Uusi todiste älykkäästä luomisesta

Tiedeedistyykreasuuntaan

http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/avaruus/vaikuttaa-galaksimme-liikkeeseen-tutkijat-loysivat-ennennakemattoman-suuren-galaksien-superjoukon-aivan-linnunradan-naapurista-6609886

Nyt siis saimme vastauksen siihen että miksi ihmeessä Luoja loi avaruuteen niin mahdottomasti taivaankappaleita? Ne ovat siellä siksi että ne vaikuttavat maanpalon liikkeisiin ja muihin hienosäätöihin jotta täällä olisivat elämälle suotuisat olosuhteet pysyvästi kohdillaan.

Kiitos paljon tutkijoille tästä mainiosta kreationistisesta tieteellisestä havainnosta.

14

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvcvcbcvvb

      Mitä yhteyttä tällä on raamattuun?

      • seuraavakysymys

        No vaikkapa alkuun; AAKKOSET.


    • ei.voi.tietää

      Parodiaa?

      • Ilmeisesti.


      • Epäjumalienkieltäjä
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ilmeisesti.

        Tällä palstalla parodian tunnistaminen on poikkeuksellisen vaikeaa.


    • Jyrinä

      Kosmoksen hienosäädöt ja maahan vaikuttavat 4 perusvoimaa ovat miljardisosien tarkkuudella suhteutettu toisiinsaja ja maan aineksiin jotta täällä voisi olla esim. hengitysilmaa, on jo sen luokan sattumaa että se ei voi olla sattumaa.

      Sopii googlailla.

      • Alex-reg

        Jyrinä, mietippä tarkkaan uudelleen tuo "hienosäätö".
        1) Montako prosenttia pitäisi jonkin perusarvon muuttua ennen kuin jotain tapahtuisi?
        2) Onko elämä sopeutunut vallitseviin olosuhteisiin vai vallitsevat olosuhteet elämään?

        Tuossa pari peruskysymystä.


      • OlihanAivopieru

        Uutinen puhuu vain siitä, miten nyt löydetty galaksijoukko vaikuttaa Linnunradan liikkeeseen. Uutisella ei ole hienosäädön eikä Maan elinkelpoisuuden kanssa mitään tekemistä. Eikä sen puoleen kreationisminkan kanssa. Pään sisäisen maailman pitää olla todella harhainen, jos kyseisen uutisen luettuaan väittä tuollaisia.


      • tieteenharrastaja

        Ihmisiä elelee iloisesti vuoristoissa, joissa ilmaa on kymmenesosa vähemmän kuin merenpinnassa. Se siitä miljardisosastasi.


      • Ihmesattumaa
        Alex-reg kirjoitti:

        Jyrinä, mietippä tarkkaan uudelleen tuo "hienosäätö".
        1) Montako prosenttia pitäisi jonkin perusarvon muuttua ennen kuin jotain tapahtuisi?
        2) Onko elämä sopeutunut vallitseviin olosuhteisiin vai vallitsevat olosuhteet elämään?

        Tuossa pari peruskysymystä.

        Auringonvalosta osuu maan päälle vajaat kaksi miljardisosaa. Laita siihen vaikkapa tuo miljardisosa lisää niin kehnosti täällä käy. Heeheh. Siis vähäisempi muutos kuin promillen promille riittäisi tuhoamaan maapallon.

        Toisaalta myöskin maan vetovoiman vähentäminen vain muutamilla promilleilla aiheuttaisi vähitellen ilmakehän muuttumisen siten että vety karkaisi avaruuteen tai kasaantuisi lammikoiksi ja ilma olisi hengityskelvotontaa. Se on pienestä kiinni sanovat tietokirjat ilmakehästämme.


      • Ihmesattumaa kirjoitti:

        Auringonvalosta osuu maan päälle vajaat kaksi miljardisosaa. Laita siihen vaikkapa tuo miljardisosa lisää niin kehnosti täällä käy. Heeheh. Siis vähäisempi muutos kuin promillen promille riittäisi tuhoamaan maapallon.

        Toisaalta myöskin maan vetovoiman vähentäminen vain muutamilla promilleilla aiheuttaisi vähitellen ilmakehän muuttumisen siten että vety karkaisi avaruuteen tai kasaantuisi lammikoiksi ja ilma olisi hengityskelvotontaa. Se on pienestä kiinni sanovat tietokirjat ilmakehästämme.

        Ja Maan ei tarttis olla kuin kymmenen kilometriä kauempana Auringosta, niin elämä kävisi jo mahdottomaksi, vai mitä? Hehehe.


      • Laskettuaikamenijo
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ihmisiä elelee iloisesti vuoristoissa, joissa ilmaa on kymmenesosa vähemmän kuin merenpinnassa. Se siitä miljardisosastasi.

        Tyhmä, kyseessä ei ole nopea tapahtuma vaan ajan kuluessa vuoristossakin happi vähenee jos olosuhteet muuttuvat vaikkapa vain promillen verran maan vetovoiman suhteen. Se on ihan laskettavissa oleva homma.
        Joku vastaava muutos ne dinotkin surmasi.


      • ytughijolköl
        PäärynäOnTotuus kirjoitti:

        Ja Maan ei tarttis olla kuin kymmenen kilometriä kauempana Auringosta, niin elämä kävisi jo mahdottomaksi, vai mitä? Hehehe.

        Kysymys on kokonaisuudesta ja pidemmän aikavälin seuraamuksista, mutta niin se vain on että parin miljardisosan lisäys auringonvalon määrässä realisoituisi siten että täällä olisi tuplasti kuumempi ja kohta elämä täällä kävisi mahdottomaksi.


    • Toisin sanoen oma aurinkokuntamme hoipertelee epävakaasti ja sen korjaamiseksi tarvitaan muita galakseja. Onpa noloa Jumalan kannalta, kun ammattitaito ei riittänyt aurinkokunnan vakauttamiseen ilman apukeinoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe