Onko jo tuttu WinWar

Warrantti

Tiedotus!
Hei, olen maajohtaja ja tässä on ennakkotiedoite uudesta kiistatta suuresta bisneksestä jonka tarkoitus on mahdollistaa vaurastuminen ihmisiltä verkostomakkinoinnin avulla.
Aloitan pienellä taustoituksella,
Haemme sijoittajia jo vahvaan taustajoukkoomme, olemme tarjoamassa ainut kertaista mahdollisuutta päästä rikastumaan johdannaiskaupalla(tästä myöhemmin lisää). WinWarin toimitusjohtajana toimii virosta kotoisin oleva Jevgen, joka itse on rikastunut eirillaisten treidaus ohjelmien suunnittelijana,aikaisemmin ohjelmat olivat lähinnä tiedonkeruujärjestelmiä ammatti meklareiden käyttöön, mutta nyt kyse on jostain täysin uudesta. Jevgen huomasi ohjelmistoja suunnitellessaan ja dataa selatessaan tietyn toistuvuuden ja ennakoitavuuden johdannaisissa, nyt ohjelma on rakennettu laskemaan sijoitussuhteita termiitien ja optioiden välillä. Eli pienemmällä sijoituksella saadaan normaalia suurempi tuotto, yleensä satojaprosentteja. Nämä johdannaiset ovat olleet pitkään käytössä ammattisioittajilla salkkua suojaamassa tai sitten suuren voiton tavoittelussa, nyt WinWarin kautta myös normaali ihmisillä on mahdollisuus päästä mukaan termiittien, optioiden, futuurien ja swapien ihmeelliseen maailmaan.
Keräämme ensimmäisen infon helsinkiin tammikuun aikana, tervetuloa kaikki halukkaat.
Terv. Maajohtaja WinWar

12

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut1245

Mitenkä tämä tarkalleen ottaen toimii?

• MukanaOllaan111

Koulutuspaketti 1000 ja saat alustan.
        Sitten sijoitat niin paljon kuin haluat hävitä

Yksinkertaista.

Tarkistetaan ennen liitymistä muutama asia:
        Miten mansikkakauppa käy
        Vietäthän lomasi Pattyalla
        Käteistä rahaa löytyy
        Et pelkää riskinottoa
        Et kuuntele tyhmää pankinjohtajaa
        Innostut kaikesta uudesta, raha ei ole este
        Kuulut 5%;n älykkäämmän sijoittajan joukkoon
        Olet ollut mukana tekemässä rahaa, GiiClub, Winclub, Wincapita, Wish, Graalia, WGI, 3Gmp, Bigcoin, S3ven, Zinzau, Onecoin, ShitCoin, Ym. helppoa ja kunnolla tuottavaa bisnestä.
        Nyt jaetaan ilmaista rahaa, liity heti ja kotiuta miljardi !

• 10PakettiaTänne

Minne saa lähettää rahaa? Jos ostan itselleni 10 samanlaista koulutuspakettia, niin saanko kymmenen diplomia? Onko rubluuttia tai ahtopainemittaria tai splittibarometria?

• ulkohuusi

* vaurastuminen ihmisiltä verkostomakkinoinnin avulla.

Meilläpäin makki on paikka jonne käydään laskemassa sitä ihteään

• RuskiLäjä

Ostakaahan dildo kaalimadosta niin voitte avartaa persettä valmiiksi kun teitä kuitenkin kairataan lopuksi kuivana kakkoseen.

• Hymyileväsioittaja

Nyt kuulostaa elämän tilaisuudelta, taidampa sioittaa tähän kaiken mitä on kertyny säästö pankki tililleni.

• DsuhaPervola

Kelpaanks mä? Mul ei kyl oo ku toi elämäm kolu, enkä mä osaa lukee enkä kirjottaa... Mut mä kul haluaisin toks uviner... eiku universumijohtajaks tai ainaski diamandi myyjäks. Saaks teiltki Lamprotsineit ja rolksei ja boonuksii ja tokeneita tai silleenniiku rahaa, mut paljo. Mul on kyl kans kokemuksii noist Winkapistuksest, onnakooneista ja mitä niit nyt onkaa. Kaikkin oon pannu paljo rahaa ja kohta pitäs alkaa kotiutukset. Mä hengaan yhen aapeeceen kassafriidun kans, et siäl vois pitää noita mekaeventsei, jookos?

• noröhröh

Onko tämä parodiaa? Vai maajohtaja, mikä olikaan nimesi? Jotta voit esiintyä vakavasti otettavana niin olisi hyvä tietää etten puhu esimerkiksi Mikki Hiiren kanssa.

• Rujanjapietveskassa

Mikki Hiiri ei valehtele. Maajohtaja kun avaa suunsa vastuu on kuuntelijalla

• Saako maksaa onecoineilla? Liityn heti. Onko konsertoivaa mastergaardia?

• vvkisti

Toimiiko samalla tavalla kuin emailiini jatkuvasti ilmestyvä "automaattisesti pörssikauppoja tekevä ohjelmisto" joka lupaa tehdä sikarikkaan alta aikayksikön?

• Että_näin

Että tällänen kusetus tällä kertaa. Osyta meiltä tonnilla roinaa ja myyt sitä sitten ovelta ovelle, ja otat itsellesi kolme uutta jäsentä, niin tulosi triplaantuvat kerta heitolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2830
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      264
      2673
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1875
    5. 217
      1405
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      917
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe