Yritän poistaa tekstini, TURHAAN

QuidQuoPro

Yritän tosissani jälleen kerran itse ilmiantaa omat pahat kirjoitukseni, joita olen joutunut vaarallisista tilanteista (Jumalien ja lastensa aiheuttamia) johtuen laittamaan palstoille. Kävi jo sääliksi Niitä pahojakin Jumalia, ja halusin ottaa pois tekstini. En kuitenkaan saa omia kirjoituksiani pois, vaikka jo kaksi, kolme kertaa olen niitä yrittänyt ilmiantaa, jälleen kerran.

Voisiko joku ulkopuolinen "posauttaa" minun pahat kirjoitukseni, kuten "Jumalat ovat pedofiilejä". Koska asia on paha ja koskee varmasti vain muutamaa Jumalaa, jotka ovat pahoja/langenneita iTSE. En halua loukata ketään, mutta kun jos tietäisitte minun ja ystäväni mokkasiinit, sen Elämän,jota olemme joutuneet kulkemaan, Herrojen VALEIDEN, vaarallisten sellaisten siivittämänä, niin olisitte ihmetelleet, että kas kummaa, kun en ole jo ampunut Noita pahoja Jumalia. Kun vaan tietäisitte! KAikella on aikansa ja paikka, ja nyt on Toivon mukaan kyseiset Herrat Jumalat lapsineen oppineet, olemaan VALEITANSA viljelemästä, asettamasta ja huutamasta, ja käyttäytymään Oikein ihmisiä kohtaan. Toivon mukaan tuli oppi, ettei tarvitse alkaa huutaa ulkomaille asti. Jos EI armoa tule VALEISTA ja langetuksista, asetuksista, niin sitten EI ole Armoa Herroja, Vääriä Jumalia KOHTAAN. Voisiko joku poistaa tekstini?

Olisi mielestäni AIKA sopia ja unohtaa riidat ja erimielisyydet Jumalien, Henkimaailman olentojen ja meidän ihmisten välillä. Katsotaan oppivatko, vai alkaako kohta heti taas jonkun Tumman lihavan Jumalan halut hanakat VALEISIIN. Toivon mukaan oppi ja JÄTTÄÄ meidät kaikki ihmiset ja olennot rauhaan. Emme mekään halua kauan, "ikuisesti" lyödä, kun olisivat oppineet ajat sitten, aikanaan, olisivat itsekin säästyneet kaikelta haitalliselta. Pyydän, poistakaa joku se kirjoitukseni, en saa sitä itse pois!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
        Maailman menoa
        392
        2144
      2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        388
        2059
      3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
        Ikävä
        98
        1772
      4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
        Luterilaisuus
        442
        1725
      5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
        Ikävä
        7
        1424
      6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
        Maailman menoa
        110
        1243
      7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
        Ikävä
        215
        976
      8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        9
        896
      9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
        Ikävä
        41
        822
      10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
        Ikävä
        72
        820
      Aihe