Kellä olisi kokemusta pykälämen tilan leireistä? Itse menossa leirille kesällä ja haluaisin kuulu mielipiteitä.
Pykälämäen tila?
5
209
Vastaukset
- Huonoa
Huonot kokemukset
- Höynäytetty
Itse en enää menisi. Tunsin olevani mukana vain että saivat maksun. Ylimielinen emäntä. Piti erästä leiriläistä "parempana" kuin muut. Ohjaajien sosiaaliset taidot saisi olla paremmat lasten ja nuorten kanssa.
- Tutteliina
Toivottavasti rahat menevät edes hevosten ruokintaan ja hoitoon. Varmasti kivempiakin leirejä löytyy. Mun kokemukset ei parhaita sieltä. Ranta oli muuten kaunis.
- Emmiliija
Ainakin Rautalammilla oli kivaa Lehtolan tilalla. Sinne menisin uudelleenkin :)
- Ravaaja
Älä odota liikoja! Kyllä siellä menee, jos on kivat kaverit. Olisin halunnut oppia enemmän... Vähän tylyjä joskus, ei kiva mainita, mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938