Elikkäs tänään aamusta huomasin YHDEN KOSKETUSARAN patin aivan peräaukon vieressä (max 1cm päässä) ja annoin olla. Patti ei ole kipeä istuessa tai mitään sellaista mutta tunnen sen kyllä. Nytten illasta huomasin toisen vasemmalla puolella peräaukkoa kasvavan pikkuhiljaa isommaksi. mikä on?? Olen jonkun aikaa (11-13kk) kärsinyt siitä, että ei tule ulostetta niin helposti siis tulee mutta ei helposti, mutta lääkärissä esim en ole käynyt. Oon todella vainoharhanen tälläsissä asioissa ja pikkuasia tuntuu isolta ja jotenki tuntuu, että asia on vakava. Olen 14v poika joten en jaksa uskoa että syöpä mutta mistäs minä tiiän?! Eli 2 pattia nytten molemmin puolen peräaukkoa ja kipeitä koskettaessa. En tiedä uskaltasinko edes lääkäriin mennä.. Apua!
2 kipeetä pattia peräaukon vieressä
ApuaOikeasti
2
225
Vastaukset
- Luulisinnäin
En ole lääkäri, mutta oireidesi kuvauksen perusteella veikkaisin peräpukamia. Apteekista saa esim. voidetta peräpukamiin ilman reseptiä.
- ertgfd
Vittu sä oot tyhmä ei jumalauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843487
- 803250
- 481751