Odotan niin kovasti, että sielunsisko tulisi kylään. ottaisi suuren pullon konjamiinia mukaan ja yöllä naukkailisimme.
Minä ja sielusiskoni olemme hyviä hienoja ihmisiä. Autamme heikompia rakastavasti. Minä ja rakas sielunsiskoni.
Sielunsisko kylään
8
252
Vastaukset
- rentoutuminen
Tai lähtisinkö minä vierailemaan sielusiskoni maille? Olemme molemmat niin voimakkaita persoonia, emme tee ilmaiseksi mitään. Haluamme hynää, jolla voi ostaa hienojen ihmisten ilolientä eli konjamiinia. lapset eivät näe eivät kuule, kun öiseen aikaan pullot naukkailemme. Lurppps. Saa sitä joskus hienot ihmisetkin rentoutua TODELLA RASKAASTA ja IKÄVÄTÄ työstä.
- sielukassisko
Sielunsiskooooo! Kuuletko sielusiskoooo! Kaipaan sinua niin, olet todellakin minulle valittu sielusisko. Ennustajakin on sanonut, että olet minun sielusiskoooo! Tule pian luoksein!
- psykoosissako
sielukassisko kirjoitti:
Sielunsiskooooo! Kuuletko sielusiskoooo! Kaipaan sinua niin, olet todellakin minulle valittu sielusisko. Ennustajakin on sanonut, että olet minun sielusiskoooo! Tule pian luoksein!
Yritä kestää vielä hetki! Lohjan sairaalan psykiatrinen lisäsiipi valmistunee pian? Sulle on jo varattu sieltä vakipaikka!
- sielunsiskooooo
Sielunsiskoooo. Tuu mun kanssa lisäsiipeen ja ota konjamiinia iso pullo mukaan. Hoida asioita, että saadaan hyvää palkkaa. Eihän me ilmaiseksi työtä tehdä. Sielunsiskoooooo. Lähde kanssani sielunmaisemiin.
- huomaatämä
Sinun kannattaa vaan jatkossa olla varuillaan, kun luulet lapsien nukkuvan. Kuulevat kyllä humalaiset horinasi ja vanhempien haukkumiset.
- tulekyläilemään
Sielunsisko!
- sieluasiskolle
Sielunsisko! Täällä toinen yhtä hyväksi todettu ammattilainen. Kumpi meistä on parempi? Kumpikin tykkää hienojen ihmisten KONJAKISTA. Ja kumpikin haluaa paljon rahaa. Ahnaita ollaan rahan ja vallan perään. Onnettomien ansiosta pääsemme hienoihin paikkoihin juhlimaan ja saamme kaikkia etuuksia, vai mitä?
EIHÄN ME ILMAISEKSI PASKADUUNII TEHDÄ. SIITÄ ON SAATAVA RAHAA, ET ON VARAA OSTAA KONJAKKIA. VOIDAAN SITTEN HAUKKUA ONNERTTOMIEN VANHEMPIA. - siskojolonsielu
Joo. Ei todella tehdä tuota paskaduunii ilman kunnon liksaa. me sielunsiskot juodaan konjamiinia, röyhtäillään ja haukutaan onnettomien vanhempia. Kuunnelkoot, jos kiinnostaa, mitäs eivät itse huolehtineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1256227Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto635151SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun724290SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133632Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213200SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522556Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352509Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT902258Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672252