Jeesus olisi vihervasuri

Jeesus__

Tulipa tuossa vaan mieleen että on varsin hassua että oikeiston arvoihin sanotaan kuuluvan koti, usko ja isänmaa, vaikka kristinuskon perusteena oleva Jeesuksen ajatusmaailma ja elämänfilosofia on suorastaan identtinen vihervasemmistolaisen ajatusmaailman kanssa.

Jeesus kehoitti auttamaan apua tarvitsevia ja kannusti vaatimattomuuteen sekä epäitsekyyteen. Erittäin vasemmistolaista ajattelua. Epäilemättä 2016 elävä jeesus kannattaisi suuresti myös luonnonsuojelua.

Sen sijaan oikeistolaista ahneutta, oman edun tavoittelua ja omaisuuden haalimista Jeesus vihasi.

15

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus_on

      Raamatussa esitetty Immanuel ja pian palaa takaisin ja tuhoaa pahat Saatanan seuraajat.

      • Heikki_de_heikki

        Kommunistisia ajatuksia hänellä silti oli. Jos oli edes olemasssa.


    • Saatanan_seuraajat

      esittävät vääriä syytöksiä Jeesuksesta ja seuraajistaan, ja Raamatussa tästä paljonkin kerrottu, ja Pyhä Henki opettaa monia pyhittymään totuudessa.

      • asdfgasdfgasdfg

        Oliko sinulla itse avaukseen mitään sanottavaa vai etkö vain osaa muuta kuin jauhaa tuota mitääntarkoittamatonta julistuspaskaa?


      • Ymmärrätkö_kapitalismia

        Laita pari pätkää tänne jostain ei vasemmilaisuudesta. Vaikka kapitalismista. Mikä raamatussa oikeuttaa kapitalismin?


    • "eesus olisi vihervasuri "

      jesse olisi luultavasti Outi Alanko-Kahiluoto, joka on jo roikkunut ristillä, vaikka kilpailu ei ole edes alkanut.
      http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005022028.html

      ainakin näyttää ihan jeesukslle
      http://hs.mediadelivery.io/img/628/8db1648bd4c64a48b817364608f610a2.jpg

    • Hvhvhvu

      Vihervasureiden ajatusmaailmaa on lähempänä profeetta Muhammed.

    • Oudoksuva
    • Aina_ollut_näin

      sillä on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti: Jeesus on Juutalaisten Kuningas Jumalan Valtakunnan Herrana.

      Tässä ajassa ihmiset elävät pilkkopimeydessä ja kuin Nooan ja Sodoman ajassa, kuten Jeesus profetoi näistä päivistä, kun Herran paluu eli päivä eli maailmanloppu on lähellä.

    • Huonosti_käy

      niiden ihmisten jotka eivät tunne Raamatun ilmoitusta ja Jeesuksen sanoja ja Pyhän Hengen opetusta, toki lohdutusta voivat saada valheen isältä varmuudella.

    • > kristinuskon perusteena oleva Jeesuksen ajatusmaailma

      Ei kristinusko perustu Jeesukseen, vaan Paavalin opetuksiin. Ei mitään vihervasemmistolaisuutta siinä...

    • Enpä_ole_tiennyt

      Jumalan valtakunnan julistuksen olevankaan vihervasurin keskeistä sanomaa kuten Jeesuksella. Todellisuudessa tietysti Pentti Linkola lienee aika sopiva vihervasuriksi.

      Jeesuksesta kannattaa lukea Raamatusta mitä sanoja esitti suomeksi käännettynä ja mitä kaikkea teki ihmisten hyväksi ja kuinka kuoli ristille Jerusalemissa ja nousi ylös haudasta ja taivaaseen myöhemmin ja lähetti apostolinsa ja Raamatussa heidän todistus hyvästä Israelin Herrasta ja Juutalaisten Kuninkaasta ja koko maailman Vapahtajasta, eikä nämäkään sovi mihinkään vihervasurihommaan lainkaan. Jeesus on todellisuutta myös tänään ja Jumalan Valtakunnan Kuningas juutalaisuudesta ja sama eilen ja tänään ja aina, ja pian alkaa tuhatvuotinen valtakuntansa maan päällä ja autuaat ihmiset siihen kootaan, ja ole sinäkin lukija siinä joukossa sillä on jokaisen ihmisen elämän merkitys juuri siinä.

    • Ei kyllä ole identtinen. Vihervasemmistolaiset harrastavat itsekkyyttä ja oman edun tavoittelua siinä missä muut

    • Jeesus_on_kuningas

      Jumalan Valtakunnassa, ja pian palaa taivaasta takaisin alas maan päälle, ja suuri muutos tapahtuu maailmassa, sillä Saatana sidotaan alas maan alle, eikä pääse villitsemään kansojen ihmisiä enää syntiin, kuten vielä nykyään näin nähdään tapahtuvan ja luopumus on suuri ja samoin laittomuus moninaisesti. Jeesus on hyvä ja Saatana on paha.

    • Jeesus kritisoi fariseusten tekopyhyyttä.Tekopyhyys on yleinen piirre vihervasemmistolaisissa tahoissa. Jeesus sanoi "menkää ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsia ja käskekää pitämään kaikki mitä minä olen käskenyt teidän pitää" Eli samat säännöt kaikille ei niinkuin vihervasemmistolaisilla että eri säännöt muslimeille, valkkuheteroille ja homoille.
      Itsekkyyttä vihervasemmistolaisissa riittää naisia ja lapsia raiskataan koska vihervasemmistolaiset ajavat monikulttuurisuusunelmaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe