Hienosti hoituu. Hinnat nousee monilla kympeillä !
Paskakaivojen tyhjäykset
8
1559
Vastaukset
- putkestatuleepas..aa
kmv-lehti kirjoittaa että markkinaoikeus ei ole hyväksynyt pirkanmaan jätehuollon monopolia ja toiminta aloitaan silti. Kummallista. Yleensähän tuollaiset kilpailutukset ja luvansaannit on haettu ensin ja sitten käynnistetty toiminta
- paskajuttua
on kyl hienoa, kun lain avulla tehdään monopoli. Ihmisen valinnanvapaus estetään ja tuomitaan laittomaksi toiminnaksi, jos tilaa jonkun muun tyhjäämään paskakaivon. Pirkanmaan Jätehuolto sais painua....
- Justjoops345
Homma oikeasti mättää. Ruovesi ei ole ainoa häviäjä. Sama juttu kaikille Pirkanmaan Jätehuolto Oy:n toimialueen kunnille. Nyt on vasta ensimmäinen vuosi monopolia, mitä seuraavien vuosien jälkeen. Ikävin asia on se, ettei paikalliset kuljetusyrittäjät voineet enää jatkaa. Jatkossa - Aina monopolijärjestelmissä palvelun taso alenee ja hinnat nousevat. Päättäjät tiesivät - alueellisessa jätehuoltojaostossa - mitä päättivät.
- Ummella
Itse aion käyttää jatkossakin itse valitsemaani hyvää yritystä likakaivon tyhjennykseen. Tämä yritys on halvempi ja palvelu parempaa. Laittakoot sitten jonkun uhkasakon jos kehtaavat.....
- Paskatämpärilläpellolle
Joo,näin on pirkanmaanjätehuolto on painostanut Ruoveden jätevedenpuhdistamon nostamaan jätevesien käsittelymaksuja, tässä on vissiin takana se että saavat sit vaivihkaa korottaa taksojaan tyhjäyksistä vedoten kohonneisiin kustannuksiin.
- Anonyymi
Korruptio pahimmillaan
- Anonyymi
Ei tässä siitä
Ole kyse….
Kunnallisen jäteyhtiön markkinoilla toimimista on laissa Rajoitettu ( nyt 5%…. ? ) siksi, että yhtiö ei voisi toimia kilpailijana yrittäjille…
Vastatoimena jäteyhtiö pyrkii jollakin keinolla nostamaan liikevaihtoaan ja saa taas sitä kautta (kun liikevaihto kasvaa) markkinaehtoiseen toimintaan käytettävä. rahamäärän isommaksi… monopoli-mafia ????? Jotain siltä väliltä. Mutta valta on se mikä puhuu… - Anonyymi
Hommaa paskamakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637