Hei,
https://xxl.fi/campx-backpacker-1-laavu/p/1049759_1_style
Mitä tuumaatte, välttäiskö tuo laavu hätävaraksi kesävaelluksella kun yöpyminen painoittuisi varaustupiin ja kämppiin? Mitoiltaan sopisi ainakin yhdelle hengelle, ei tietenkään vastaa telttaa mutta onpahan halpa ja toimisi ehkä sateenkin suojana pahimman kuuron aikana ja jos on hyvä sää niin saattaisi tuo toimia yöpymisessäkin.
Mitäs tuumaatte?
Halpa laavu
Laphiin
2
471
Vastaukset
- ewertyz
Mulla on tuommoinen primuksen merkillä, siinä on hyttysverkko etuseinänä. Tuohon hintaan ihan ok tuote ja kannattaa kokeilla.
- EerikkiK
Minulla oli Pena -laavu. Savotta ehkä valmistaa sitä vieläkin. Siihen tein itse hyttysverkon etuseinään. Onneton myin sen. Uutena ilman verkkoa sain sen jostakin nettikaupasta 59 eurolla. Tuohon mainitsemaasi nähden se on tilavampi, sopii 3 henkilölle, painoa on n. 2 kg. Maakiilat ja salot otetaan maastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268