mite jumala voi tehä tuommosta tuolle

tehmies24v

nuorelle pojalle? joka ei satuttanu hyttystäkään...? koska mä en olis tehny jumala tota...

8

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen:

Jumalan pelko, on viisauden alku, ja hyvä ymmärrys kaikille, jotka sen pitävät. Mutta sen lisäksi tee hyvää, tai paremminkin opettele tekemään hyvää, ja opi virvoittumaan siitä, että teet hyvää, eikä siitä, kuten nyt teet, että syytät muita.

Tee hyvää, ja teet uskosi eläväksi.

Ongelmasi on kuollut usko, ilman uskon tekoja, ja uskon hedelmää. Jospa et löydä sen vuoksi rauhaa?

Tee hyvää, ja vastusta näin lihallista itsekkyyttäsi, joka pitää sinua pimydessä.

Kun minä käännyin tekemään hyvää omasta kurjuudestani, niin minulle tuli siinä samalla tunne, että taivas on avoin.

• Armoa_ja_nikkeliä

Näin on. Kun tapat ja vammautat naisia, vanhuksia ja lapsia, niin jumala on puolellasi. George W Bush on niin lausunut. Teet silloin tuon USA:n jumalan mukaisia laupeudentöitä.

Lähi-idässä on jumalaisen käden töiden jälki kaikkien nähtävillä. Siellä ei voi monessakaan paikassa enää asua.

• Minävaantässätaas

Älä katkeruudessa menee muitten kanssa helvettiin jotka tekevät paha ja vihollinen käyttää. Maailma on pahan vallassa kunnes jotkut antautuu ehkä sinäkin ottamaan Jeesus vastaan ja sitten tulee loppu tästä kärsimyksistä! Älä estä sitä!! Koska kun pakanan luku täyttyy niin tulee loppu..

• Minävaantässätaas

Jumalalle on tullut loppu jo aikoja sitten ja hän joutui helvettiin.

• Mikko.A.eikirj

http://www.iltalehti.fi/urheilu/201612292200047123_ur.shtml

Jumala ei auttanut perheenisää ja vihaa lapsiensa kanssa olevia, iskikö Jumalaan sun isis-kade tuhovimma?

Jumalan sietäisikin pelätä kun juoksen Taivaaseen ja annan sille SELKÄÄN. Mätkn pajunoksalla kuten Eemeli-sarja on meitä opettanut, jokaista Jumalaa kaavun läpi kankuille, lits läts, sodat läks, peffaan mäts.

Jumalasta tulee Kumara kun minä näytän miksi pitää pelätä mua.

• jeesussatu

Kristittyjen jumala ei kerkeä auttamaan, koska sillä on kova kiire vahtia kiihkouskovaisten ajatuksia ja runkkailua ja pelotella ihmisiä helvetin tulella, joka ei sammu. Ei siinä kerkeä ketään pelastamaan, jos toimii ajatuspoliisina koko planeetalle.

http://see_the_truth.webs.com/

• HurskasVaiEi

Tätä tapahtuu israelissakin, vaikka ulospäin annetaan toisenlaista kuvaa uskovaisesta hurskaasta kansasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2284
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1995
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1582
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1394
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe