Miten vietät sen?
Tänään on Uuden Vuoden Aatto
13
168
Vastaukset
- Luuserioon
Syrjäydyn.
- viiiiinaaaaa
Jua viinoo se helepottoo :D
- fkdjfjföa
viiiiinaaaaa kirjoitti:
Jua viinoo se helepottoo :D
No en käytää viinoo. Mie syrjäydyn ilman sitä. Lopeta siekii
- hippiäinenn
Kävin punttisalilla ja saunoin. Söin ja keitin kahvit ja heitin pyykit koneeseen. Kohta pienet päikkärit. Illalla pysyn kotona (inhoan rakettien paukuttelua!) Ja huom! selvinpäin :)
- illesanterituomas
Nukun vaan et jaksaa huomeen kii nukkuu, ja koko viikko nukkuu. Mie en muuta tee kuun oottelen tt tukee ja nukun. Olen oman onneni seppä. Luksuselämää vietän. Toimitusjohtaja omassa punkassa.
- väliin-tulee-buuummm
Ruottalaiseen tyyliin
...
Lähiössä autoi poltellen ;) - kun.olis.terve
Olen ollut kipeänä Jouluaatosta asti, jonka vietin ulkomailla. Influenssa. Kova kuume. Kissan kanssa sohvalla maataan. Syön jätskiä kun mikään muu ei maita.
Jos olisin terve menis varmaan koko lailla samaan tapaan. En juo enkä juhli. Rahani löytävät mukavampaakin käyttöä! Yksin selvänä.Koska viime uusi vuosi meni railakkaasti Berliinissä. Syön,kuuntelen musiikkii, katson telkkuu,söin jäätelön. Käyn saunassa. Toivottavasti nukahdan ennen kello kahtatoista ja tulpat on korvissa. Muuten kuuntelisin yömusiikkii.
- Noisunsilmätkattoo
Hitto ku sie oot pelottava. Oot sie mörkö. Toivottavasti et oo mun sängyn alla tai vaatekomerossa.
- möörkööö
Noisunsilmätkattoo kirjoitti:
Hitto ku sie oot pelottava. Oot sie mörkö. Toivottavasti et oo mun sängyn alla tai vaatekomerossa.
Sammo mieltä mun mielest toi ulkoasu täyttää / tulis täyttää joku eu-direktiivi joka estää keskustelu-palstoilla "rennon oleskelun" eikö tollasii Mörköi yhteiskunta saa kaappeihin niin kuin Homot aikanaan? taas olis tolla rintaanpotkija järjestöllä potkittavaa (mut ei siellä vaan linnassa maataan) ja pieni ihminen joutuu omillaan toimeentulemaan.
Ihan ihminen oon. ihmiset on mörköi. En ole kaapissa enkä mene. oon ihmisten ilmoilla ainakin toistaiseksi.
- iiiiiiiiiikkkkkk
uunounelmaerakko kirjoitti:
Ihan ihminen oon. ihmiset on mörköi. En ole kaapissa enkä mene. oon ihmisten ilmoilla ainakin toistaiseksi.
Pussi päässä, muuten voi saada sydärin jos tuut vastaan.
iiiiiiiiiikkkkkk kirjoitti:
Pussi päässä, muuten voi saada sydärin jos tuut vastaan.
Okei. Jotku tykkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1406321Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto715249Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172457Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne171338- 811198