Miten vietät sen?
Tänään on Uuden Vuoden Aatto
13
160
Vastaukset
- Luuserioon
Syrjäydyn.
- viiiiinaaaaa
Jua viinoo se helepottoo :D
- fkdjfjföa
viiiiinaaaaa kirjoitti:
Jua viinoo se helepottoo :D
No en käytää viinoo. Mie syrjäydyn ilman sitä. Lopeta siekii
- hippiäinenn
Kävin punttisalilla ja saunoin. Söin ja keitin kahvit ja heitin pyykit koneeseen. Kohta pienet päikkärit. Illalla pysyn kotona (inhoan rakettien paukuttelua!) Ja huom! selvinpäin :)
- illesanterituomas
Nukun vaan et jaksaa huomeen kii nukkuu, ja koko viikko nukkuu. Mie en muuta tee kuun oottelen tt tukee ja nukun. Olen oman onneni seppä. Luksuselämää vietän. Toimitusjohtaja omassa punkassa.
- väliin-tulee-buuummm
Ruottalaiseen tyyliin
...
Lähiössä autoi poltellen ;) - kun.olis.terve
Olen ollut kipeänä Jouluaatosta asti, jonka vietin ulkomailla. Influenssa. Kova kuume. Kissan kanssa sohvalla maataan. Syön jätskiä kun mikään muu ei maita.
Jos olisin terve menis varmaan koko lailla samaan tapaan. En juo enkä juhli. Rahani löytävät mukavampaakin käyttöä! Yksin selvänä.Koska viime uusi vuosi meni railakkaasti Berliinissä. Syön,kuuntelen musiikkii, katson telkkuu,söin jäätelön. Käyn saunassa. Toivottavasti nukahdan ennen kello kahtatoista ja tulpat on korvissa. Muuten kuuntelisin yömusiikkii.
- Noisunsilmätkattoo
Hitto ku sie oot pelottava. Oot sie mörkö. Toivottavasti et oo mun sängyn alla tai vaatekomerossa.
- möörkööö
Noisunsilmätkattoo kirjoitti:
Hitto ku sie oot pelottava. Oot sie mörkö. Toivottavasti et oo mun sängyn alla tai vaatekomerossa.
Sammo mieltä mun mielest toi ulkoasu täyttää / tulis täyttää joku eu-direktiivi joka estää keskustelu-palstoilla "rennon oleskelun" eikö tollasii Mörköi yhteiskunta saa kaappeihin niin kuin Homot aikanaan? taas olis tolla rintaanpotkija järjestöllä potkittavaa (mut ei siellä vaan linnassa maataan) ja pieni ihminen joutuu omillaan toimeentulemaan.
Ihan ihminen oon. ihmiset on mörköi. En ole kaapissa enkä mene. oon ihmisten ilmoilla ainakin toistaiseksi.
- iiiiiiiiiikkkkkk
uunounelmaerakko kirjoitti:
Ihan ihminen oon. ihmiset on mörköi. En ole kaapissa enkä mene. oon ihmisten ilmoilla ainakin toistaiseksi.
Pussi päässä, muuten voi saada sydärin jos tuut vastaan.
iiiiiiiiiikkkkkk kirjoitti:
Pussi päässä, muuten voi saada sydärin jos tuut vastaan.
Okei. Jotku tykkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510822
- 817263
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445334- 654986
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764588Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334083- 472948
- 362865
- 402370
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362134