Ei boicottia minä kyllä ostan Jaffoja ja muitakin Israelilaisia tuotteita
http://unbouncepages.com/levhaolam-12-tribe/
They Boycott, We Buy
9
97
Vastaukset
- enOsta
en halua tukea,
zionin fasistien terroria,
lasten kidutusta...- gideoni
Ostat ,saatat yllättyä,jos tutkit kaikki tarkkaan,lääkkeet ,tietoteknologia .
- kukaHaluaa
ostaa lapsia kiduttava,
fasistisen roskajoukon tuotteita..?
Eiköhän boikotit ole lopetettu, koska palestiinalaiset menettävät työpaikkoja.
Sama on rakentamisen kanssa, palestiinalaiset saavat paljon työpaikkoja ja palkan turvin voivat hyvin ja sekös Paléstiinan johtoa kismittää.
Maailman ei tarvitse niin paljon tukea ja herrat palestiinalaisten johtajat eivät pääse avustuksilla rikastumaan.- Saupal
Juutalaiset maksavat surkeita palkkoja.se on yksi tärkeä syy miksi aktivistit boikotoivat. Haluavat estää orja työvoiman käytön. Mutta juutalaisille on etulyönti asema. Muuri ja tarkastuspisteet estävät ihmisten pääsyn töihin joten on pakko suostua juutalaisten orjatyöpalkkoihin. Mutta juuri tähän aktivistit yrittävät vaikuttaa. Juutalaiset toimivat kuten siirtomaaisännät. Ottavat maan käyttävät sen omaan viljelykseensä käyttävät palestiinalaisia orjatyövoimana ja ottavat kaiken tuoton itselleen. Aktivistit haluavat estää tällaisen imperialistisen riistämisen. Myös muualla kuin Israelin siirtomaa-alueilla. Maailmassa on valtavan paljon järjestöjä jotka toimivat sorrettujen ja vainottujen kansojen ja ihmisten hyväksi.
- gideoni
Totuus palkoista on toinen.
" Surkeita palkkoja..."
Ei pidä paikkaansa. Palestiinalaiset menevät mieluummin israelilaisiin yrityksiin töihin koska siellä maksetaan parempaa palkkaa, kuin palestiinalaisissa yrityksissä.
Se tietenkin jurppii Palestiinan johtoa.- knmjt
riippuu varmaan lafkasta. vähänki fyrkkaa on aina parempi kuin ei mitään.
joka tapauksessa palkka on AINA heikompi kuin vastaavassa työssä olevalla juutalaisella, ja raskaimmat ja likasimmat työt teetetään aina palestiinalaisilla
Vai niin, minä olen nähnyt hemmetin komeita juutalaisia roskakuskeja, jotka tyhjensivät myös palestiinalaisten roskapöntöt.. osa on nimittäin oppinut jo laittamaan roskat pönttöön, osa heittää vain kaduille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892558Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011632- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73963- 56949
- 45837
- 63829
- 61815