Tänään on Uuden Vuoden Aatto

Uteliaskyselee

Miten vietät sen?

13

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuserioon

Syrjäydyn.

• viiiiinaaaaa

Jua viinoo se helepottoo :D

• fkdjfjföa
        viiiiinaaaaa kirjoitti:

Jua viinoo se helepottoo :D

No en käytää viinoo. Mie syrjäydyn ilman sitä. Lopeta siekii

• hippiäinenn

Kävin punttisalilla ja saunoin. Söin ja keitin kahvit ja heitin pyykit koneeseen. Kohta pienet päikkärit. Illalla pysyn kotona (inhoan rakettien paukuttelua!) Ja huom! selvinpäin :)

• illesanterituomas

Nukun vaan et jaksaa huomeen kii nukkuu, ja koko viikko nukkuu. Mie en muuta tee kuun oottelen tt tukee ja nukun. Olen oman onneni seppä. Luksuselämää vietän. Toimitusjohtaja omassa punkassa.

• väliin-tulee-buuummm

Ruottalaiseen tyyliin

...
      Lähiössä autoi poltellen ;)

• kun.olis.terve

Olen ollut kipeänä Jouluaatosta asti, jonka vietin ulkomailla. Influenssa. Kova kuume. Kissan kanssa sohvalla maataan. Syön jätskiä kun mikään muu ei maita.
      Jos olisin terve menis varmaan koko lailla samaan tapaan. En juo enkä juhli. Rahani löytävät mukavampaakin käyttöä!

• Yksin selvänä.Koska viime uusi vuosi meni railakkaasti Berliinissä. Syön,kuuntelen musiikkii, katson telkkuu,söin jäätelön. Käyn saunassa. Toivottavasti nukahdan ennen kello kahtatoista ja tulpat on korvissa. Muuten kuuntelisin yömusiikkii.

• Noisunsilmätkattoo

Hitto ku sie oot pelottava. Oot sie mörkö. Toivottavasti et oo mun sängyn alla tai vaatekomerossa.

• möörkööö
        Noisunsilmätkattoo kirjoitti:

Hitto ku sie oot pelottava. Oot sie mörkö. Toivottavasti et oo mun sängyn alla tai vaatekomerossa.

Sammo mieltä mun mielest toi ulkoasu täyttää / tulis täyttää joku eu-direktiivi joka estää keskustelu-palstoilla "rennon oleskelun" eikö tollasii Mörköi yhteiskunta saa kaappeihin niin kuin Homot aikanaan? taas olis tolla rintaanpotkija järjestöllä potkittavaa (mut ei siellä vaan linnassa maataan) ja pieni ihminen joutuu omillaan toimeentulemaan.

• Ihan ihminen oon. ihmiset on mörköi. En ole kaapissa enkä mene. oon ihmisten ilmoilla ainakin toistaiseksi.

• iiiiiiiiiikkkkkk
        uunounelmaerakko kirjoitti:

Ihan ihminen oon. ihmiset on mörköi. En ole kaapissa enkä mene. oon ihmisten ilmoilla ainakin toistaiseksi.

Pussi päässä, muuten voi saada sydärin jos tuut vastaan.

• iiiiiiiiiikkkkkk kirjoitti:

Pussi päässä, muuten voi saada sydärin jos tuut vastaan.

Okei. Jotku tykkää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2592
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      111
      2326
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe