mite jumala voi tehä tuommosta tuolle

tehmies24v

nuorelle pojalle? joka ei satuttanu hyttystäkään...? koska mä en olis tehny jumala tota...

8

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen:

      Jumalan pelko, on viisauden alku, ja hyvä ymmärrys kaikille, jotka sen pitävät. Mutta sen lisäksi tee hyvää, tai paremminkin opettele tekemään hyvää, ja opi virvoittumaan siitä, että teet hyvää, eikä siitä, kuten nyt teet, että syytät muita.

      Tee hyvää, ja teet uskosi eläväksi.

      Ongelmasi on kuollut usko, ilman uskon tekoja, ja uskon hedelmää. Jospa et löydä sen vuoksi rauhaa?

      Tee hyvää, ja vastusta näin lihallista itsekkyyttäsi, joka pitää sinua pimydessä.

      Kun minä käännyin tekemään hyvää omasta kurjuudestani, niin minulle tuli siinä samalla tunne, että taivas on avoin.

    • Armoa_ja_nikkeliä

      Näin on. Kun tapat ja vammautat naisia, vanhuksia ja lapsia, niin jumala on puolellasi. George W Bush on niin lausunut. Teet silloin tuon USA:n jumalan mukaisia laupeudentöitä.

      Lähi-idässä on jumalaisen käden töiden jälki kaikkien nähtävillä. Siellä ei voi monessakaan paikassa enää asua.

    • Minävaantässätaas

      Älä katkeruudessa menee muitten kanssa helvettiin jotka tekevät paha ja vihollinen käyttää. Maailma on pahan vallassa kunnes jotkut antautuu ehkä sinäkin ottamaan Jeesus vastaan ja sitten tulee loppu tästä kärsimyksistä! Älä estä sitä!! Koska kun pakanan luku täyttyy niin tulee loppu..

      • Minävaantässätaas

        Jumalalle on tullut loppu jo aikoja sitten ja hän joutui helvettiin.


    • Mikko.A.eikirj

      http://www.iltalehti.fi/urheilu/201612292200047123_ur.shtml

      Jumala ei auttanut perheenisää ja vihaa lapsiensa kanssa olevia, iskikö Jumalaan sun isis-kade tuhovimma?

      Jumalan sietäisikin pelätä kun juoksen Taivaaseen ja annan sille SELKÄÄN. Mätkn pajunoksalla kuten Eemeli-sarja on meitä opettanut, jokaista Jumalaa kaavun läpi kankuille, lits läts, sodat läks, peffaan mäts.

      Jumalasta tulee Kumara kun minä näytän miksi pitää pelätä mua.

    • jeesussatu

      Kristittyjen jumala ei kerkeä auttamaan, koska sillä on kova kiire vahtia kiihkouskovaisten ajatuksia ja runkkailua ja pelotella ihmisiä helvetin tulella, joka ei sammu. Ei siinä kerkeä ketään pelastamaan, jos toimii ajatuspoliisina koko planeetalle.

      http://see_the_truth.webs.com/

    • HurskasVaiEi

      Tätä tapahtuu israelissakin, vaikka ulospäin annetaan toisenlaista kuvaa uskovaisesta hurskaasta kansasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe