Näkyy Yle Areenasta. Oikeata ja jopa pieniä tuloksia tuottavaa kehitysapua. Mutta ohjelman päähenkilö Toni viimeisessä jaksossa joutuu toteamaan, että kaikki rahana annettu kehitysapu menee täysin hukkaan. Katsokaapa jaksot ja hämmästykää kuinka saamattomia, osaamattomia, epäluotettavia, laiskoja yms ovat Tonin tummaihoiset yhteistyökumppanit. Minun silmät aukenivat. Nyt en enää ihmettele, että Afrikka on takapajula ja kehitysmaa ja sellaisena se tulee pysymään. Se onkin näköjään totta, että tummaihoisten älykkyystaso on alhaisempi kuin valkoisilla. Tuotakaan en ole oikein uskonut, mutta totta se taitaa olla.
Lukekaa myös kirja "Kehitysavun kirous".
Katsokaa "Norsunluukoira"
norsunluuta
2
165
Vastaukset
- tietoalisääsinnekin
katsoin ja samaa ihmettelin, ei edes työn aloitusaika pitänyt paikkaansa eikä kukaan tahtonut uskoa että koirlla on oltava vettä jatkuvasti. Juomakuppikin hävisi häkistä!
- virtahevonsihveli
Minulle jäi mieleen vain nipittävällä äänellä kiroileva suomalaismies (poliisiko?) parhaaseen katseluaikaan YLE-verokanavalta.
Jos jossakin kulttuurissa esimerkiksi on niin, että koira on saastainen eläin niin ei se asia mäntyharjulaisen sadattelusta muutu. Parempaa sopeutumista vieraisiin kulttuureihin, kun sinne lähdetään, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202993Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371834- 161822
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3461741- 311317
- 301290
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884