Nyt on pakko avautua, suututtaa! Olin tänään eräässä kylpylässä ja näin siellä seuraavaa. Kun tulin pesutiloihin, niin eräs keski-ikäinen naikkonen siinä ajeli pylly pitkällään alapääkarvojaan, hyi olkoon ja eikö siinä tukkeudu viemäritki, jos kaikki siellä sheivais. Kiva siinä toisten kattoo... Lisäksi kun menin saunaan, eräs noin 10v likka avasi oven sepposen selälleen niin, että kaikki löyly lähti! Kiva kun juuri heitit itselles ihanat löylyt ja joku idiootti avaa oven pitkäksi aikaa. No sitten likan äiti tuli siihen ja kailotti lapselleen ja muille niin, että koko saunaosasto raikui. Jumalauta jotai rajaa! -,-
- Ärsyyntynyt Nemo-kala
Onko teillä vastaavia kokemuksia? Ei sitte vinoilua kiitos.
Uimahallien kusipäät
NemoFisu
2
476
Vastaukset
- kuularuisku
Olisinpa miekin nähnyt
- NemoOon
no se oli kieltämättä aikamoine näky :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564