Tukekaamme kirkkoherraamme vaikean asian edessä

äiiiteeepyyyhkiiin

Ilkka Tervonen on nyt soittanut kirkkoherralle Taija Hakolaan liittyvässä asiassa. Kirkkoherra on joutunut erittäin hankalaan välikäteen ja hän on joutumassa lähes erotuomarin osaan riidan selvittämisessä. Toivottavasti Taija ei eroa eikä häntä eroteta luottamustehtävistään. Se olisi suuri tappio kaikille seurakuntalaisille.

17

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuules ny...mua ei kiinnosta vittuakaan noiren kaharen riirat. mut sen mä tierän, että Ilikalle ei oo tilaa seurakunnassa mutta ei Taijallekaan. kokoomus on out

• sus_siunaa

Mitä sanoo kirkkoväki? Ja kirkkoväärti?

• sus_siunaa kirjoitti:

Mitä sanoo kirkkoväki? Ja kirkkoväärti?

ei saatana kiinnosta. mulle jos urputtamahan tuloo niin tuloo nenä kipiäksi

• soittopyyntö

[email protected] Esitin ko.tehtävää ajatellen parhaan mahdollisen Kuolemaan tuomittu Saddam hirtettiin joulukuun 30. päivänä vuonna 2006. koulutuksen ja työkokemuksen sekä nipun luovia ideoita . Eilen ilmoitettiin että olette valinneet vakavasti ottamianne keskusteluun kutsuttavaksi viisi . Minulle ei edes soitettu . Tämä asia on mennyt islamilaiseen rikosoikeuteen Agadirin , syystä että täällä asuva Kaavista tullut [email protected] sanoi tuntevansa Kaavin ihmiset ja varoittavansa heitä Hietikon vakavasta mielisairaudesta. Ennen näitä itse tiedottoman savolaismulkku Montosen projisointeja , en tiennyt Kaavista yhtään mitään. Olin kylläkin miettinyt vaimoni kanssa sopivaa pikkukylää Suomessa, jonne muuttaa ja alkaa maksaa veroja 600 e kuussa ( kuten nykyään maksan, vaikken saa Suomeen edes käymään tulla )

´´Ellen olisi näin pahasti päästäni vialla, varmaankin sinne Kaaviin minut otettaisiinkin Montonen ilkkui. Hän myös esitti rasistisia syitä, sanoen etteivät savolaiset missään tapauksessa pohjalaisia hyväksy, koska ne on tuollaisia hulluja kaikki. Eivätkä ymmärrä sitä kylmää tosiasiaa että pohjalainen ei savolaista vittuilussa ikinä voita . Noin sanoi vaimoni sisaren Zahran kanssa naimisiin menossa oleva Montonen jo 4 viikkoa sitten. Perheriidasta veljessodasta on siis kyse kuin myös siitä ettei Suomessa suvaita mitään yleisestä junttipäisyydestä poikkeavaa. 30 luvun mentaliteetti vallitsee . Eilen tuli Kaavista lyhyt kuiva e mail, ettei minua oltu lainkaan huomioitu

Ministeri Anu Vehviläinen ennalta haistoi jotain tälläistä sanoessaan ennen joulua että kuntien yhteenliittymistä ei tapahtu ilman sotaa. Hän sekä Vaasan ja Kauhajoen kaupunginjohtajia [email protected] ja [email protected] ovat saaneet tarkkaa tilanneselvitystä Trumpin tulosta Suomeen. Heille molemmille ITSELLEEN kuin myos seinäjoelle ja kurikalle voi tulla rankkoja seuraamuksia islamilaisesta rikosoikeudesta sekä puolen miljoonan harrikkahirmun pesäpallomailoista , mutta teuvalaiset karijokiset vaasalaiset ja kauhajokiset välttyvät talojensa hajottamiselta ja sinisiksi hakatuiksi tulemiselta ( TRUMP & TAO drivers ja hells angels usasta euroopasta venäjältä tulevat Suomeen ensi kesänä mitä luultavimmin, hyvin isolla porukalla , sanotaan FB ryhmissä ) Tekevätpä he mitä tahansa , esoteerisessa henkisessä todellisuudessa alkaa tapahtua.

Kaavin kunnan ylimielisen fasistisen suhtautumisen takia keltaiset ryn hallituksessa INTIAN Keralassa päätettiin viime yönä että KAAVI julistetaan kirotuksi alueeksi jonne kootaan koko maailman saatanalliset demonit suurta viimeistä taistelua varten. Kaavin ei kannata kenenkään lomilleen mennä, ja siellä asuvien on parasta muuttaa pois

• uunoeemeli

se vois tämä kyseinen ämmä siirtyä hiljaa takavasemmalle eikä seata joka asias niinkun hallittis joka alaa

• kokoomus.rules

Taija on miljoona kertaa paree kokoomuslaanen ku Ilikka!!!

• eiKokoomus

1. Seppo. Myllis. Antikepu. Nämä ovat mielenterveydelle vaarallisen kirjan sanoja.

2. Olemme totisesti lähettäneet Jyväskylästä tämän Myllykirjan, jotta te voisitte ymmärtää.

3. Me aiomme kertoa sinulle erään kertomuksista ahdistavimpia ilmaisten sen sinulle tällä Myllykirjalla, sillä tätä ennen sinä kuuluit niiden joukkoon, jotka olivat saaneet sulan hattuun tyhmyydestä.

4. Kun Kesti lausui Sepolle: »Seppo, olen totisesti nähnyt yksitoista ärisevää juoppoa sekä kepulaisen ja kokoomuslaisen; olen nähnyt niiden kumartuvan edessäni», niin

5. tämä sanoi: »Kesti! Älä kerro näkyäsi kotkolle, muuten hän ryhtyy salahankkeisiin sinua vastaan. Kalju kotka on totisesti ihmissuvun ilmeinen vihollinen.

6. Tällä tavoin on Seppo valitseva sinut ja opettava sinulle näiden tapahtumien selityksen, ja Hän on täysin käsin siunaava sinut ja vessaharjan, niinkuin Hän tätä ennen siunasi xanorit ja lauteet. Totisesti, sinun Herrasi on tietävä, viisas.»

7. Kestin ja kotkon kertomuksessa on todella selvät merkit niille, jotka naureskelevat ivallisesti Kainuu-Lahti akselin tapahtumille.

8. Niinpä he lausuivat: »Todellakin Kesti on valittu, vaikka me kuulumme samaan Supon mustalla listalla olevien joukkoon. Totisesti, Seppo on ilmeisesti aina oikeassa.
        9. Piirtäkää Kestin kuvia koko seinä täyteen tai viekää hänet jonnekin vieraaseen maahan, jotta Sepon kasvot kokonaan kääntyisivät teidän puoleenne ja teistä saattaisi senjälkeen tulla onnellisia.»

10. Muuan heidän joukostaan sanoi: »Älkää piirrelkö Kestin kuvia seinään, vaan kertokaa hänelle kaljusta narsistista, jolloin jotkut avohoitopotilaat kenties osoittavat hänelle kunnioitusa viisauden haltijana, jos tahdotte hankkeenne toteuttaa.»

11. He sanoivat: »Oi Seppo, mikä on syynä siihen, ettet usko meidän huostaamme Kestiä? Suommehan totisesti hänelle vain hyvää.

12. Lähetä hänet huomenna kanssamme Lahteen, niin hän voi räyhätä ja sotkea; kyllä me vartioimme ette kukaan saa häntä kiinni»

13. Seppo vastasi: »Minua todellakin huolestuttaa lähettää hänet teidän kanssanne, ja pelkään mielenterveysasianomaisten saavan hänet, jos ette pidä huolta hänestä.»

14. He lausuivat: »Jos niin kävisi, vaikka meitä on näin monta, niin me silloin kännissä ensiksi olisimme.»
        ______
        Kirje Kokoomuksen puoluetoimistolle 1-7
        1. Sitten, neljäntoista tunnin kuluttua, minä taas menin Jyväskylään ja otin Kestin mukaani.
        2. Menin sinne mölyävien naapureiden takia ja esitin juopoille sen evankeliumin, jota julistan huuhaalaisten keskuudessa; esitin sen yksityisesti kaikille heistä, etten ehkä juopottelisi tai olisi herjannut kepulaisia turhaan.
        3. Seuralaistani Kestiä, joka oli alunperin Hankasalmelta, ei pakotettu juomaan itseään pahaan känniin.
        4. Noiden pariimme luikertaneiden kokoomuslaisten tähden, jotka riistääkseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on minun pyhyyteni tähden,
        5. me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
        6. Usutimme uskoomme kääntyneet juopot heidän kimppuunsa.
        7. Ahdistuksessaan kokkareet huusivat "Seppo armahda!" Mutta minä en heistä piitannut.

• VesurikyläRules

Sillä, miten Seurakunta suhtautuu tähän asiaan on suuri moraalinen merkitys.

• päntälä-ratkaisee

Miten asiaan suhtaudutaan päntälässä

• IrwinPresidentiksi

Mikä kanta ABC:n parlamentilla on kyseiseen asiaan ? Sehän on Kauhajoen ylin päättävin elin

• it54

Kirkkoherran kanssa ei ole nokatusti vielä keskusteltu. Ero on edelleen vireillä. Seurakunnassa on eräs kokoomuslainen nainen, joka toimii kirkkovaltuustosta ja -neuvostossa. Hänen tarkoitus on ajaa minut suohon pysyvästi kristillisillä arvoilla. Näinkö seurakuntaa johdetaan kirkkoherrran avustuksella. IT

• Eihän sinulla ole mitään väkivaltaisia ajatuksia tätä naista kohtaan?

• sapelisimonen

Mielestäni VA Koskenniemi on paras runoilijamme!

• pyllistys

Päntälä se kaiken ongelman takana on. Mustalaiskulttuuri kukoistaa. Kirjoittamattomat lait ja säännöt on päntäneellä tätäpäivää.

• päntälä-mafia

Päntälä-mafia saa päättää aivan liian monesta ratkaisevasta asiasta

• Kauhajokelaisten onneksi Ilkka pääsi taas valtuustoon. Nyt olisi korkea aika laittaa kaupungin asiat kuntoon. Tässä tehtävässä Ilkka on korvaamattoman arvokas henkilö. Siitä olen varma.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe