Mikä siinä on että se ei voi sanoa olen homo ?? Miksi antti lymyilee kaapissa ?
Kuinka kauan Antti on Kaapissa ?
9
1071
Vastaukset
- gjdskoririri
Olen miettinyt samaa. Mutta ilmeisesti kyse on mukavuudenhalusta. Intimiteetisuojalain suojassa hänestä ei voida julkaista valokuvia eikä juoruja miesten kanssa niin kauan kuin hän ei ole sanonut suoraan olevansa homo.
- Fjdhfsfhj
Ei jäisi mitään paljastettavaa. Olisi vaikea repiä mitään uutisoitavaa uuden levyjulkaisun kynnyksellä. Nyt voi vihjailla loputtomiin että oottekste valmiina täältä tulee sokkipaljastus, ja sitten ei tuukkaan mitään.
- jamaailmapyöriinäin
Mistäs tiedät ettei ois bi? Se voi olla että riippuu vaiks päivästä onko nainen vai mies himottavampi?
- AntinSiwassa_asioinut
Tätä akkamaista juorukeskustelua on käyty siitä kun Antti nousi Idolsin myötä n. 10 vuotta sitten julkkikseksi. HÄVETKÄÄ. Mulle ihan sama mitä edustaa. Suomi on kuitenkin vapaa maa- jopa näille idioottimaisille keskusteluille. Hankkikaa oma elämä- suosittelen.
- Anonyymi
AntinSiwassa_asioinut kirjoitti:
Tätä akkamaista juorukeskustelua on käyty siitä kun Antti nousi Idolsin myötä n. 10 vuotta sitten julkkikseksi. HÄVETKÄÄ. Mulle ihan sama mitä edustaa. Suomi on kuitenkin vapaa maa- jopa näille idioottimaisille keskusteluille. Hankkikaa oma elämä- suosittelen.
Sehän siinä onkin, että se on ihan sama, lähinnä ihmisiä ihmetyttää, kun asiaa pitää aktiivisesti salailla. Ja samalla länkyttää, ettei sillä ole väliä. Ja tottakai nuoren (alkuaikoina) superjulkkiksen seurusteluasiat nyt kiinnostaa, oli kumppanin sukupuoli mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän siinä onkin, että se on ihan sama, lähinnä ihmisiä ihmetyttää, kun asiaa pitää aktiivisesti salailla. Ja samalla länkyttää, ettei sillä ole väliä. Ja tottakai nuoren (alkuaikoina) superjulkkiksen seurusteluasiat nyt kiinnostaa, oli kumppanin sukupuoli mikä hyvänsä.
Ei nyt pilata tätä. Kun tarvitaan suosionnostoa sitten tehdään jymypaljastus ja räjäytetään kaapin ovet auki, kun homofobinen Suomi ei vielä 2021 ole valmis, kun yksi 97-vuotias mummo Inarista saattaisi järkyttyä.
- EFROn_asukas
Samaa mieltä. Meistä tuskin kenestäkään olisi tuomaroimaan tuohon tyyliin Idolsissa- lutunen on aika vaisu naisen sana asiaan. Huippujätkä ja vielä meiltä Rovaniemeltä. Mutta täällähän pädetään kukin omalla pienellä sielunpiirillä, ehkä rippikoulukin on jäänyt välistä.
- Anonyymi
Miksi itsestäänselvää asiaa pitäisi vahvistaa.
- Anonyymi
Tämä tuiskunhuiskun lanseeraamaa vaatemallistoakaan ei voi pitää, kun ei tiedä, mitä viestiä se pitää sisällään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549