Mikä siinä on että se ei voi sanoa olen homo ?? Miksi antti lymyilee kaapissa ?
Kuinka kauan Antti on Kaapissa ?
9
1087
Vastaukset
- gjdskoririri
Olen miettinyt samaa. Mutta ilmeisesti kyse on mukavuudenhalusta. Intimiteetisuojalain suojassa hänestä ei voida julkaista valokuvia eikä juoruja miesten kanssa niin kauan kuin hän ei ole sanonut suoraan olevansa homo.
- Fjdhfsfhj
Ei jäisi mitään paljastettavaa. Olisi vaikea repiä mitään uutisoitavaa uuden levyjulkaisun kynnyksellä. Nyt voi vihjailla loputtomiin että oottekste valmiina täältä tulee sokkipaljastus, ja sitten ei tuukkaan mitään.
- jamaailmapyöriinäin
Mistäs tiedät ettei ois bi? Se voi olla että riippuu vaiks päivästä onko nainen vai mies himottavampi?
- AntinSiwassa_asioinut
Tätä akkamaista juorukeskustelua on käyty siitä kun Antti nousi Idolsin myötä n. 10 vuotta sitten julkkikseksi. HÄVETKÄÄ. Mulle ihan sama mitä edustaa. Suomi on kuitenkin vapaa maa- jopa näille idioottimaisille keskusteluille. Hankkikaa oma elämä- suosittelen.
- Anonyymi
AntinSiwassa_asioinut kirjoitti:
Tätä akkamaista juorukeskustelua on käyty siitä kun Antti nousi Idolsin myötä n. 10 vuotta sitten julkkikseksi. HÄVETKÄÄ. Mulle ihan sama mitä edustaa. Suomi on kuitenkin vapaa maa- jopa näille idioottimaisille keskusteluille. Hankkikaa oma elämä- suosittelen.
Sehän siinä onkin, että se on ihan sama, lähinnä ihmisiä ihmetyttää, kun asiaa pitää aktiivisesti salailla. Ja samalla länkyttää, ettei sillä ole väliä. Ja tottakai nuoren (alkuaikoina) superjulkkiksen seurusteluasiat nyt kiinnostaa, oli kumppanin sukupuoli mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän siinä onkin, että se on ihan sama, lähinnä ihmisiä ihmetyttää, kun asiaa pitää aktiivisesti salailla. Ja samalla länkyttää, ettei sillä ole väliä. Ja tottakai nuoren (alkuaikoina) superjulkkiksen seurusteluasiat nyt kiinnostaa, oli kumppanin sukupuoli mikä hyvänsä.
Ei nyt pilata tätä. Kun tarvitaan suosionnostoa sitten tehdään jymypaljastus ja räjäytetään kaapin ovet auki, kun homofobinen Suomi ei vielä 2021 ole valmis, kun yksi 97-vuotias mummo Inarista saattaisi järkyttyä.
- EFROn_asukas
Samaa mieltä. Meistä tuskin kenestäkään olisi tuomaroimaan tuohon tyyliin Idolsissa- lutunen on aika vaisu naisen sana asiaan. Huippujätkä ja vielä meiltä Rovaniemeltä. Mutta täällähän pädetään kukin omalla pienellä sielunpiirillä, ehkä rippikoulukin on jäänyt välistä.
- Anonyymi
Miksi itsestäänselvää asiaa pitäisi vahvistaa.
- Anonyymi
Tämä tuiskunhuiskun lanseeraamaa vaatemallistoakaan ei voi pitää, kun ei tiedä, mitä viestiä se pitää sisällään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571