Pukki panee halvalla

sporo

Mitenkä kun pakana ajalta oleva joulupukki tuo lahjoja kilteille ja kuuliaisille, niin onko kilttejä uuteen talouskasvuun uskovaiset vai pakanat ? Kumpaa lahkoa pukki panee perkeleesti, sadomasokistisesti risulla ja piiskalla ja kumpi saa herKullista rakkautta ?

Pahantiedon rauhattoman pyrkyrikäärmeen, kaksiharaisella kielellä puhuvan kofeiinihain, joukahaisen siis joukkonaisten valta: emokratia. Tuo rehellisyyttä, alastomuutta ja seksiä häpeävä pidätäytyjien ja ympärileikattujen lahko on patoutuneiden kusipäiden mätä viikunapuu, joka on kasvanut suomaalle mahdottoman suureksi.

Kalevala on kalavale, ikuista talouskasvua, ilmaista iloa ei olekkaan, ilo on egon käsitys onnesta, pelkkä illuusio. Kyynel pitkästä ilosta.

2

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssstttvv

      Ei juntit tajua, että kekkonen kusetti ja kahvipiripäävanhemmat usko. Ne vai kerää ja kerää tajuamatta, että voima on helvetin vaarallista jos ei oo keinoja sitä ymmärtää.

    • kekkoslovak

      Tyhmin on se, joka omaa tyhmyyttä jaksaa parhaiten puolustaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      26
      3908
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      70
      3202
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2670
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2627
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2025
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      112
      1880
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      151
      1640
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1550
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      572
      1534
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1284
    Aihe