Miksihän kauppiaat pihtaavat kinkkujaan vielä nyt uuden vuoden aaton aattonakin? Parissa kaupassa 31.12.2016 vanhaksi menevissä tuorekinkuissa enimmillään 30 % alennus. Ja pakastekinkut kaikki järestään normaalihintaisia. Kuinkahan pitkälle kesään asti raaskivat pienetkin marketit makuuttaa kinkkuja pakastealtaissa, jotka luulisi kannattavan ottaa paremmin tuottoa tuovien tuotteiden käyttöön?
Toivoisin vastauksia itse kauppialta siitä monesko päivä aikovat laittaa pakastekinkut alennukseen.
Uuden vuoden kinkku
KinkkuaKiitos
2
60
Vastaukset
Kinnkua kinkkua,.,kansa tahtoo uutenakin vuotena kinnkkua. Laitetaan kinkut omaan pakkaseen.
- mitäsmyydä
Mitäs sitä aloittaja kinkkuja mitään alennuksella myy kun tekee kauppansa normihinnallakin,tuollaisia persläpiä kans että kaikki tarvis saada melkein ilmatteeks.,vedä händyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912