÄ ITSE !!!
        -------------------------------------------------------------------------------------------

        VAIKKA - Jumala on ilmoittanut - että SELITTELY --- EI OLE --- PARANNUKSEN TEKOA, niin silti SELITTELY vaan JATKUI ja JATKUI ---- JOTEN . . .

        VAIHTOEHTO --- Jumala OKSENTAA SINUT --- TOTEUTUU . . .

        2 . JOS ET TEE PARANNUSTA - niin - OLET Jumalalle VASTENMIELINEN ja Jeesus PÄÄSTÄÄ sinusta IRTI ---> Jumala OKSENTAA SINUT ---> OLET JUMALATON !!

        . . . . . . . .

        OLET Jumalalle VASTENMIELINEN ja Jeesus PÄÄSTÄÄ sinusta IRTI ---> Jumala OKSENTAA SINUT ---> OLET JUMALATON !!

        OLET - nyt - VAROITTAVA esimerkkihenkilö --- TAPAUS Jarmo !

        . . . . . . . .

        Seuraavaksi lyhyt kuvaus tämän TAPAUKSEN KULUSTA
        ja JATKOTOIMENPITEET . . .


    • ccvvML

      Jumala puhuu Raamatun välityksellä meille, emme tarvitse jonkun ihmisen outoa sepustusta. Mitä hyötyä näissä kirjoituksissa on . Tutkimalla Raamattua opimme tuntemaan Jumalan ja hänen tahtonsa. Eikä ihmistä ole tarkoitettu kirjoittelemaan omia tuomiosanomiaan toiselle ihmiselle. Jumala on tuomarimme, koska hän pystyy näkemään ihmisen sydämeen. Jumala ei puhu myöskään meedioiden väliytyksellä. Niiden takana on muu henki, kuin Jumalan.

      • "" Mitä hyötyä näissä kirjoituksissa on .""
        -----------------------------------------------

        NUHTELUN TARKOITUS on --- herätellä --- PARANNUKSEN TEKOON . . . :)

        Jeesus_valitsi_tekstin

        20.11.2016 13:37

        Rakas Jarmo !

        OLET HÄPEÄTAHRA . . . ESITÄT AIVAN MUUTA - KUIN todellisuudessa OLET . . .
        .
        . . .
        . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . OLET PENSEÄ - ja - VALEHTELIJA . . .

        . . . SIKSI OLEN OKSENTAVA SINUT --- Sinä TYHMÄ NEITSYT . . .

        . . . ELLET TEE . . . PARANNUSTA . . . !
        . . . .................. . . . .......................... . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


        Jeesus_valitsi_tekstin

        20.11.2016 14:54

        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Katsokaas Jumalan totuutta henkimaailma ei siedä, koska se näkee oman tuomionsa siinä.... tuhatvuotiuskauden päässä, vangittuna koko tuhatvuotiskauden. Ei ole hyvä ajanjakso heille. Ymmärtäähän sen että näiden orjuuttamat sekoaa täällä näin pahoin.... huhhuh... "jeesus_valitsi_teksin" tosiaankaan ole valinnut mitään.



        Rakas Jarmo !

        SINULLA . . . EI OLE --- enää --- OMATUNTOA . . . SYNNISTÄ - ja - YLPEYDESTÄ . . .

        . . . SIKSI . . . Jumalan KÄSKYSTÄ - ja - OHJAUKSESSA . . .
        . . . ......... . . . ......................................................................... . . .

        Jumalan PROFEETTA . . .

        . . . KERTOO --- Sinulle --- MISTÄ - Sinun TÄYTYY TEHDÄ PARANNUS . . .

        . . . KOSKA . . .

        . . . ET OLE ENÄÄ --- Pyhän Hengen HOLHOUKSESSA - ja - VAROITUKSESSA . . . !
        . . . .................................................................................................................................. . . .
        .
        . . .
        . . . . . JOTEN . . . TEHTÄVÄNI ON KERTOA --- TEE PARANNUS . . . !
        . . .
        .
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        » . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • ""Tutkimalla Raamattua opimme tuntemaan Jumalan ja hänen tahtonsa.""
        --------------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan PROFEETAN --- TEHTÄVÄ --- on . . . myös . . .

        . . . OPETTAA TUNTEMAAN PAREMMIN - Jumala - ja - Hänen TAHTONSA . . .

        . . . sillä --- SAMAN ovat tehneet edeltäjäni . . . Raamatun Profeetat . . . ;)

        . . . siis --- SAMA tehtävä - mutta - ERI AIKAKAUSI . . . !


    • Anonyymi

      .....myös vääriä profetioita ja näkyjä jotka eivät ole aitoja eivätkä raamatun jumalasta

      Tällä palstalla on minusta kylläkaikki aihan totta. Jumala ei salli tänne valheellista tietoa, vaikka ne vähän ristiriidassa ovatkin. Mutta se onkin jo ihan toinen juttu.

      • Anonyymi

        Yksi tuossa on melko varmasti totta koska kukaan ei kommentoi sitä mitenkään !
        siis tuo KORONA KESTÄÄ 3 vuotta .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe