Hienosti hoituu. Hinnat nousee monilla kympeillä !
Paskakaivojen tyhjäykset
8
1524
Vastaukset
- putkestatuleepas..aa
kmv-lehti kirjoittaa että markkinaoikeus ei ole hyväksynyt pirkanmaan jätehuollon monopolia ja toiminta aloitaan silti. Kummallista. Yleensähän tuollaiset kilpailutukset ja luvansaannit on haettu ensin ja sitten käynnistetty toiminta
- paskajuttua
on kyl hienoa, kun lain avulla tehdään monopoli. Ihmisen valinnanvapaus estetään ja tuomitaan laittomaksi toiminnaksi, jos tilaa jonkun muun tyhjäämään paskakaivon. Pirkanmaan Jätehuolto sais painua....
- Justjoops345
Homma oikeasti mättää. Ruovesi ei ole ainoa häviäjä. Sama juttu kaikille Pirkanmaan Jätehuolto Oy:n toimialueen kunnille. Nyt on vasta ensimmäinen vuosi monopolia, mitä seuraavien vuosien jälkeen. Ikävin asia on se, ettei paikalliset kuljetusyrittäjät voineet enää jatkaa. Jatkossa - Aina monopolijärjestelmissä palvelun taso alenee ja hinnat nousevat. Päättäjät tiesivät - alueellisessa jätehuoltojaostossa - mitä päättivät.
- Ummella
Itse aion käyttää jatkossakin itse valitsemaani hyvää yritystä likakaivon tyhjennykseen. Tämä yritys on halvempi ja palvelu parempaa. Laittakoot sitten jonkun uhkasakon jos kehtaavat.....
- Paskatämpärilläpellolle
Joo,näin on pirkanmaanjätehuolto on painostanut Ruoveden jätevedenpuhdistamon nostamaan jätevesien käsittelymaksuja, tässä on vissiin takana se että saavat sit vaivihkaa korottaa taksojaan tyhjäyksistä vedoten kohonneisiin kustannuksiin.
- Anonyymi
Korruptio pahimmillaan
- Anonyymi
Ei tässä siitä
Ole kyse….
Kunnallisen jäteyhtiön markkinoilla toimimista on laissa Rajoitettu ( nyt 5%…. ? ) siksi, että yhtiö ei voisi toimia kilpailijana yrittäjille…
Vastatoimena jäteyhtiö pyrkii jollakin keinolla nostamaan liikevaihtoaan ja saa taas sitä kautta (kun liikevaihto kasvaa) markkinaehtoiseen toimintaan käytettävä. rahamäärän isommaksi… monopoli-mafia ????? Jotain siltä väliltä. Mutta valta on se mikä puhuu… - Anonyymi
Hommaa paskamakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171