tulkaa hakee mun xps joka on talviteloilla mökillä takaovesta pääsee sisää avaimet on sen metsän kolmannen puun takana
ois xps mopo
11
199
Vastaukset
- vihainenhakija
yritin hakee mut joku jani nimine tuli huuta mitä vittua teet voiko rypy tulla selittää tilannetta
- pyrynvihainensisko
onko pösössä viriä? jos osi enox maksan vaikka tommosen saippuavesipurkin ps. mis vitus mun saippua_vedet
- teharintekijä
mul ois ite tehty putki sen nimi on teho_putki
- pyrylikanenpaita
onko millanen tehoalue? kiinnostaisko vaihossa pyry_honkalan koff paita jossa pieniä käytön jälkiä kainalon kohdalla
- pyrynnaistenkengät
vaihdossa tulee myös pyryn kengät joita on sovitettu samlla lolipelin kanssa
- reijolahtipalokasta
monenlaistavihertelijää
- XPSFANI
itelle kelpaisi kyseinen xps mopo olisiko siinä malossin virtalukko että saisin parikyt kmh lisäää ja ktm tarroja? että jättäisi 4 tahti orionin?
- myynveljenmuijjaa
ois antaa vaihossa piri_huora, pyryn pikkuveli on sitä riemurasiaa jo korkkaillu eli lorttopillu löytyy, pillupierutkin huoralla hallussa!
- jope02
osta mun manki
- XPSFANI
kun oma 4 tahti orion kulkee sen 25kmh maxeilla oma aasikin kulkee kovempaa ja nainen kulkee sen 69696969kmh niin että joo tarvitsisin uutta mopoa alle vaihdatko 20 kymmeneen thai huoraanP
- difickk
Työntäkää löylykauha perseeseenne jonnet
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-125706Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835335- 1253364
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin893303- 1181084
- 561040
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130982- 43766
- 37765
- 23719