Käynnistyksen yhteydessä käynnistyvän ohjelmat

käynnistys

Mitä hitosta mä löydän sen toiminnon millä määritellään käynnistyksen yhteydessä käynnistyvät ohjelmat. Olen tässä parituntia istunut koneella ja yrittänyt tätä etsiä.

10

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Taidat kuitenkin tarkoittaa msconfig ohjelmaa joka on valmiina. Autoruns on kyllä mielestäni selkeämpi ja kattavampi.

• käynnistys

Eikö enne ollut ihan käynnistysvalikossa sellainen "ohjelma" millä valittiin käynnistyvät ohjelmat.
        Nyt haluaisin pois käynnistymästä skypen.

Pitää sitten kokeilla jompaa kumpaa

• käynnistys

Kiitän, msconfig hoiti homman..... sen kun muistaisi taas joskus

• ajoitetut_tehtävät

Valvontatyökalut -> tehtävien ajoitus on myös lisää ohjelmia joita ei saa msconfigilla, palveluista tai edes autorunsilla suljettua. Esim. osa HP:n ohjelmista käynnistyykin tuota kautta ja on ajoitettu käynnistymään kun kone käynnistetään.

• oppiaikäkaikki123
        käynnistys kirjoitti:

Eikö enne ollut ihan käynnistysvalikossa sellainen "ohjelma" millä valittiin käynnistyvät ohjelmat.
        Nyt haluaisin pois käynnistymästä skypen.

Pitää sitten kokeilla jompaa kumpaa

Skypen käynnistyksen avauksen yhteudessä voi estää jo siinä vaiheessa kun ohjelman lataa koneelle.

• Vaihtoehtoja

Tuon voi hoitaa myös ohjelmalla Ccleaner mikä on ilmainen ja ladattavissa netistä

• Ruotuväki

Kummallista etten löydä millään haulla tai polulla yhtäkään käynnistyvää ohjelmaa!
      Win10 käytössä. On muuten alkanut tuntua asiakasvihamieliseltä.

• gtrfrtgfrt

Skypen käynnistyminen samalla kun win käynnistyy ni saadaan pois skypen asetuksista?

• asdasdasdasdasdasdonvai

WIN R

msconfig

"Palvelut" tabi (kolmas vasemmalta)

- windows 10 sama ja myös tehtävienhallinnassa (CTRL SHIFT ESC) on "käynnistys" välilehti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3274
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      324
      2865
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1566
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1304
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1272
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1000
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      997
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe