Lifepo4 100 akkuja ? mistä?

kesämelkeinovella

Alibaba sivuilla on ainakin mutta mistä tietää että saa kuitenkin laadukkaan akkupaketin? 24v on tarve ja tuo 100ah on minimi . Eikös lifepo4 saa ajaa aika tyhjiin?

3

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, sanotaan että litiumakun voi purkaa 80 % kun lyijyakun voi purkaa vain 50 %. Tässä on se syy että veneemme jääkaappiin tule varajärjestelmä joka on toteutettu litiumakuilla (koko pienenee ja kevenee) . Tämä on kauden 2017 toinen suuri "juttu". Rakennan sen 18650 akuista.Kahdesta nyrkinkokoisesta paketista saa käyntiä yli 2 vuorakautta. Hinta vaan on kova sinun kapasiteettiarvoilla.
      Olen ostanut kaikki aurinkopaneelikamat täältä.Lienee Europan halvin ?
      https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batteries-12V-1-1/

• sähköfillari

http://www.pingbattery.com/

tuota ostin polkupyörääni akut joskus 5 vuotta sitten.

tekivät akuston mittatilaustyönä. annoin mitat, mihin akuston piti mahtua.

akun elektoniikka katkaisee virransyötön, kun jännite laskee tiettyyn pisteeseen.
      akustoa ei saa säilyttää tyhjänä, eikä täytenä. joku 75% on hyvä.

• kuha.yritin

Vuosi sitten olin jo päättänyt vaihtaa akut kiinalaisiin Lifepo4 -akkuihin. Olin käynyt syksystä alkaen kirjeenvaihtoa Benergytech-nimisen firman kanssa ja todennut hinnan niin siedettäväksi, että kiinalaisriski tuntui kohtuullisen pieneltä otettavaksi. Kun sitten huhtikuun toisena päivänä olin ryhtymässä tuumasta toimeen ja kyselin tarkennuksia rahdin osalta, kerrottiin, että juuri kuun vaihteessa litium-akkujen rahteihin oli tullut huomattavia tiukennuksia ja roima korotus rahtihintoihin. Rahti olisi maksanut yli puolet akkujen hinnasta ja ostinkin sitten AGM-akut täkäläiseltä myyjältä. Pitäisi katsoa siitä kirjeenvaihdosta, mutta muistaakseni 200 Ah paketti olisi maksanut vähän yli 500 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5336
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3844
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3576
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      57
      3178
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2798
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2339
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2121
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2025
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1681
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe