Odotan niin kovasti, että sielunsisko tulisi kylään. ottaisi suuren pullon konjamiinia mukaan ja yöllä naukkailisimme.
Minä ja sielusiskoni olemme hyviä hienoja ihmisiä. Autamme heikompia rakastavasti. Minä ja rakas sielunsiskoni.
Sielunsisko kylään
8
213
Vastaukset
- rentoutuminen
Tai lähtisinkö minä vierailemaan sielusiskoni maille? Olemme molemmat niin voimakkaita persoonia, emme tee ilmaiseksi mitään. Haluamme hynää, jolla voi ostaa hienojen ihmisten ilolientä eli konjamiinia. lapset eivät näe eivät kuule, kun öiseen aikaan pullot naukkailemme. Lurppps. Saa sitä joskus hienot ihmisetkin rentoutua TODELLA RASKAASTA ja IKÄVÄTÄ työstä.
- sielukassisko
Sielunsiskooooo! Kuuletko sielusiskoooo! Kaipaan sinua niin, olet todellakin minulle valittu sielusisko. Ennustajakin on sanonut, että olet minun sielusiskoooo! Tule pian luoksein!
- psykoosissako
sielukassisko kirjoitti:
Sielunsiskooooo! Kuuletko sielusiskoooo! Kaipaan sinua niin, olet todellakin minulle valittu sielusisko. Ennustajakin on sanonut, että olet minun sielusiskoooo! Tule pian luoksein!
Yritä kestää vielä hetki! Lohjan sairaalan psykiatrinen lisäsiipi valmistunee pian? Sulle on jo varattu sieltä vakipaikka!
- sielunsiskooooo
Sielunsiskoooo. Tuu mun kanssa lisäsiipeen ja ota konjamiinia iso pullo mukaan. Hoida asioita, että saadaan hyvää palkkaa. Eihän me ilmaiseksi työtä tehdä. Sielunsiskoooooo. Lähde kanssani sielunmaisemiin.
- huomaatämä
Sinun kannattaa vaan jatkossa olla varuillaan, kun luulet lapsien nukkuvan. Kuulevat kyllä humalaiset horinasi ja vanhempien haukkumiset.
- tulekyläilemään
Sielunsisko!
- sieluasiskolle
Sielunsisko! Täällä toinen yhtä hyväksi todettu ammattilainen. Kumpi meistä on parempi? Kumpikin tykkää hienojen ihmisten KONJAKISTA. Ja kumpikin haluaa paljon rahaa. Ahnaita ollaan rahan ja vallan perään. Onnettomien ansiosta pääsemme hienoihin paikkoihin juhlimaan ja saamme kaikkia etuuksia, vai mitä?
EIHÄN ME ILMAISEKSI PASKADUUNII TEHDÄ. SIITÄ ON SAATAVA RAHAA, ET ON VARAA OSTAA KONJAKKIA. VOIDAAN SITTEN HAUKKUA ONNERTTOMIEN VANHEMPIA. - siskojolonsielu
Joo. Ei todella tehdä tuota paskaduunii ilman kunnon liksaa. me sielunsiskot juodaan konjamiinia, röyhtäillään ja haukutaan onnettomien vanhempia. Kuunnelkoot, jos kiinnostaa, mitäs eivät itse huolehtineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822